fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства

13/ 08/ 2020
  У сучасному світі, переповненому інформаційним шумом, пряма реклама стає все менш ефективною. Заклики “в лоб” купити ваш товар, скористатись послугою чи обрати вашу компанію в якості роботодавця та відгукнутися на вакансії залишаються непоміченими цільовою аудиторією. Чому? Вони елементарно тонуть серед тисячі подібних рекламних кампаній. До того ж наш мозок, втомлений від перманентного інформаційного потоку з проханням “Обери мене”, блокує чергове подібне повідомлення. Тому у 2020 році більше компаній, які хочуть ефективно взаємодіяти з аудиторію, вдаються до маркетингових активностей, які дозволяють обійти ці блоки у сприйнятті. Наприклад, до колаборацій та партнерсього маркетингу. Проте не всяке співробітництво є дійсно взаємовигідним. Експерти grc.ua розповідають, як обрати партнера для спільного просування, щоб потім не жалкувати про марно витрачені ресурси. ЦЕ ПРОСТО БІЗНЕС Перед тим, як прийняти рішення про партнерство з будь-якою компанією чи підтримку того чи іншого заходу, важливо відповісти собі на питання “Навіщо нам це робити”. Якщо ви не зможете цього зробити, то опинитеся з «білим слоном». Так Сержіо Зімен, один з провідних фахівців по рекламному бізнесу, назвав партнерство, яке абсолютно не відповідає цілям і ніяк не повязане з цільовими споживачами. Здається, ніхто з нас не хотів би опинитися сам на сам з цим “білим слоном”. Проте якби все було так просто, то ми не бачили регулярно приклади невдалих колаборацій та партнерств. Отже, приводимо три головні питання, відповіді на які ви маєте знати, вибираючи партнера: 1) Яких результатів у бізнесі ви хочете досягти? Партнерство - це такий самий інструмент маркетингу, як, наприклад, контент чи соціальні мережі, за допомогою яких ви можете досягти своїх цілей. Але, щоб це зробити, потрібно знати свої цілі. Партнерство заради партнерства не працює.  Наприклад, Андрій Кривокоритов, Founder & CEO Brain Source International, говорячи про партнерство у Премії HR-бренд Україна, зазначає, що спільні з організатором заходу зусилля привели компанію до закономірної ділової перемоги та успіху на ринку HR-послуг. 2) До кого ви хочете звернутись? Цей пункт прямо випливає з попереднього. До якої цільової аудиторії ви маєте донести інформацію про себе, щоб досягти цілей? Чим більш адаптоване буде ваше повідомлення до її інтересів, тим більше шансів, що воно влучить у ціль. Тому варто придивитись саме до спеціалізованих заходів, наприклад, професійних. Так, Юлія Гулевич, партнер ARENA CS, оцінюючи дворічне партнерство з Премією HR-бренд України, говорить, що участь у цьому заході в якості партнера - це завжди доступ до концентрованої аудиторії ТОП-представників HR-спільноти, найсвіжіших новин та тенденцій ринку праці та активного нетворкінгу з крутими фахівцями зі всієї України. 3) Які прояви вам можуть запропонувати партнери? Важливо бути не просто компанією, яка тільки розміщує свій логотип на заході, але компанією-партнером, яка логічно інтегрує бренд на заході та ресурсах організатора. Чому? Час простого використання логотипів закінчився. Адже очікування та потреби аудиторії ростуть, і бізнесу потрібно це враховувати, знаходячи більше креативні та стратегічні рішення. Це можуть бути експертні статті та коментарі, виступ на заході, розміщення креативної фото-зони, банерна рекламна під час онлайн-трансляції - варіантів безліч. Враховуючи пункти 1 та 2 цього списку, потрібно вибрати більш підходящий.  СКАЖИ МЕНІ, ХТО ТВІЙ ПАРТНЕР, І Я СКАЖУ, ХТО ТИ  Проблема партнерської та спонсорської співпраці в тому, що її ефективність буває важко виміряти. Адже стандартні методи оцінки, наприклад, рекламної діяльності, до неї не зовсім коректно застосовувати. Ваш логотип буде розміщено на заході, який відвідає мільйон людей? Чудово, але де гарантія, що гості його помітять та запамятають? Що в них виникне позитивна асоціація між вашої компанією та заходом?  Тому, вибираючи партнера, варто брати в розрахунок дещо інші аспекти: Образ партнера. Адже під час спільних заходів відбувається перенесення образних асоціацій з самого заходу чи його організатора на партнерів;  Значимість та важливість партнера. Якщо вона є, то у аудиторії можуть виникнути так звані асоціації з приналежністю. Мова про те, що часто ми думаємо, що якась річ (чи бренд) нам підходить, просто тому що вона повязана з тим же, з чим повязані ми. Наприклад, якщо для вас важлива конференція, яку ви відвідуєте 10 років поспіль, а компанія X позиціонує себе, як компанія, яка також має відношення до цієї події, то ви апріорі будете сприймати компанію X як таку, що підходить вам; Надійність. Мова навіть не про те, що надійність партнера є гарантією виконання домовленостей з його сторони. Тут радше питання в тому, що дуже часто нам здається, що компанія є надійною організацією, якщо вона є партнером певного заходу. В іншому випадку їй би не надали цей статус. Звичайно, що все вищесказане не значить, що ефективність партнерської та спонсорської взаємодіївзагалі неможливо виміряти і потрібно орієнтуватись на емоційні асоціації. Ні, ще до початку активної взаємодії потрібно визначити важливі для вас метрики: OTS проєкту (або opportunity to see - частота контактів аудиторії з вашим повідомленням), PR Value (еквівалент рекламної вартості, тобто скільки б коштував матеріал, що вийшов в результаті PR-активності, якби він публікувався як рекламний), кількість прямих і непрямих контактів, кількість продажів, зібрана клієнтська база і т.д. Проте досягти цих цілей без виконання та врахування згаданого вище неможливо. Лариса Онипко, керівниця Премії HR-бренд, зазначає: «Працюючи з партнерами, ми перш за все визначаємо основні потреби бізнесу і приоритетні цілі стосовно співпраці в Премії. Партнерство повинно додавати цінності обом сторонам, і варто зразу оговорювати критерії, як будемо міряти ефективність проявів, що очікуємо в результаті партнерства. Зараз у нових реаліях з Covid 19, коли конференції та інші бізнес-івенти перейшли в digital-формат, Премія HR-бренд теж оновлюється. Цього року ми підводимо підсумки Премії у 2 форматах: онлайн кейс-конференція Премії HR–бренд 1 жовтня, де номінанти Премії презентують свої проєкти, та церемонія нагородження переможців  5 листопада, плануємо як офлайн, так і онлайн-формат. Партнери Премії можуть започаткувати свою тематичну номінацію, продемонструвати експертність у виступах, модерації секцій, статтях та коментарях, а також використати можливості Премії та рекламні інструменти сайту grc.ua  для просування продуктів чи послуг, бренду компанії. В нашому арсеналі партнерських програм є комплексні employer-branding програми, до яких увійшли рекламні прояви і PR-просування, активне промо партнера, його бренда роботодавця і його послуг». Якщо ви хочете дізнатись більше про можливості для партнерів Премії HR-бренд Україна 2020, звертайтесь за телефоном 044 230 87 39 або адресою: [email protected] СТАТИ ПАРТНЕРОМ 

У сучасному світі, переповненому інформаційним шумом, пряма реклама стає все менш ефективною. Заклики “в лоб” купити ваш товар, скористатись послугою чи обрати вашу компанію в якості роботодавця та відгукнутися на вакансії залишаються непоміченими цільовою аудиторією. Чому? Вони елементарно тонуть серед тисячі подібних рекламних кампаній. До того ж наш мозок, втомлений від перманентного інформаційного потоку з проханням “Обери мене”, блокує чергове подібне повідомлення. Тому у 2020 році більше компаній, які хочуть ефективно взаємодіяти з аудиторію, вдаються до маркетингових активностей, які дозволяють обійти ці блоки у сприйнятті. Наприклад, до колаборацій та партнерсього маркетингу. Проте не всяке співробітництво є дійсно взаємовигідним. Експерти grc.ua розповідають, як обрати партнера для спільного просування, щоб потім не жалкувати про марно витрачені ресурси.

ЦЕ ПРОСТО БІЗНЕС

Перед тим, як прийняти рішення про партнерство з будь-якою компанією чи підтримку того чи іншого заходу, важливо відповісти собі на питання “Навіщо нам це робити”. Якщо ви не зможете цього зробити, то опинитеся з «білим слоном». Так Сержіо Зімен, один з провідних фахівців по рекламному бізнесу, назвав партнерство, яке абсолютно не відповідає цілям і ніяк не пов’язане з цільовими споживачами. Здається, ніхто з нас не хотів би опинитися сам на сам з цим “білим слоном”. Проте якби все було так просто, то ми не бачили регулярно приклади невдалих колаборацій та партнерств. Отже, приводимо три головні питання, відповіді на які ви маєте знати, вибираючи партнера:

1) Яких результатів у бізнесі ви хочете досягти?

Партнерство – це такий самий інструмент маркетингу, як, наприклад, контент чи соціальні мережі, за допомогою яких ви можете досягти своїх цілей. Але, щоб це зробити, потрібно знати свої цілі. Партнерство заради партнерства не працює. 

Наприклад, Андрій Кривокоритов, Founder & CEO Brain Source International, говорячи про партнерство у Премії HR-бренд Україна, зазначає, що спільні з організатором заходу зусилля привели компанію до закономірної ділової перемоги та успіху на ринку HR-послуг.

2) До кого ви хочете звернутись?

Цей пункт прямо випливає з попереднього. До якої цільової аудиторії ви маєте донести інформацію про себе, щоб досягти цілей? Чим більш адаптоване буде ваше повідомлення до її інтересів, тим більше шансів, що воно влучить у ціль. Тому варто придивитись саме до спеціалізованих заходів, наприклад, професійних. Так, Юлія Гулевич, партнер ARENA CS, оцінюючи дворічне партнерство з Премією HR-бренд України, говорить, що участь у цьому заході в якості партнера – це завжди доступ до концентрованої аудиторії ТОП-представників HR-спільноти, найсвіжіших новин та тенденцій ринку праці та активного нетворкінгу з крутими фахівцями зі всієї України.

3) Які прояви вам можуть запропонувати партнери?

Важливо бути не просто компанією, яка тільки розміщує свій логотип на заході, але компанією-партнером, яка логічно інтегрує бренд на заході та ресурсах організатора. Чому? Час простого використання логотипів закінчився. Адже очікування та потреби аудиторії ростуть, і бізнесу потрібно це враховувати, знаходячи більше креативні та стратегічні рішення. Це можуть бути експертні статті та коментарі, виступ на заході, розміщення креативної фото-зони, банерна рекламна під час онлайн-трансляції – варіантів безліч. Враховуючи пункти 1 та 2 цього списку, потрібно вибрати більш підходящий. 

СКАЖИ МЕНІ, ХТО ТВІЙ ПАРТНЕР, І Я СКАЖУ, ХТО ТИ 

Проблема партнерської та спонсорської співпраці в тому, що її ефективність буває важко виміряти. Адже стандартні методи оцінки, наприклад, рекламної діяльності, до неї не зовсім коректно застосовувати. Ваш логотип буде розміщено на заході, який відвідає мільйон людей? Чудово, але де гарантія, що гості його помітять та запам’ятають? Що в них виникне позитивна асоціація між вашої компанією та заходом? 

Тому, вибираючи партнера, варто брати в розрахунок дещо інші аспекти:

  • Образ партнера. Адже під час спільних заходів відбувається перенесення образних асоціацій з самого заходу чи його організатора на партнерів; 
  • Значимість та важливість партнера. Якщо вона є, то у аудиторії можуть виникнути так звані асоціації з приналежністю. Мова про те, що часто ми думаємо, що якась річ (чи бренд) нам підходить, просто тому що вона пов’язана з тим же, з чим пов’язані ми. Наприклад, якщо для вас важлива конференція, яку ви відвідуєте 10 років поспіль, а компанія X позиціонує себе, як компанія, яка також має відношення до цієї події, то ви апріорі будете сприймати компанію X як таку, що підходить вам;
  • Надійність. Мова навіть не про те, що надійність партнера є гарантією виконання домовленостей з його сторони. Тут радше питання в тому, що дуже часто нам здається, що компанія є надійною організацією, якщо вона є партнером певного заходу. В іншому випадку їй би не надали цей статус.

Звичайно, що все вищесказане не значить, що ефективність партнерської та спонсорської взаємодіївзагалі неможливо виміряти і потрібно орієнтуватись на емоційні асоціації. Ні, ще до початку активної взаємодії потрібно визначити важливі для вас метрики: OTS проєкту (або opportunity to see – частота контактів аудиторії з вашим повідомленням), PR Value (еквівалент рекламної вартості, тобто скільки б коштував матеріал, що вийшов в результаті PR-активності, якби він публікувався як рекламний), кількість прямих і непрямих контактів, кількість продажів, зібрана клієнтська база і т.д. Проте досягти цих цілей без виконання та врахування згаданого вище неможливо.

Лариса Онипко, керівниця Премії HR-бренд, зазначає: «Працюючи з партнерами, ми перш за все визначаємо основні потреби бізнесу і приоритетні цілі стосовно співпраці в Премії. Партнерство повинно додавати цінності обом сторонам, і варто зразу оговорювати критерії, як будемо міряти ефективність проявів, що очікуємо в результаті партнерства.

Зараз у нових реаліях з Covid 19, коли конференції та інші бізнес-івенти перейшли в digital-формат, Премія HR-бренд теж оновлюється. Цього року ми підводимо підсумки Премії у 2 форматах: онлайн кейс-конференція Премії HR–бренд 1 жовтня, де номінанти Премії презентують свої проєкти, та церемонія нагородження переможців  5 листопада, плануємо як офлайн, так і онлайн-формат. Партнери Премії можуть започаткувати свою тематичну номінацію, продемонструвати експертність у виступах, модерації секцій, статтях та коментарях, а також використати можливості Премії та рекламні інструменти сайту grc.ua  для просування продуктів чи послуг, бренду компанії. В нашому арсеналі партнерських програм є комплексні employer-branding програми, до яких увійшли рекламні прояви і PR-просування, активне промо партнера, його бренда роботодавця і його послуг».

Якщо ви хочете дізнатись більше про можливості для партнерів Премії HR-бренд Україна 2020, звертайтесь за телефоном 044 230 87 39 або адресою:

[email protected]

СТАТИ ПАРТНЕРОМ 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: