fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція ЕВА: Трансформація компанії в умовах діджиталізації

23/ 04/ 2019
  Історія знає багато компаній, яким вдалося завоювати ринок, стати популярними, а потім зникнути у небуття, як зірка з небосхилу. Кейси Nokia,Blackberry, Kodak вивчають у бізнес-школах, щоб не повторювати їхньої траєкторії. Але є інші приклади компаній, які довгі роки існують на ринку, змінюються на потребу часу, випускають нові продукти і розширюють сегмент клієнтів. Одним з таких успішних кейсів є Konica Minolta – компанія, яка завдяки бацилі інноваційністі та трансформації пройшла путь від фотоапарату до AR. На зустрічі дізнавались про напрями успішних трансформацій компанії Konica Minolta у сфері продажів, сервісу та пропозиції. Рішення для повного аутсорсингу друку замість продажів окремих пристроїв, зміна матеріальної мотивації інженерів, використання діджиталізації для аналітики і управління процесом обслуговування клієнтів допомогли компанії витримати часи кризи і зберегти усіх клієнтів та співробітників. Культура інновацій, можливість запустити власний проект, спільна робота команд з різних країн стимулює до творчості та створення нових продуктів. «Трансформація – це драйвер успіху. Особливо у часи кризи», - вважає Владислав Горбань, який протягом 15 років безпосередньо здійснює трансформації у Konica Minolta.

Історія знає багато компаній, яким вдалося завоювати ринок, стати популярними, а потім зникнути у небуття, як зірка з небосхилу. Кейси Nokia,Blackberry, Kodak вивчають у бізнес-школах, щоб не повторювати їхньої траєкторії. Але є інші приклади компаній, які довгі роки існують на ринку, змінюються на потребу часу, випускають нові продукти і розширюють сегмент клієнтів. Одним з таких успішних кейсів є Konica Minolta – компанія, яка завдяки бацилі інноваційністі та трансформації пройшла путь від фотоапарату до AR.

На зустрічі дізнавались про напрями успішних трансформацій компанії Konica Minolta у сфері продажів, сервісу та пропозиції. Рішення для повного аутсорсингу друку замість продажів окремих пристроїв, зміна матеріальної мотивації інженерів, використання діджиталізації для аналітики і управління процесом обслуговування клієнтів допомогли компанії витримати часи кризи і зберегти усіх клієнтів та співробітників. Культура інновацій, можливість запустити власний проект, спільна робота команд з різних країн стимулює до творчості та створення нових продуктів. «Трансформація – це драйвер успіху. Особливо у часи кризи», – вважає Владислав Горбань, який протягом 15 років безпосередньо здійснює трансформації у Konica Minolta.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: