fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Презентація нової назви групи Radisson Hotel Group на форумі IHIF

12/ 03/ 2018
  Нова назва та фірмовий стиль бренду знаменують початок нової ери для компанії Carlson Rezidor Hotel Group анонсує свій ребрендинг - з сьогоднішнього дня, нова назва компанії - Radisson Hotel Group. Про це було оголошено на Міжнародному готельному інвестиційному форумі (IHIF) в Берліні. Новий фірмовий стиль наслідує капітал всесвітньо відомого імені Radisson і створений для підвищення авпізнаваності та ефективності маркетингової діяльності в рамках глобального портфоліо. «Безцінна кожна мить» - таким буде новий девіз, який визначає філософію обслуговування компанії та її готельних брендів, яка запропонує нові враження гостям, власникам і талановитим співробітникам. Нова назва компанії Radisson Hotel Group, заснована на міцному партнерстві між Radisson Hospitality, Inc. (Раніше Carlson Hotels, Inc.) і Rezidor Hotel Group AB (публічна компанія зі штаб-квартирою в Брюсселі, Бельгія, акції якої котируються на біржі NASDAQ, Стокгольм, Швеція), що має угоди про майстер-франшизу на розвиток і використання декількох брендів в Європі, на Близькому Сході та в Африці. На даний момент Radisson Hotel Group є 11-ю за величиною готельною компанією, портфель якої налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів. Запуск нового корпоративного бренду - це важливий етап пятирічної стратегії розвитку бізнесу компанії, спрямованої на трансформацію бізнесу і позиціонування компанії, яка стане пріоритетною в виборі для гостей, власників, інвесторів і талановитих співробітників. «Сьогоднішній день є початком нової, захоплюючої ери для Radisson Hotel Group, обєднаної нашим новим брендом і довгостроковою концепцією розвитку, спрямованої на те, щоб компанія увійшла до першої трійки світових готельних брендів, - сказав Федеріко Дж. Гонсалес (Federico J. González), Президент і генеральний директор Rezidor Hotel Group і голова ради директорів Radisson Hotel Group. - Наш пятирічний операційний план включає в себе ініціативи, спрямовані на те, щоб по-новому сформулювати нашу конкурентну пропозицію, оптимізацію нашого портфоліо, впорядкування операційних процесів, інвестування коштів в нові технології і координацію співробітників для втілення в життя нашого девізу - Безцінна кожна мить. Безцінна кожна мить - ці слова пояснюють те, як ми робимо бізнес в Radisson Hotel Group, і те, чим ми, по суті, є. Для всіх. Кожен день. Скрізь. Завжди. Ребрендинг - це тільки початок». «Створення Radisson Hotel Group - це еволюція нашого довгострокового партнерства з Rezidor Hotel Group. Разом ми уточнюємо і втілюємо нову архітектуру бренду, щоб створити велику цінність для наших гостей і власників, - сказав Джон М. Кідд (John M. Kidd), Генеральний і операційний директор Radisson Hospitality, Inc. - Зараз влучний момент, щоб узгодити наші стратегічні та операційні плани і вийти на ринок, вже ставши одним гравцем». Разом з обєднанням компаній під брендом Radisson, Radisson Hotel Group провела зміни в бренд-портфоліо і переглянула основні принципи обслуговування гостей, обовязкові для всіх восьми брендів: (1) основи гостинності, (2) незабутні моменти; (3) місцевий колорит; (4) відчуття комфорту. Портфель брендів компанії включає в себе готелі різних рівнів - від фешенебельного до сучасного економ-класу: RADISSON COLLECTION ™ ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО СВІТУ ВИНЯТКОВОСТІ З червня 2018 року замінить собою бренд Quorvus Collection як бренд преміальної колекції готелів. RADISSON BLU® ВІДЧУЙТЕ РІЗНИЦЮ Бренд буде як і раніше відповідати найвищим вимогам гостей в стильних і сучасних інтерєрах, і продовжить розвиток у великих містах по всьому світу. RADISSON® ПРОСТО ЧУДОВО Бренд зявиться в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) і буде оновлений в США і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Зміни торкнуться логотипу та візуальної ідентичності бренду, дизайну та сервісу, який стане втіленням скандинавської гостинності. RADISSON RED® НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ! Цей бренд набув нового змісту і оновлений логотип, а також планує активне зростання в регіоні EMEA і Америці. PARK PLAZA® ПРОДУМАНИЙ ДО НАЙМЕНШИХ ДЕТАЛЕЙ Наразі цей сучасний готельний бренд змінюється, щоб стати актуальним для заможних іноземних мандрівників. PARK INN® BY RADISSON ОТРИМУЙТЕ ЗАДОВОЛЕННЯ! Бренд продовжить свій географічний розвиток і запропонує сучасні та яскраві готелі, розташовані у великих містах і поблизу аеропортів. COUNTRY INN & SUITES® BY RADISSON ЛЮБЛЮ ЦЮ КРАЇНУ Зміна в назві бренду покликана співвіднести його приналежність до головного бренду і зберегти сутність заміської гостинності. PRIZEOTEL ЧУДОВИЙ ДИЗАЙН Хоча бренд увійде в глобальну мережу, готелі продовжать роботу під даною назвою в регіоні EMEA, де представлятиме сучасний економ-сегмент. Нова архітектура бренду також забезпечить ряд нових переваг для гостей і бізнес партнерів, включаючи: Radisson Rewards ™ - оновлена глобальна програма лояльності, що відкриває учасникам доступ до особливих умов бронювання, унікальних пропозицій і можливості обміну балів на безкоштовне проживання. Крім того, в рамках пропозиції Radisson Rewards ™ для Бізнесу партнери, в тому числі організатори зустрічей і заходів, туристичні агенції та виконавчі менеджери, можуть заробляти бали і використовувати їх для отримання переваг при бронюванні у всіх готелях бренду Radisson Hotel Group. Radisson Meetings ™ - оновлена MICE пропозицію, якп зробить кожен захід унікальним завдяки повністю обладнаному сучасному конференц-простору, кваліфікованому персоналу і детально відпрацьованому меню, запрацює протягом цього року на новій мульти-брендовій платформі. RadissonHotels.com - це нова міжнародна мульти-брендова електронна платформа, яка запропонує гостям і професійним партнерам послуги онлайн-бронювання на рівні найвищих стандартів галузі, яка також буде запущена в цьому році. Протягом найближчих пяти років компанія Radisson Hotel Group має намір інвестувати значні кошти в платформи і технології, включаючи комплексну IT-інфраструктуру. У планах компанії - вкласти інвестиції в ребрендинг або перепозиціонування більш ніж 500 готелів по всьому світу. Серйозно ставлячись до свого зобовязання зробити кожну мить безцінною, Radisson Hotel Group прагне бути гостинним господарем і надійним партнером, і увійти до трійки кращих готельних компаній в світі, ставши пріоритетною компанією для гостей, власників і талановитих співробітників. ### КОНТАКТИ ДЛЯ ПРЕСИ [email protected] ПРО ГРУППУ RADISSON HOTEL GROUP Radisson Hotel Group ™ (раніше - Carlson Rezidor Hotel Group), є однією з найбільших в світі готельних груп. Портфель Radisson Hotel Group налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів по всьому світу. Radisson Hotel Group управляє брендами Radisson Collection ™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson і prizeotel. Гості готелів можуть скористатися всіма привілеями, які надає оновлена ​​програма лояльності Radisson Rewards ™ (раніше - Club Carlson). Програма надає унікальні і персоналізовані способи створення незабутніх моментів, які важливі для наших гостей. Radisson Rewards пропонує виняткові переваги гостям наших готелів, організаторам зустрічей, туристичним агентам і діловим партнерам. Програма Radisson Meetings ™ пропонує безліч конференц-площ з необхідним обладнанням, включаючи безкоштовний, бездротовий доступ до високошвидкісного інтернету, аудіо- та відео обладнання. А кваліфікований персонал різного профілю допомагає зробити кожен захід унікальним. Понад 95 000 осіб працюють в Radisson Hotel Group і готелях оператора по всьому світу. Штаб-квартири компанії розташовуються в Брюсселі, Міннеаполісі та Сінгапурі. Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: www.radissonhotelgroup.com/media.

Нова назва та фірмовий стиль бренду знаменують початок нової ери для компанії

Carlson Rezidor Hotel Group анонсує свій ребрендинг – з сьогоднішнього дня, нова назва компанії – Radisson Hotel Group. Про це було оголошено на Міжнародному готельному інвестиційному форумі (IHIF) в Берліні.

Новий фірмовий стиль наслідує капітал всесвітньо відомого імені Radisson і створений для підвищення авпізнаваності та ефективності маркетингової діяльності в рамках глобального портфоліо. «Безцінна кожна мить» – таким буде новий девіз, який визначає філософію обслуговування компанії та її готельних брендів, яка запропонує нові враження гостям, власникам і талановитим співробітникам.

Нова назва компанії Radisson Hotel Group, заснована на міцному партнерстві між Radisson Hospitality, Inc. (Раніше Carlson Hotels, Inc.) і Rezidor Hotel Group AB (публічна компанія зі штаб-квартирою в Брюсселі, Бельгія, акції якої котируються на біржі NASDAQ, Стокгольм, Швеція), що має угоди про майстер-франшизу на розвиток і використання декількох брендів в Європі, на Близькому Сході та в Африці.

На даний момент Radisson Hotel Group є 11-ю за величиною готельною компанією, портфель якої налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів. Запуск нового корпоративного бренду – це важливий етап п’ятирічної стратегії розвитку бізнесу компанії, спрямованої на трансформацію бізнесу і позиціонування компанії, яка стане пріоритетною в виборі для гостей, власників, інвесторів і талановитих співробітників.

«Сьогоднішній день є початком нової, захоплюючої ери для Radisson Hotel Group, об’єднаної нашим новим брендом і довгостроковою концепцією розвитку, спрямованої на те, щоб компанія увійшла до першої трійки світових готельних брендів, – сказав Федеріко Дж. Гонсалес (Federico J. González), Президент і генеральний директор Rezidor Hotel Group і голова ради директорів Radisson Hotel Group. – Наш п’ятирічний операційний план включає в себе ініціативи, спрямовані на те, щоб по-новому сформулювати нашу конкурентну пропозицію, оптимізацію нашого портфоліо, впорядкування операційних процесів, інвестування коштів в нові технології і координацію співробітників для втілення в життя нашого девізу – ” Безцінна кожна мить”. “Безцінна кожна мить” – ці слова пояснюють те, як ми робимо бізнес в Radisson Hotel Group, і те, чим ми, по суті, є. Для всіх. Кожен день. Скрізь. Завжди. Ребрендинг – це тільки початок».

«Створення Radisson Hotel Group – це еволюція нашого довгострокового партнерства з Rezidor Hotel Group. Разом ми уточнюємо і втілюємо нову архітектуру бренду, щоб створити велику цінність для наших гостей і власників, – сказав Джон М. Кідд (John M. Kidd), Генеральний і операційний директор Radisson Hospitality, Inc. – Зараз влучний момент, щоб узгодити наші стратегічні та операційні плани і вийти на ринок, вже ставши одним гравцем».

Разом з об’єднанням компаній під брендом Radisson, Radisson Hotel Group провела зміни в бренд-портфоліо і переглянула основні принципи обслуговування гостей, обов’язкові для всіх восьми брендів: (1) основи гостинності, (2) незабутні моменти; (3) місцевий колорит; (4) відчуття комфорту.

Портфель брендів компанії включає в себе готелі різних рівнів – від фешенебельного до сучасного економ-класу:

  • RADISSON COLLECTION

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО СВІТУ ВИНЯТКОВОСТІ

З червня 2018 року замінить собою бренд Quorvus Collection як бренд преміальної колекції готелів.

  • RADISSON BLU®

ВІДЧУЙТЕ РІЗНИЦЮ

Бренд буде як і раніше відповідати найвищим вимогам гостей в стильних і сучасних інтер’єрах, і продовжить розвиток у великих містах по всьому світу.

  • RADISSON®

ПРОСТО ЧУДОВО

Бренд з’явиться в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) і буде оновлений в США і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Зміни торкнуться логотипу та візуальної ідентичності бренду, дизайну та сервісу, який стане втіленням скандинавської гостинності.

  • RADISSON RED®

НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ!

Цей бренд набув нового змісту і оновлений логотип, а також планує активне зростання в регіоні EMEA і Америці.

  • PARK PLAZA®

ПРОДУМАНИЙ ДО НАЙМЕНШИХ ДЕТАЛЕЙ

Наразі цей сучасний готельний бренд змінюється, щоб стати актуальним для заможних іноземних мандрівників.

  • PARK INN® BY RADISSON

ОТРИМУЙТЕ ЗАДОВОЛЕННЯ!

Бренд продовжить свій географічний розвиток і запропонує сучасні та яскраві готелі, розташовані у великих містах і поблизу аеропортів.

  • COUNTRY INN & SUITES® BY RADISSON

ЛЮБЛЮ ЦЮ КРАЇНУ

Зміна в назві бренду покликана співвіднести його приналежність до головного бренду і зберегти сутність заміської гостинності.

  • PRIZEOTEL

ЧУДОВИЙ ДИЗАЙН

Хоча бренд увійде в глобальну мережу, готелі продовжать роботу під даною назвою в регіоні EMEA, де представлятиме сучасний економ-сегмент.

Нова архітектура бренду також забезпечить ряд нових переваг для гостей і бізнес партнерів, включаючи:

  • Radisson Rewards – оновлена глобальна програма лояльності, що відкриває учасникам доступ до особливих умов бронювання, унікальних пропозицій і можливості обміну балів на безкоштовне проживання. Крім того, в рамках пропозиції Radisson Rewards ™ для Бізнесу партнери, в тому числі організатори зустрічей і заходів, туристичні агенції та виконавчі менеджери, можуть заробляти бали і використовувати їх для отримання переваг при бронюванні у всіх готелях бренду Radisson Hotel Group.
  • Radisson Meetings ™ – оновлена MICE пропозицію, якп зробить кожен захід унікальним завдяки повністю обладнаному сучасному конференц-простору, кваліфікованому персоналу і детально відпрацьованому меню, запрацює протягом цього року на новій мульти-брендовій платформі.
  • RadissonHotels.com – це нова міжнародна мульти-брендова електронна платформа, яка запропонує гостям і професійним партнерам послуги онлайн-бронювання на рівні найвищих стандартів галузі, яка також буде запущена в цьому році.

Протягом найближчих п’яти років компанія Radisson Hotel Group має намір інвестувати значні кошти в платформи і технології, включаючи комплексну IT-інфраструктуру. У планах компанії – вкласти інвестиції в ребрендинг або перепозиціонування більш ніж 500 готелів по всьому світу.

Серйозно ставлячись до свого зобов’язання зробити кожну мить безцінною, Radisson Hotel Group прагне бути гостинним господарем і надійним партнером, і увійти до трійки кращих готельних компаній в світі, ставши пріоритетною компанією для гостей, власників і талановитих співробітників.

###

КОНТАКТИ ДЛЯ ПРЕСИ

[email protected]

ПРО ГРУППУ RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group ™ (раніше – Carlson Rezidor Hotel Group), є однією з найбільших в світі готельних груп. Портфель Radisson Hotel Group налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів по всьому світу. Radisson Hotel Group управляє брендами Radisson Collection ™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson і prizeotel. Гості готелів можуть скористатися всіма привілеями, які надає оновлена ​​програма лояльності Radisson Rewards ™ (раніше – Club Carlson). Програма надає унікальні і персоналізовані способи створення незабутніх моментів, які важливі для наших гостей. Radisson Rewards пропонує виняткові переваги гостям наших готелів, організаторам зустрічей, туристичним агентам і діловим партнерам. Програма Radisson Meetings ™ пропонує безліч конференц-площ з необхідним обладнанням, включаючи безкоштовний, бездротовий доступ до високошвидкісного інтернету, аудіо- та відео обладнання. А кваліфікований персонал різного профілю допомагає зробити кожен захід унікальним. Понад 95 000 осіб працюють в Radisson Hotel Group і готелях оператора по всьому світу. Штаб-квартири компанії розташовуються в Брюсселі, Міннеаполісі та Сінгапурі.

Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: www.radissonhotelgroup.com/media.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: