fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Уряд прийняв два важливі рішення для бізнесу

13/ 02/ 2020
  Вчора, 12 лютого, під час засідання Кабінету Міністрів було ухвалено два важливі рішення, спрямовані на покращення умов ведення бізнесу, на які давно очікувала експертна спільнота Європейської Бізнес Асоціації.  По-перше, Уряд дав старт електронній акцизній марці – затвердив зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Ще у 2018 році були намагання перевести процедуру замовлення марок в електронний вигляд через електронний кабінет платника податків, але технічно це не здійснювалось. Тому, бізнес вітає таке рішення Уряду і сподівається на подальші кроки щодо спрощення ведення бізнесу. Також, передбачено зміни у реквізитах, а відповідно й дизайну марки. Новий формат марки запроваджується з 1 травня 2020 року і міститиме, окрім звичайних реквізитів, код ЄДРПОУ, а також два коди – QR та штрих код, в які буде зашита уся наявна на марці інформація. По-друге, була нарешті затверджена нормативна база, яка розблокує реалізацію Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції». Зокрема, планується запровадити в електронній формі відкриті реєстри – операторів, органів сертифікації та органічного насіння і садивного матеріалу та встановити порядок їх ведення. Відповідні положення містить затверджена Постанова Кабміну «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, Державного реєстру органів сертифікації у сфері органічного виробництва та обігу органічної продукції, Державного реєстру органічного насіння і садивного матеріалу». Крім того, до порядку денного були включені інші важливі ініціативи, на прийняття яких очікує бізнес. Наприклад, це впровадження можливості для роботодавця подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу до податкових органів засобами електронного зв’язку. А ще, зміни до процедури погодження актів КМУ, а саме проведення міжвідомчих консультацій з прогнозуванням впливів проектів нормативно-правових актів, попередній розгляд розбіжностей на адміністративному рівні для спрощення та прискорення процедури погодження і швидшого внесення змін. Ми дякуємо Уряду за постійний діалог з бізнесом та прийняття важливих для підприємців рішень. Сподіваємося на увагу до тих питань, які все ще очікують розгляду, та якнайшвидше їх прийняття.  

Вчора, 12 лютого, під час засідання Кабінету Міністрів було ухвалено два важливі рішення, спрямовані на покращення умов ведення бізнесу, на які давно очікувала експертна спільнота Європейської Бізнес Асоціації. 

По-перше, Уряд дав старт електронній акцизній марці – затвердив зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Ще у 2018 році були намагання перевести процедуру замовлення марок в електронний вигляд через електронний кабінет платника податків, але технічно це не здійснювалось. Тому, бізнес вітає таке рішення Уряду і сподівається на подальші кроки щодо спрощення ведення бізнесу. Також, передбачено зміни у реквізитах, а відповідно й дизайну марки. Новий формат марки запроваджується з 1 травня 2020 року і міститиме, окрім звичайних реквізитів, код ЄДРПОУ, а також два коди – QR та штрих код, в які буде зашита уся наявна на марці інформація.

По-друге, була нарешті затверджена нормативна база, яка розблокує реалізацію Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції». Зокрема, планується запровадити в електронній формі відкриті реєстри – операторів, органів сертифікації та органічного насіння і садивного матеріалу та встановити порядок їх ведення. Відповідні положення містить затверджена Постанова Кабміну «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, Державного реєстру органів сертифікації у сфері органічного виробництва та обігу органічної продукції, Державного реєстру органічного насіння і садивного матеріалу».

Крім того, до порядку денного були включені інші важливі ініціативи, на прийняття яких очікує бізнес. Наприклад, це впровадження можливості для роботодавця подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу до податкових органів засобами електронного зв’язку. А ще, зміни до процедури погодження актів КМУ, а саме проведення міжвідомчих консультацій з прогнозуванням впливів проектів нормативно-правових актів, попередній розгляд розбіжностей на адміністративному рівні для спрощення та прискорення процедури погодження і швидшого внесення змін.

Ми дякуємо Уряду за постійний діалог з бізнесом та прийняття важливих для підприємців рішень. Сподіваємося на увагу до тих питань, які все ще очікують розгляду, та якнайшвидше їх прийняття.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: