fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренди майбутнього: що робити в карантин сьогодні, щоб вижити в кризі завтра

30/ 04/ 2020
  Невизначеність – найкраща передумова для зростання. Пандемія створила цю невизначеність. Що робити? З огляду на актуальні тренди, знаходити нові продукти, інструменти продажів, формувати нові цінності, обєднуватися з партнерами, зберігати і розвивати команду, і діяти швидко. Крафтовізація. Віртуальний світ став невідємною частиною життя. Однак, цифровізація, ініційована людиною заради прогресу, породила дисбаланс – страх людини бути витісненою роботами. Звідси прагнення до персоналізації: крафтові продукти, монокав’ярні, монобренди, індивідуальний підхід і робота на залученість клієнта. MANEZH – це команда майстрів-ремісників. Пропонуючи сонцезахисні системи, ми розробляємо індивідуальні рішення під кожного клієнта. Тераси ресторанів Veranda on the River, Mr. Zuma, Par Bar, ЖЗЛ в Києві, Benedikt і Maman в Одесі, «Кеды искуствоведа» в Дніпрі-Києві оформлені перголами M-OCEAN виробництва MANEZH. При цьому кожен проект унікальний і до кожного завдання компанія підходила індивідуально. Фото: Ресторан Benedikt, Одеса. Пергола M-Ocean. Реалізація - MANEZH Партнерство. Прийшов час обєднуватися як з партнерами, так і з конкурентами. Сьогодні, щоб заробляти, треба міняти цінності і формувати підприємницьки-орієнтоване мислення. Наприклад, реалізація проекту по терасі – це партнерство з архітекторами, меблевиками, озеленювачами, терасниками тощо. Час сьогодні – це гроші. Щоб зробити замовлення швидко, ми обєднуємося з тими, хто доставляє вантаж і піднімає його на обєкт. Це економить наш час, а також час і гроші замовника. Третій приклад – обєднання з конкурентами. Якщо у конкурента є замовник і у нього немає потрібного рішення, нас запрошують у співпартнерство, щоб спільно реалізувати запит клієнта. Приклад цієї тенденції в Європі – найбільший ярмарок мистецтв Art Basel, де обєднуються аукціонні дома Christies і Sothebys. Якщо до одного прийшов клієнт, який шукає Кунста, але дім не має робіт художника, арт-директор приведе гостя до конкурента для того, щоб гроші залишилися в галузі мистецтва, а не пішли на купівлю яхти. Адже за підсумком року компанія Deloitte покаже падіння ринку мистецтва і зростання ринку інших предметів розкоші. Тоді наступного року багаті люди понесуть гроші туди, де показники кращі. Урбанізація. Це зростання великих міст шляхом поглинання дрібних. Все соціальне, політичне й економічне життя зосереджується у мегаполісах. Це призводить до дефіциту простору і часу. Зменшуються площі готельних номерів, кафе, ресторанів і зростає популярність франшизи – більш захищеного способу ведення бізнесу. Підприємець отримує, по суті, типове рішення, стандарти, дизайн і пробує себе в незнаній сфері, не ризикуючи усіма грошима. Сьогодні франшиза більш безпечний варіант, ніж збереження капіталів у банку. У відповідь на цей тренд у 2019 році в MANEZH розробили серію типових рішень для терас – лінійку Lite, куди увійшли перголи Sota, Sigma, Sweet і парасолька Sola. Це економний варіант для мережевих кафе, невеликих ресторанів, приватних будинків. А модульність і мобільність дозволяє замовити, змонтувати і розібрати конструкцію при мінімальних витратах часу. Енергоефективність. У серпні минулого року ми вже були в кредиті у природи. Будинки в містах споживають половину енергії у світі, яку ми отримуємо в основному з невідновлюваних джерел природи. Поряд з цим є сонце, вітер, моря й океани. Світ потребує екологічних та енергоефективних рішень. Тому зростає попит на пасивні й активні будинку, які будуються за енергозберігаючими технологіями. Зовнішні сонцезахисні системи – один з основних інструментів цієї технології. Вони підвищують на 40% енергоефективність будівель, легко монтуються, знижують витрати на освітлення, кондиціонування та обігрів. Це важливо для кожного, оскільки на охолодження ми витрачаємо у два рази більше енергії, ніж на опалення. Фото: Ресторан 188 by Safari, Дніпро. Пергола M-Ocean, система Screen Spectra ZIP. Реалізація - MANEZH Такі вироби як Screen Spectra ZIP пропускають від 5 до 12% тепла, а фасадні жалюзі – від 7 до 14%. Ці системи знижують температуру у приміщенні на 5-7 ° С влітку і зменшують тепловтрати до 40% взимку. Компанія MANEZH розвиває тренд енергоефективності, розширюючи напрямок фасадних рішень. Таким чином ми міняємо культурний рівень споживача, його підхід до організації простору, а також впливаємо на зміну архітектури наших міст, регіонів і України в цілому. Фото: Ресторан Zafferano. Пергола M-Ocean. Реалізація – MANEZH Фото: «ЖЗЛ». Біокліматична пергола M-Ocean Line. Реалізація - MANEZH MANEZH Київ, ТЦ «Домосфера», Столичне шосе, 101 +38 (050) 447 50 99 Черкаси, вул. М. Залізняка, 146 + 38 (050) 414 40 71

Невизначеність – найкраща передумова для зростання. Пандемія створила цю невизначеність. Що робити? З огляду на актуальні тренди, знаходити нові продукти, інструменти продажів, формувати нові цінності, об’єднуватися з партнерами, зберігати і розвивати команду, і діяти швидко.

Крафтовізація

Віртуальний світ став невід’ємною частиною життя. Однак, цифровізація, ініційована людиною заради прогресу, породила дисбаланс – страх людини бути витісненою роботами. Звідси прагнення до персоналізації: крафтові продукти, монокав’ярні, монобренди, індивідуальний підхід і робота на залученість клієнта.

MANEZH – це команда майстрів-ремісників. Пропонуючи сонцезахисні системи, ми розробляємо індивідуальні рішення під кожного клієнта. Тераси ресторанів Veranda on the River, Mr. Zuma, Par Bar, ЖЗЛ в Києві, Benedikt і Maman в Одесі, «Кеды искуствоведа» в Дніпрі-Києві оформлені перголами M-OCEAN виробництва MANEZH. При цьому кожен проект унікальний і до кожного завдання компанія підходила індивідуально.

Фото: Ресторан Benedikt, Одеса. Пергола M-Ocean. Реалізація – MANEZH

Партнерство

Прийшов час об’єднуватися як з партнерами, так і з конкурентами. Сьогодні, щоб заробляти, треба міняти цінності і формувати підприємницьки-орієнтоване мислення.

Наприклад, реалізація проекту по терасі – це партнерство з архітекторами, меблевиками, озеленювачами, терасниками тощо.

Час сьогодні – це гроші. Щоб зробити замовлення швидко, ми об’єднуємося з тими, хто доставляє вантаж і піднімає його на об’єкт. Це економить наш час, а також час і гроші замовника.

Третій приклад – об’єднання з конкурентами. Якщо у конкурента є замовник і у нього немає потрібного рішення, нас запрошують у співпартнерство, щоб спільно реалізувати запит клієнта.

Приклад цієї тенденції в Європі – найбільший ярмарок мистецтв Art Basel, де об’єднуються аукціонні дома Christies і Sotheby’s. Якщо до одного прийшов клієнт, який шукає Кунста, але дім не має робіт художника, арт-директор приведе гостя до конкурента для того, щоб гроші залишилися в галузі мистецтва, а не пішли на купівлю яхти. Адже за підсумком року компанія Deloitte покаже падіння ринку мистецтва і зростання ринку інших предметів розкоші. Тоді наступного року багаті люди понесуть гроші туди, де показники кращі.

Урбанізація

Це зростання великих міст шляхом поглинання дрібних. Все соціальне, політичне й економічне життя зосереджується у мегаполісах. Це призводить до дефіциту простору і часу. Зменшуються площі готельних номерів, кафе, ресторанів і зростає популярність франшизи – більш захищеного способу ведення бізнесу. Підприємець отримує, по суті, типове рішення, стандарти, дизайн і пробує себе в незнаній сфері, не ризикуючи усіма грошима. Сьогодні франшиза більш безпечний варіант, ніж збереження капіталів у банку.

У відповідь на цей тренд у 2019 році в MANEZH розробили серію типових рішень для терас – лінійку Lite, куди увійшли перголи Sota, Sigma, Sweet і парасолька Sola. Це економний варіант для мережевих кафе, невеликих ресторанів, приватних будинків. А модульність і мобільність дозволяє замовити, змонтувати і розібрати конструкцію при мінімальних витратах часу.

Енергоефективність

У серпні минулого року ми вже були в кредиті у природи. Будинки в містах споживають половину енергії у світі, яку ми отримуємо в основному з невідновлюваних джерел природи. Поряд з цим є сонце, вітер, моря й океани. Світ потребує екологічних та енергоефективних рішень. Тому зростає попит на пасивні й активні будинку, які будуються за енергозберігаючими технологіями. Зовнішні сонцезахисні системи – один з основних інструментів цієї технології. Вони підвищують на 40% енергоефективність будівель, легко монтуються, знижують витрати на освітлення, кондиціонування та обігрів. Це важливо для кожного, оскільки на охолодження ми витрачаємо у два рази більше енергії, ніж на опалення.

Фото: Ресторан 188 by Safari, Дніпро. Пергола M-Ocean, система Screen Spectra ZIP. Реалізація – MANEZH

Такі вироби як Screen Spectra ZIP пропускають від 5 до 12% тепла, а фасадні жалюзі – від 7 до 14%. Ці системи знижують температуру у приміщенні на 5-7 ° С влітку і зменшують тепловтрати до 40% взимку.

Компанія MANEZH розвиває тренд енергоефективності, розширюючи напрямок фасадних рішень. Таким чином ми міняємо культурний рівень споживача, його підхід до організації простору, а також впливаємо на зміну архітектури наших міст, регіонів і України в цілому.

Фото: Ресторан Zafferano. Пергола M-Ocean. Реалізація – MANEZH

Фото: «ЖЗЛ». Біокліматична пергола M-Ocean Line. Реалізація – MANEZH

MANEZH

Київ, ТЦ «Домосфера», Столичне шосе, 101

+38 (050) 447 50 99

Черкаси, вул. М. Залізняка, 146

+ 38 (050) 414 40 71

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: