fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Промовиста косметика: Oriflame Україна створила спеціальний проєкт до Всесвітнього дня незрячих людей

17/ 11/ 2020
  https://youtu.be/06wT-RyWwdI 13 листопада у світі відзначають Міжнародний день незрячих. Він створений для звернення уваги на тих, хто втратив зір і втрапив у складну життєву ситуацію. В Україні близько 2,7 млн людей з особливими потребами, поміж них 300 тис. — з особливостями зору. Багато з них живуть звичайним життям та намагаються використовувати всі можливості для навчання, роботи, відпочинку й хобі. Попри стереотипи, люди з особливостями зору користуються косметикою. Не лише доглядовою — кремами, сироватками, флюїдами, — а й декоративною. До описів додали більше практичних відомостей: про текстуру, кольорову гаму, запах, спосіб застосування, ситуації використання — повсякденний макіяж чи вечірній. До того ж у межах інклюзивного проєкту до Міжнародного дня незрячих Oriflame Україна зафільмувала ролик, де героїні з особливостями зору розповідають про своє життя, роботу, косметику — з любов’ю, сльозами й гумором. Може здатися, що описи на сайті — дрібниці, але героїні нашого ролика на своєму прикладі показують важливість правильно дібраних слів для ілюстрації методу нанесення макіяжу чи використання кремів.

13 листопада у світі відзначають Міжнародний день незрячих. Він створений для звернення уваги на тих, хто втратив зір і втрапив у складну життєву ситуацію. В Україні близько 2,7 млн людей з особливими потребами, поміж них 300 тис. — з особливостями зору. Багато з них живуть звичайним життям та намагаються використовувати всі можливості для навчання, роботи, відпочинку й хобі.

Попри стереотипи, люди з особливостями зору користуються косметикою. Не лише доглядовою — кремами, сироватками, флюїдами, — а й декоративною. До описів додали більше практичних відомостей: про текстуру, кольорову гаму, запах, спосіб застосування, ситуації використання — повсякденний макіяж чи вечірній.

До того ж у межах інклюзивного проєкту до Міжнародного дня незрячих Oriflame Україна зафільмувала ролик, де героїні з особливостями зору розповідають про своє життя, роботу, косметику — з любов’ю, сльозами й гумором. Може здатися, що описи на сайті — дрібниці, але героїні нашого ролика на своєму прикладі показують важливість правильно дібраних слів для ілюстрації методу нанесення макіяжу чи використання кремів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: