fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тераса ресторану: додаткова цінність клієнта і вигода бізнесу

07/ 05/ 2020
  Анна Гончаренко. Керівник відділу продажів компанії MANEZH Ресторанний бізнес в Україні активно росте, а нові заклади стають візиткою не тільки великих міст, а й населених пунктів трохи менше. В умовах жорсткої конкуренції ресторатори більше не покладаються лише на хорошу кухню, а віддають перевагу іншим інструментам - оригінальному концепту місця, максимального рівня зручності, продуманому інтерєру. Але лідером залишається своя тераса, яка сьогодні більше не розкіш, а обовязкова частина хорошого ресторану. Невелика тераса в середньому дає +70 відвідувачів щодня (власна аналітика компанії MANEZH). При сумі чека в 500 грн. за місяць ресторан отримує близько 1 млн. грн. додаткового прибутку (35 000 доларів), що повністю покриває вартість навіть найдорожчої тераси. Тераса вирішує не тільки підприємницьке завдання. Вона також виконує соціальну функцію. Коли в місто приїжджають гості, вони селяться в готелях, обідають в ресторанах, їздять по дорогах. Це визначає рівень країни. Фото: ресторан Levee, парус Gloria виробництва MANEZH Стильна архітектура фасаду, правильна вивіска, добре оформлена тераса неминуче впливає на те, яка буде атмосфера на вулиці навколо кафе, а в більш масштабній перспективі це змінює розуміння городянами того, як повинні виглядати закладу в їхньому місті, вулиці, та й саме місто. Тераса дарує свободу від погоди: відкривши або закривши дах, ви можете управляти сонцем, вітром і опадами, формуючи мікроклімат тераси. Це можливість бути господарем свого простору, а значить і господарем свого життя. Фото: кафе-бар Moloko Bar, маркіза Італія виробництва MANEZH Секрет успіху. Досвід відвідування ресторану починається до того, як гість переступить його поріг. Локальне дослідження в місті Шарлот, Північна Кароліна, стверджує, що 70% перших продажів в новому закладі відбуваються завдяки зовнішньому вигляду місця. Це ж дослідження говорить, що клієнти готові платити більше за їжу, якщо їм подобається атмосфера закладу. Затишна відкрита тераса, заповнена задоволеними відвідувачами, сама є підтвердженням того, що це популярне місце в місті. Тут спрацьовує так званий ефект «соціального доказу», адже людям властиво довіряти думкці більшості. Люди також орієнтуються на зворотній звязок зовнішнього соціального середовища, яке виражається в прагнення подивитися на людей і себе показати. Тому, виходячи з дому чи офісу на ланч, людина, швидше за все, вибере заклад з терасою. Простір тераси може мати окреме меню, бонуси для клієнтів, свою вечірню програму, місце для відпочинку з дітьми і т.д. Також не варто обмежувати час роботи тераси тільки літнім сезоном. Створення закритих позасезонних терас дозволяє значно збільшити час перебування відвідувачів та терасі і середній чек. На будь-який смак. Різноманітність сучасних систем захисту від сонця дозволяє реалізувати безліч варіацій тераси. Однак краще віддати перевагу великим стаціонарним конструкціям. Наприклад, продукти з лінійки пергол M-OCEAN, виробництва компанії MANEZH, розраховані на високі вітрові навантаження, опади у вигляді дощу і снігу. Закривши отвори такої тераси зовнішньою вітростійкою системою Screen Spectra ZIP, системою скління Slider або Panorama легко створити внесезонну локацію. Для терас менших розмірів підійдуть більш мобільні варіанти пергол, такі як в полегшеної лінійки LITE. З цими типовими перголами легко та швидко організувати літню терасу і зручно зонувати простір на ній. Легкі тканинні навіси маркіз і елегантні парасолі підійдуть для оформлення невеликих майданчиків  кафе і барів на вузьких вулицях міста. Тентові системи стануть відмінним рішенням для організації майданчика на відкритому повітрі, у внутрішньому дворі, біля басейну або в саду ресторану. Тераса - це не просто захист від сонця, дощу або вітру і додаткові посадкові місця для відвідувачів. Немає сумнівів, що відкрита тераса збагатить досвід клієнта ресторану і забезпечить рівноцінну віддачу від вкладених інвестицій. Фото: ресторан Benedikt, пергола M-Ocean виробництва MANEZH

Анна Гончаренко

Керівник відділу продажів компанії MANEZH

Ресторанний бізнес в Україні активно росте, а нові заклади стають візиткою не тільки великих міст, а й населених пунктів трохи менше.

В умовах жорсткої конкуренції ресторатори більше не покладаються лише на хорошу кухню, а віддають перевагу іншим інструментам – оригінальному концепту місця, максимального рівня зручності, продуманому інтер’єру. Але лідером залишається своя тераса, яка сьогодні більше не розкіш, а обов’язкова частина хорошого ресторану.

Невелика тераса в середньому дає +70 відвідувачів щодня (власна аналітика компанії MANEZH). При сумі чека в 500 грн. за місяць ресторан отримує близько 1 млн. грн. додаткового прибутку (35 000 доларів), що повністю покриває вартість навіть найдорожчої тераси.

Тераса вирішує не тільки підприємницьке завдання. Вона також виконує соціальну функцію. Коли в місто приїжджають гості, вони селяться в готелях, обідають в ресторанах, їздять по дорогах. Це визначає рівень країни.

Фото: ресторан Levee, парус Gloria виробництва MANEZH

Стильна архітектура фасаду, правильна вивіска, добре оформлена тераса неминуче впливає на те, яка буде атмосфера на вулиці навколо кафе, а в більш масштабній перспективі це змінює розуміння городянами того, як повинні виглядати закладу в їхньому місті, вулиці, та й саме місто.

Тераса дарує свободу від погоди: відкривши або закривши дах, ви можете управляти сонцем, вітром і опадами, формуючи мікроклімат тераси. Це можливість бути господарем свого простору, а значить і господарем свого життя.

Фото: кафе-бар Moloko Bar, маркіза Італія виробництва MANEZH

Секрет успіху

Досвід відвідування ресторану починається до того, як гість переступить його поріг. Локальне дослідження в місті Шарлот, Північна Кароліна, стверджує, що 70% перших продажів в новому закладі відбуваються завдяки зовнішньому вигляду місця. Це ж дослідження говорить, що клієнти готові платити більше за їжу, якщо їм подобається атмосфера закладу.

Затишна відкрита тераса, заповнена задоволеними відвідувачами, сама є підтвердженням того, що це популярне місце в місті. Тут спрацьовує так званий ефект «соціального доказу», адже людям властиво довіряти думкці більшості.

Люди також орієнтуються на зворотній зв’язок зовнішнього соціального середовища, яке виражається в прагнення подивитися на людей і себе показати. Тому, виходячи з дому чи офісу на ланч, людина, швидше за все, вибере заклад з терасою.

Простір тераси може мати окреме меню, бонуси для клієнтів, свою вечірню програму, місце для відпочинку з дітьми і т.д.

Також не варто обмежувати час роботи тераси тільки літнім сезоном. Створення закритих позасезонних терас дозволяє значно збільшити час перебування відвідувачів та терасі і середній чек.

На будь-який смак

Різноманітність сучасних систем захисту від сонця дозволяє реалізувати безліч варіацій тераси. Однак краще віддати перевагу великим стаціонарним конструкціям. Наприклад, продукти з лінійки пергол M-OCEAN, виробництва компанії MANEZH, розраховані на високі вітрові навантаження, опади у вигляді дощу і снігу. Закривши отвори такої тераси зовнішньою вітростійкою системою Screen Spectra ZIP, системою скління Slider або Panorama легко створити внесезонну локацію.

Для терас менших розмірів підійдуть більш мобільні варіанти пергол, такі як в полегшеної лінійки LITE. З цими типовими перголами легко та швидко організувати літню терасу і зручно зонувати простір на ній.

Легкі тканинні навіси маркіз і елегантні парасолі підійдуть для оформлення невеликих майданчиків  кафе і барів на вузьких вулицях міста.

Тентові системи стануть відмінним рішенням для організації майданчика на відкритому повітрі, у внутрішньому дворі, біля басейну або в саду ресторану.

Тераса – це не просто захист від сонця, дощу або вітру і додаткові посадкові місця для відвідувачів. Немає сумнівів, що відкрита тераса збагатить досвід клієнта ресторану і забезпечить рівноцінну віддачу від вкладених інвестицій.

Фото: ресторан Benedikt, пергола M-Ocean виробництва MANEZH

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: