fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Робота аудиторів у віддаленому доступі: специфіка, тонкощі, успішні рішення

21/ 04/ 2022
  Почнемо з короткого екскурсу в історію того, як усе починалося. Усі ми пам’ятаємо грудень 2019 року: у Китаї фіксують перший спалах захворюваності на Covid-19. Через місяць Всесвітня організація охорони здоров’я оголошує надзвичайну ситуацію у сфері охорони здоров’я, а на початку березня 2020 року пандемія Covid-19 стає проблемою світового масштабу. 25 березня Кабінет Міністрів України запроваджує на всій території країни режим надзвичайної ситуації. За 2020 рік в Україні було зафіксовано 2 масштабні хвилі, спричинені поширенням вірусу. Як результат, запровадження карантинних обмежень і локдаунів. Наприкінці 2020 року Міністерство охорони здоров’я України укладає контракт про постачання вакцини проти коронавірусу китайського виробництва, а також проводить переговори з усіма світовими виробниками вакцин. З лютого 2021 року в Україні розпочинається масштабна вакцинація й дані говорять, що на сьогодні 35,58 % українців вакциновано, як мінімум, двома дозами. Вічна мудрість царя Соломона каже: «Все минає, минеться й це» Складнощі адаптації або час пробувати щось нове Відповідно до норм і постанов законодавчих органів України ми в БДО, як і більшість інших компаній, у березні 2020 року перейшли на режим віддаленої роботи. Оскільки BDO в Україні й раніше успішно практикувала гібридний режим роботи, то для співробітників перехід на віддалений доступ здебільшого пройшов досить плавно та безболісно, ​​з виконанням тих самих завдань, що й в офісах. Проте людина соціальна істота і треба зазначити, що недолік живого спілкування з колегами у офісі може викликати як негатив до «дистанційки», так і повну психологічну неготовність до переходу на такий режим роботи. Однак поки що пандемія не дає нам великого вибору і, можливо, найкращим рішенням для кожного з нас буде прийняти правила гри, адаптуватися та поберегти своє здоров’я, а також здоров’я близьких і колег. Наш досвід у гібридному форматі: робота з хмарними продуктами (OneDrive, BDO Портал), спілкування в месенджерах Ще до початку пандемії компанія впровадила такі хмарні продукти, як BDO Портал та OneDrive, які значно полегшили надання інформації та комунікації з клієнтами з аудиту. Інформація в цих продуктах систематизована за датами й всіма процесами аудиту, починаючи з етапу планування, збору доказів, оглядів, що проводяться в рамках аудиту, і до етапу завершення. Досить успішний і досвід роботи з Майкрософт Тімсом, у якому нині проходить більша частина комунікацій між співробітниками та керівництвом, між учасниками аудиторських команд і клієнтами. Вам також може бути цікаво: Уся правда про можливості сервісів Office 365 Крім того, компанія провела масштабну онлайн-конференцію Rethink, на якій були розглянуті нові глобальні стратегії, що контролюють вплив Covid-19 у середній та довгостроковій перспективах. Як мінус роботи дистанційно наводимо результати дослідження у віддаленому доступі проведені Gallup, які показують, що за 5 днів співробітник «на дистанційці» встигає зробити стільки ж, скільки і офісний співробітник за 6 днів. Очевидні плюси віддаленого режиму Якщо говорити про позитивні сторони віддаленої роботи, то насамперед треба зазначити гнучкість робочого графіка. Це такий режим роботи, при якому співробітник сам визначає, у який час доби йому працювати. У нашій та інших аудиторських компаніях такий графік застосовувався й до пандемії — поставлені завдання виконувались у строк і в таких же обсягах, як і під час роботи в офісах. По-друге, дистанційна робота — це колосальна економія часу на проїзд, оскільки немає необхідності добиратися в офіс щодня до призначеного часу або нервувати в пробках. Але основним позитивним моментом є, звичайно ж, обмежений контакт з потенційно інфікованими людьми, а це турбота про здоров’я, здоров’я близьких і колег. Які можна зробити висновки нині? Вічна мудрість царя Соломона каже: «Все минає, минеться й це». Сподіватимемося, що вже в найближчому майбутньому інтенсивність інфікування Covid-19 піде на спад, пандемія закінчиться й ми повернемось до постійного живого спілкування з близькими людьми та колегами. І досвід ефективної роботи у віддаленому режимі залишиться нарівні з можливістю повного повернення до офісного ритму. А поки приділяйте більше вільного часу фізичному, психічному й соціальному здоров’ю, частіше радуйте та обіймайте рідних і близьких, розвивайтеся та будьте щасливі.

Почнемо з короткого екскурсу в історію того, як усе починалося. Усі ми пам’ятаємо грудень 2019 року: у Китаї фіксують перший спалах захворюваності на Covid-19. Через місяць Всесвітня організація охорони здоров’я оголошує надзвичайну ситуацію у сфері охорони здоров’я, а на початку березня 2020 року пандемія Covid-19 стає проблемою світового масштабу.

25 березня Кабінет Міністрів України запроваджує на всій території країни режим надзвичайної ситуації. За 2020 рік в Україні було зафіксовано 2 масштабні хвилі, спричинені поширенням вірусу. Як результат, запровадження карантинних обмежень і локдаунів.

Наприкінці 2020 року Міністерство охорони здоров’я України укладає контракт про постачання вакцини проти коронавірусу китайського виробництва, а також проводить переговори з усіма світовими виробниками вакцин. З лютого 2021 року в Україні розпочинається масштабна вакцинація й дані говорять, що на сьогодні 35,58 % українців вакциновано, як мінімум, двома дозами.

Вічна мудрість царя Соломона каже: «Все минає, минеться й це»

Складнощі адаптації або час пробувати щось нове

Відповідно до норм і постанов законодавчих органів України ми в БДО, як і більшість інших компаній, у березні 2020 року перейшли на режим віддаленої роботи. Оскільки BDO в Україні й раніше успішно практикувала гібридний режим роботи, то для співробітників перехід на віддалений доступ здебільшого пройшов досить плавно та безболісно, ​​з виконанням тих самих завдань, що й в офісах.

Проте людина соціальна істота і треба зазначити, що недолік живого спілкування з колегами у офісі може викликати як негатив до «дистанційки», так і повну психологічну неготовність до переходу на такий режим роботи. Однак поки що пандемія не дає нам великого вибору і, можливо, найкращим рішенням для кожного з нас буде прийняти правила гри, адаптуватися та поберегти своє здоров’я, а також здоров’я близьких і колег.

Наш досвід у гібридному форматі: робота з хмарними продуктами (OneDrive, BDO Портал), спілкування в месенджерах

Ще до початку пандемії компанія впровадила такі хмарні продукти, як BDO Портал та OneDrive, які значно полегшили надання інформації та комунікації з клієнтами з аудиту. Інформація в цих продуктах систематизована за датами й всіма процесами аудиту, починаючи з етапу планування, збору доказів, оглядів, що проводяться в рамках аудиту, і до етапу завершення.

Досить успішний і досвід роботи з Майкрософт Тімсом, у якому нині проходить більша частина комунікацій між співробітниками та керівництвом, між учасниками аудиторських команд і клієнтами.

Вам також може бути цікаво: Уся правда про можливості сервісів Office 365

Крім того, компанія провела масштабну онлайн-конференцію Rethink, на якій були розглянуті нові глобальні стратегії, що контролюють вплив Covid-19 у середній та довгостроковій перспективах.

Як мінус роботи дистанційно наводимо результати дослідження у віддаленому доступі проведені Gallup, які показують, що за 5 днів співробітник «на дистанційці» встигає зробити стільки ж, скільки і офісний співробітник за 6 днів.

Очевидні плюси віддаленого режиму

Якщо говорити про позитивні сторони віддаленої роботи, то насамперед треба зазначити гнучкість робочого графіка. Це такий режим роботи, при якому співробітник сам визначає, у який час доби йому працювати. У нашій та інших аудиторських компаніях такий графік застосовувався й до пандемії — поставлені завдання виконувались у строк і в таких же обсягах, як і під час роботи в офісах.

По-друге, дистанційна робота — це колосальна економія часу на проїзд, оскільки немає необхідності добиратися в офіс щодня до призначеного часу або нервувати в пробках.

Але основним позитивним моментом є, звичайно ж, обмежений контакт з потенційно інфікованими людьми, а це турбота про здоров’я, здоров’я близьких і колег.

Які можна зробити висновки нині?

Вічна мудрість царя Соломона каже: «Все минає, минеться й це». Сподіватимемося, що вже в найближчому майбутньому інтенсивність інфікування Covid-19 піде на спад, пандемія закінчиться й ми повернемось до постійного живого спілкування з близькими людьми та колегами. І досвід ефективної роботи у віддаленому режимі залишиться нарівні з можливістю повного повернення до офісного ритму.

А поки приділяйте більше вільного часу фізичному, психічному й соціальному здоров’ю, частіше радуйте та обіймайте рідних і близьких, розвивайтеся та будьте щасливі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: