fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Презентація міжнародного дослідження «Randstad Employer Brand Research Україна 2019»

24/ 01/ 2019
    Кожного року репутація роботодавця стає все більш важливою. Працівникам необхідно бачити сутність та мету своєї роботи, вірити компанії, де вона/він працює, зростати професійно, залучатися таким чином, аби будувати довгострокові плани на майбутнє. 24 січня відбулася презентація Randstad Employer Brand Research 2019 від компанії Ancor Ukraine. За 18 років Randstad Employer Brand Research поширився майже на 6000 організацій по всьому світу. У 2019 році в проекті візьмуть участь 32 країни. З 2016 року міжнародний партнер з проведення дослідження – Kantar TNS. Результати дослідження та церемонія нагородження будуть навесні.
01/

 

Кожного року репутація роботодавця стає все більш важливою. Працівникам необхідно бачити сутність та мету своєї роботи, вірити компанії, де вона/він працює, зростати професійно, залучатися таким чином, аби будувати довгострокові плани на майбутнє.

24 січня відбулася презентація “Randstad Employer Brand Research 2019” від компанії Ancor Ukraine. За 18 років Randstad Employer Brand Research поширився майже на 6000 організацій по всьому світу. У 2019 році в проекті візьмуть участь 32 країни. З 2016 року міжнародний партнер з проведення дослідження – Kantar TNS.

Результати дослідження та церемонія нагородження будуть навесні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: