fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

У Києві відбувся наймасштабніший онлайн-захід для закупівельників

27/ 10/ 2020
    З 20 по 22 жовтня 2020 року в режимі онлайн пройшла найбільша Міжнародна конференція «Ефективні закупівлі та постачання 2020. Нова реальність», яка зібрала понад 100 учасників з усього світу. Організаторами виступила компанія IPSM (International Procurement and Supply Management). Завдяки онлайн-формату спікери змогли поділитися своїм досвідом та напрацюваннями з ще більш широкою аудиторією з України, Казахстану, Росії, Великобританії, Азербайджану. Крім виступів міжнародних експертів, учасники отримали можливість безпосередньо спілкуватися з ними та задавати свої питання у telegram-каналі. В рамках першого дня конференції відбулося 8 виступів та 3 панельні дискусії на теми «Жінки в закупівлях та Supply chain», «Корупція та закупівельник: чи це синоніми?» та «Проблеми, з якими стикаються професіонали ланцюга постачань в tech». У звязку з пандемією Covid-19 найактуальнішим на конференції було питання «Як управляти ризиками в закупівлях?». Нова реальність змушує дотримуватися активної позиції та бути готовим до будь-яких несподіванок та форс-мажорів. Про те, як прогнозувати невизначеності, щоб уникнути збоїв у контрактах та зривів постачань, розповів Стівен Віллз, засновник Procurement Central, екс-віце-президент AXA Financial, член правління CIPS, під час свого виступу. «Глобальний ланцюг постачань ховає в собі й глобальні ризики. PEST-аналіз — те, про що краще не забувати. Звичайно, передбачити що-небудь дуже складно, але можна подивитися на приклади з історії — багато речей повторюються. Визначте ризики, зрозумійте, як вони можуть вплинути на ваш бізнес, та прийміть рішення, хто за них відповідатиме. Все повинно починатися з контракту, в якому обовязково повинен бути пункт про довгострокове партнерство», — стверджував Стівен. Спікери також підіймали досить важливі та актуальні теми прозорості взаємовідносин постачальників з закупівельниками: «У цей непростий час нам необхідно забезпечити більшу прозорість і налагодити діалог не тільки зі споживачами, а й з постачальниками. Зараз не час топити один одного! Дуже важливо підтримувати невеликих постачальників, які постраждали найбільше», — зазначив директор з розвитку міжнародного бізнесу в CIPS Джонатан Морган. CEO компанії IPSM Марина Трепова виступила на заході з темою «Аутсорсинг закупівель». Вона зазначила, що використання аутсорсингу завжди повинно бути обґрунтовано та вигідно компанії, розповіла, як це можна виміряти на прикладі реалізованих компанією IPSM кейсів у 2019-2020 роках. Перший день заходу видався дуже насиченим та інтенсивним, а приємним бонусом виявився розіграш призів від партнерів та організаторів. Другий та третій день конференції були повністю присвячені воркшопам. Експерти підготували багато практичних завдань, у результаті яких учасники отримали чіткий, зрозумілий алгоритм та зручний інструментарій, який допоможе оцінити ефективність виконаної ними роботи. 21 жовтня Стівен Віллз розповів про те, як організатори Літніх Олімпійських Ігор 2012 використовували категорійний менеджмент в закупівлях. Під час воркшопу спікер обговорив з учасниками аналіз та планування, а також стратегію адаптації, яка дає бізнесу кращі результати й конкурентну перевагу. «Потрібно розуміти, що необхідно бізнесу та як принести йому найвищі KPI. Найнижча ціна — не завжди важлива. Вигоду варто розглядати в балансі. Орієнтуйтеся на кількість, якість, своєчасність, ціну...», — підсумував Стівен Віллз. А сертифікований експерт в TOC та LEAN Дарюс Радкявчус представив свій воркошоп на тему: «Де губляться гроші в закупівлях та ланцюгах постачань?». Спікер поділився різними інструментами підвищення прибутковості, з якими він успішно працював в різних компаніях протягом 20 років. Третій день конференції почався також з воркшопу, присвяченого Supply Chain. Голова Інституту ланцюга постачань та менеджменту Ракеш Парас Сінгх вибрав тему прогнозування й планування попиту, адже це важливі елементи, які змушують працювати ланцюг як годинник — чітко та злагоджено. Заключним спікером третього дня та всієї конференції став операційний директор з медичного постачання держсектора International SOS Гійом Акбаралі, який виступив з темою «Планування продажів та операцій (S&OP) для кращого end-to-end planning». Учасники воркшопу пройшли повний цикл від прогнозування та прибутковості портфеля до запуску нового продукту, від управління потенціалом й ресурсами до управління запасами та постачальниками, а також детально розібрали принципи процесу S&OP з чітким набором KPI та шляхами його впровадження. Для тих, хто не зміг відвідати Другу міжнародну онлайн-конференцію «Ефективні закупівлі та постачання 2020. Нова реальність», незабаром буде доступний запис виступів та воркшопів, які можна придбати на сайті конференції. Генеральними партнерами конференції виступили компанії SAP і Ageless. Сувенірним партнером стала компанія ENEY, бухгалтерським — A.P.F. Consult. підтримали конференцію також PointeR Agency та компанія Promistrum. Генеральним інформаційним партнером став провідний бізнес-портал в Україні Delo.ua. Медіа-партнерами виступили Європейська Бізнес Асоціація (EBA), American Chamber Commerce in Ukraine, IT Ukraine Association, SCM Dojo, KROK Business School і Kyiv Logistics School, House of Knowledge і CIPS, Zakupki.Prom.ua, YouControl, Sapienza.media, LED Business Consulting, портали Mind.ua та LogistFM.
01/

 

З 20 по 22 жовтня 2020 року в режимі онлайн пройшла найбільша Міжнародна конференція «Ефективні закупівлі та постачання 2020. Нова реальність», яка зібрала понад 100 учасників з усього світу. Організаторами виступила компанія IPSM (International Procurement and Supply Management).

Завдяки онлайн-формату спікери змогли поділитися своїм досвідом та напрацюваннями з ще більш широкою аудиторією з України, Казахстану, Росії, Великобританії, Азербайджану. Крім виступів міжнародних експертів, учасники отримали можливість безпосередньо спілкуватися з ними та задавати свої питання у telegram-каналі.

В рамках першого дня конференції відбулося 8 виступів та 3 панельні дискусії на теми «Жінки в закупівлях та Supply chain», «Корупція та закупівельник: чи це синоніми?» та «Проблеми, з якими стикаються професіонали ланцюга постачань в tech».

У зв’язку з пандемією Covid-19 найактуальнішим на конференції було питання «Як управляти ризиками в закупівлях?». Нова реальність змушує дотримуватися активної позиції та бути готовим до будь-яких несподіванок та форс-мажорів. Про те, як прогнозувати невизначеності, щоб уникнути збоїв у контрактах та зривів постачань, розповів Стівен Віллз, засновник Procurement Central, екс-віце-президент AXA Financial, член правління CIPS, під час свого виступу.

«Глобальний ланцюг постачань ховає в собі й глобальні ризики. PEST-аналіз — те, про що краще не забувати. Звичайно, передбачити що-небудь дуже складно, але можна подивитися на приклади з історії — багато речей повторюються. Визначте ризики, зрозумійте, як вони можуть вплинути на ваш бізнес, та прийміть рішення, хто за них відповідатиме. Все повинно починатися з контракту, в якому обов’язково повинен бути пункт про довгострокове партнерство», — стверджував Стівен.

Спікери також підіймали досить важливі та актуальні теми прозорості взаємовідносин постачальників з закупівельниками:

«У цей непростий час нам необхідно забезпечити більшу прозорість і налагодити діалог не тільки зі споживачами, а й з постачальниками. Зараз не час топити один одного! Дуже важливо підтримувати невеликих постачальників, які постраждали найбільше», — зазначив директор з розвитку міжнародного бізнесу в CIPS Джонатан Морган.

CEO компанії IPSM Марина Трепова виступила на заході з темою «Аутсорсинг закупівель». Вона зазначила, що використання аутсорсингу завжди повинно бути обґрунтовано та вигідно компанії, розповіла, як це можна виміряти на прикладі реалізованих компанією IPSM кейсів у 2019-2020 роках.

Перший день заходу видався дуже насиченим та інтенсивним, а приємним бонусом виявився розіграш призів від партнерів та організаторів.

Другий та третій день конференції були повністю присвячені воркшопам. Експерти підготували багато практичних завдань, у результаті яких учасники отримали чіткий, зрозумілий алгоритм та зручний інструментарій, який допоможе оцінити ефективність виконаної ними роботи.

21 жовтня Стівен Віллз розповів про те, як організатори Літніх Олімпійських Ігор 2012 використовували категорійний менеджмент в закупівлях. Під час воркшопу спікер обговорив з учасниками аналіз та планування, а також стратегію адаптації, яка дає бізнесу кращі результати й конкурентну перевагу.

«Потрібно розуміти, що необхідно бізнесу та як принести йому найвищі KPI. Найнижча ціна — не завжди важлива. Вигоду варто розглядати в балансі. Орієнтуйтеся на кількість, якість, своєчасність, ціну…», — підсумував Стівен Віллз.

А сертифікований експерт в TOC та LEAN Дарюс Радкявчус представив свій воркошоп на тему: «Де губляться гроші в закупівлях та ланцюгах постачань?». Спікер поділився різними інструментами підвищення прибутковості, з якими він успішно працював в різних компаніях протягом 20 років.

Третій день конференції почався також з воркшопу, присвяченого Supply Chain. Голова Інституту ланцюга постачань та менеджменту Ракеш Парас Сінгх вибрав тему прогнозування й планування попиту, адже це важливі елементи, які змушують працювати ланцюг як годинник — чітко та злагоджено.

Заключним спікером третього дня та всієї конференції став операційний директор з медичного постачання держсектора International SOS Гійом Акбаралі, який виступив з темою «Планування продажів та операцій (S&OP) для кращого end-to-end planning». Учасники воркшопу пройшли повний цикл від прогнозування та прибутковості портфеля до запуску нового продукту, від управління потенціалом й ресурсами до управління запасами та постачальниками, а також детально розібрали принципи процесу S&OP з чітким набором KPI та шляхами його впровадження.

Для тих, хто не зміг відвідати Другу міжнародну онлайн-конференцію «Ефективні закупівлі та постачання 2020. Нова реальність», незабаром буде доступний запис виступів та воркшопів, які можна придбати на сайті конференції.

Генеральними партнерами конференції виступили компанії SAP і Ageless. Сувенірним партнером стала компанія ENEY, бухгалтерським — A.P.F. Consult. підтримали конференцію також PointeR Agency та компанія Promistrum.

Генеральним інформаційним партнером став провідний бізнес-портал в Україні Delo.ua.

Медіа-партнерами виступили Європейська Бізнес Асоціація (EBA), American Chamber Commerce in Ukraine, IT Ukraine Association, SCM Dojo, KROK Business School і Kyiv Logistics School, House of Knowledge і CIPS, Zakupki.Prom.ua, YouControl, Sapienza.media, LED Business Consulting, портали Mind.ua та LogistFM.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: