fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Практичний майстер-клас Асоціації у Дніпрі «Управління конфліктом»

29/ 05/ 2018
    Як часто вам доводиться мати справу з конфліктними ситуаціями та конфліктами? Як ви з ними справляєтеся? А яку користь може отримати керівник від конфлікту, правильно скориставшись ним? Іноді нам здається, що ми є учасниками конфлікту, а насправді його нема; а нерідко й самі провокуємо конфлікт, не усвідомлюючи цього. На тренінгу від Академії бізнесу EY, присвяченому темі управління конфліктом, перед учасниками були поставлені такі цілі: навчитись аналізувати конфлікт, навчитись йому запобігати, конструктивно вирішувати та ефективно управляти собою під час конфлікту. Під час інтенсивної сесії учасники розібрали формулу конфлікту, дізнались, як його розпізнати, проаналізувати, винайшовши його об’єкт, причини та всіх учасників, зрозуміти, на якому рівні він відбувається і т.ін., а головне – розібрали способи його попередження та алгоритм вирішення конфлікту. Дізнались та потренували компетенції, необхідні для цілеспрямованого беземоційного діалогу у конфліктній ситуації, та вирішили декілька практичних кейсів. Розібрали основні помилки в аналізі конфлікту та поведінці  його учасників, а також потренували на практиці застосування моделей корекції поведінки співробітників BOFF та SOR. Було багато теорії, та ще більше практики. Окрім сертифікату від Академії бізнесу EY всі учасники отримали цінні знання та практичні інструменти, адже тренінг пройшов вдало, позитивно та інтерактивно.
01/

 

Як часто вам доводиться мати справу з конфліктними ситуаціями та конфліктами? Як ви з ними справляєтеся? А яку користь може отримати керівник від конфлікту, правильно скориставшись ним? Іноді нам здається, що ми є учасниками конфлікту, а насправді його нема; а нерідко й самі провокуємо конфлікт, не усвідомлюючи цього.

На тренінгу від Академії бізнесу EY, присвяченому темі управління конфліктом, перед учасниками були поставлені такі цілі: навчитись аналізувати конфлікт, навчитись йому запобігати, конструктивно вирішувати та ефективно управляти собою під час конфлікту.

Під час інтенсивної сесії учасники розібрали формулу конфлікту, дізнались, як його розпізнати, проаналізувати, винайшовши його об’єкт, причини та всіх учасників, зрозуміти, на якому рівні він відбувається і т.ін., а головне – розібрали способи його попередження та алгоритм вирішення конфлікту. Дізнались та потренували компетенції, необхідні для цілеспрямованого беземоційного діалогу у конфліктній ситуації, та вирішили декілька практичних кейсів. Розібрали основні помилки в аналізі конфлікту та поведінці  його учасників, а також потренували на практиці застосування моделей корекції поведінки співробітників BOFF та SOR.

Було багато теорії, та ще більше практики. Окрім сертифікату від Академії бізнесу EY всі учасники отримали цінні знання та практичні інструменти, адже тренінг пройшов вдало, позитивно та інтерактивно.

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: