fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Подорожувати з підвищеним комфортом і без черг в аеропортах: послуга HighPass для пасажирів SkyUp

12/ 11/ 2021
  Зручне, вчасне і спокійне проходження всіх формальностей в аеропортах вильоту і прибуття та очікування свого рейсу є таким само важливим елементом приємної і вдалої подорожі, як і сам переліт. Партнер SkyUp Airlines глобальний онлайн-сервіс HighPass потурбується, щоб ваш досвід перебування в аеропортах був саме таким. Як замовити послугу підвищеного комфорту в аеропорту з HighPass За допомогою онлайн-сервісу HighPass можна легко і зручно забронювати і оплатити супутні послуги у кілька кліків, щоб перебування в аеропортах завжди було приємним і комфортним. Забронювати і оплатити потрібну послугу можна під час бронювання квитка на сайті перевізника або пізніше в особистому кабінеті на skyup.aero чи в розділі Пасажирам — Важливо та корисно — Аеропорт без черг HighPass. Комфорт нового рівня Можливості для бронювання послуг підвищеного комфорту в аеропорту надають багато авіакомпаній в усьому світі. SkyUp Airlines не лише приєднався до їх кола, але й став першим перевізником, з яким забронювати комфортніше перебування в аеропорту можна водночас із покупкою квитка на сайті під час бронювання. Перелік послуг HighPass Міжнародний онлайн-сервіс HighPass охоплює наступні послуги: Fast Track — швидке і спокійне проходження контролю безпеки та паспортного контролю (щодо паспортного контролю нині в деяких аеропортах неможливо надати послугу) поза чергами по окремому каналу аеропортового контролю (через автоматичні гейти) Meet & Greet — особистий асистент, який зустрічає пасажира біля входу в термінал, супроводжує і допомагає з реєстрацією багажу та прискореним проходженням всіх передполітних та післяполітних процедур (щодо реєстрації на рейс та паспортного контролю нині в деяких аеропортах неможливо надати послугу) поза чергами Business Lounge — комфортне очікування в окремих зонах преміум-класу у залі вильоту. В очікуванні свого рейсу у терміналі можна організувати собі комфортний простір: зі зручним місцем для відпочинку, безкоштовними напоями і закусками, інтернет-зв’язком і принтером для роботи онлайн і з документами тощо. В деяких аеропортах також надається доступ до масажних крісел, кімнат для куріння і душу. VIP Service — комплексне індивідуальне обслуговування. Пасажир користується окремим терміналом або сектором терміналу, ізольованим від інших пасажирів, і парковкою. Особистий асистент подбає про всі деталі: від прискореного проходження всіх передполітних та післяполітних процедур поза чергами і допомоги з реєстрацією багажу до забезпечення харчування і персонального трансферу від терміналу до літака і назад в термінал. Перелік та вартість послуг залежать від аеропорту. Загалом послуга вже доступна в понад 60% аеропортів, куди виконує рейси SkyUp Airlines, і продовжує поступово впроваджуватися за всіма актуальними напрямками перевізника. Керування замовленими послугами та скасування замовлення У разі замовлення послуги під час бронювання квитка або дозамовлення вже після покупки квитка в особистому кабінеті пасажира на сайті перевізника skyup.aero керувати ним та анулювати його можна, звернувшись до служби підтримки SkyUp на [email protected]. Якщо послуга замовляється в  розділі Пасажирам — Важливо та корисно — Аеропорт без черг HighPass, керувати своїм замовленням та анулювати його можна в особистому кабінеті міжнародного онлайн-сервісу HighPass. Доступ до особистого кабінету пасажир отримує на email, вказаний під час оформлення замовлення. Умови скасування замовлення залежать від аеропорту вильоту/прибуття. З ними можна ознайомитися під час вибору послуги, а також у ваучері, який пасажир отримує після оплати на вказаний ним контактний email. З будь-яких запитань стосовно надання послуг HighPass необхідно звертатися до служби підтримки за вказаними в отриманому після оформлення і оплати замовлення ваучері контактами. Подорожуйте комфортно і безпечно та відкривайте світ разом зі SkyUp.

Зручне, вчасне і спокійне проходження всіх формальностей в аеропортах вильоту і прибуття та очікування свого рейсу є таким само важливим елементом приємної і вдалої подорожі, як і сам переліт. Партнер SkyUp Airlines глобальний онлайн-сервіс HighPass потурбується, щоб ваш досвід перебування в аеропортах був саме таким.

Як замовити послугу підвищеного комфорту в аеропорту з HighPass

За допомогою онлайн-сервісу HighPass можна легко і зручно забронювати і оплатити супутні послуги у кілька кліків, щоб перебування в аеропортах завжди було приємним і комфортним. Забронювати і оплатити потрібну послугу можна під час бронювання квитка на сайті перевізника або пізніше в особистому кабінеті на skyup.aero чи в розділі Пасажирам — Важливо та корисно — Аеропорт без черг HighPass.

Комфорт нового рівня

Можливості для бронювання послуг підвищеного комфорту в аеропорту надають багато авіакомпаній в усьому світі. SkyUp Airlines не лише приєднався до їх кола, але й став першим перевізником, з яким забронювати комфортніше перебування в аеропорту можна водночас із покупкою квитка на сайті під час бронювання.

Перелік послуг HighPass

Міжнародний онлайн-сервіс HighPass охоплює наступні послуги:

  • Fast Track — швидке і спокійне проходження контролю безпеки та паспортного контролю (щодо паспортного контролю нині в деяких аеропортах неможливо надати послугу) поза чергами по окремому каналу аеропортового контролю (через автоматичні гейти)
  • Meet & Greet — особистий асистент, який зустрічає пасажира біля входу в термінал, супроводжує і допомагає з реєстрацією багажу та прискореним проходженням всіх передполітних та післяполітних процедур (щодо реєстрації на рейс та паспортного контролю нині в деяких аеропортах неможливо надати послугу) поза чергами
  • Business Lounge — комфортне очікування в окремих зонах преміум-класу у залі вильоту. В очікуванні свого рейсу у терміналі можна організувати собі комфортний простір: зі зручним місцем для відпочинку, безкоштовними напоями і закусками, інтернет-зв’язком і принтером для роботи онлайн і з документами тощо. В деяких аеропортах також надається доступ до масажних крісел, кімнат для куріння і душу.
  • VIP Service — комплексне індивідуальне обслуговування. Пасажир користується окремим терміналом або сектором терміналу, ізольованим від інших пасажирів, і парковкою. Особистий асистент подбає про всі деталі: від прискореного проходження всіх передполітних та післяполітних процедур поза чергами і допомоги з реєстрацією багажу до забезпечення харчування і персонального трансферу від терміналу до літака і назад в термінал.

Перелік та вартість послуг залежать від аеропорту. Загалом послуга вже доступна в понад 60% аеропортів, куди виконує рейси SkyUp Airlines, і продовжує поступово впроваджуватися за всіма актуальними напрямками перевізника.

Керування замовленими послугами та скасування замовлення

У разі замовлення послуги під час бронювання квитка або дозамовлення вже після покупки квитка в особистому кабінеті пасажира на сайті перевізника skyup.aero керувати ним та анулювати його можна, звернувшись до служби підтримки SkyUp на [email protected].

Якщо послуга замовляється в  розділі Пасажирам — Важливо та корисно — Аеропорт без черг HighPass, керувати своїм замовленням та анулювати його можна в особистому кабінеті міжнародного онлайн-сервісу HighPass. Доступ до особистого кабінету пасажир отримує на email, вказаний під час оформлення замовлення.

Умови скасування замовлення залежать від аеропорту вильоту/прибуття. З ними можна ознайомитися під час вибору послуги, а також у ваучері, який пасажир отримує після оплати на вказаний ним контактний email.

З будь-яких запитань стосовно надання послуг HighPass необхідно звертатися до служби підтримки за вказаними в отриманому після оформлення і оплати замовлення ваучері контактами.

Подорожуйте комфортно і безпечно та відкривайте світ разом зі SkyUp.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: