fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Підсумки третього кварталу на ринку праці

04/ 11/ 2021
  Згідно з даними аналітики кадрового порталу grc.ua, третій квартал 2021 року завершився із позитивною динамікою. Кількість вакансій та резюме не суттєво, але збільшилась. Кого шукали роботодавці . Серед найбільш затребуваних роботодавцями категорій третього кварталу 2021: «Продажі» (18,2% усіх актуальних вакансій на сайті grc.ua), «ІТ-сфера» (12,3%), «Медицина та фармацевтика» (7,2%). Також роботодавці активно шукали фахівців з транспорту та логістики й банківських співробітників. Найменше відкритих вакансій у третьому кварталі 2021 року було для спеціалістів зі сфер: «Спорт, фітнес» (0,4%), «Інсталяція» (0,6%), «Страхування» (0,2%), «Видобуток сировини» (0,3%) та «Державна служба» (0,1%). Лідерами за зростанням кількості вакансій у третьому кварталі, порівняно із другим, стали одразу дві профсфери: «Банки, інвестиції, лізинг» (+1,4%) та «Робітничий персонал» (+1,1%). Серед банківських працівників найбільший попит на касирів, операціоністів та інкасаторів. Середня компенсація категорії у третьому кварталі становила близько 25 тис. грн. У категорії «Робітничий персонал» активно шукали різноробів, водіїв, вантажників, комплектувальників замовлень та інших робітників. Цікаво, що середній рівень компенсації категорії становив близько 9 тис. грн, але можна отримувати і набагато більше. Так, наприклад, різнороб у Польщі може заробити до 35 тис. грн, робітник на птахофермі у Великобританії – до 45 тис. грн. Аутсайдер кварталу за кількістю вакансій, порівняно із попереднім кварталом, – «Туризм, ресторани» (-0,8%). У категорії зменшилась і кількість вакансій, і середня компенсація. Так, у третьому кварталі середня заробітна плата категорії становить близько 13 700 грн. При цьому на 12% збільшилась кількість закордонних вакансій для спеціалістів категорії. Найчастіше закордонні роботодавці профсфери «Туризм, ресторани» шукали офіціантів (15%), покоївок (13%), бартендерів/барменів (12%), кухарів (12%), хостес (12%), керівників ресторанів (6%) і адміністраторів готелів/хостелів (6%). Також були потрібні менеджери з продажів туристичних послуг (3%) і різнороби/персонал кухні (3%). Середня компенсація категорії за кордоном у третьому кварталі становила близько 38 тис. грн, що у 2,7 раза вище, ніж середня заробітна плата працівників сфери гостинності в Україні. Чого хочуть пошукачі роботи. Кількість пошукачів, які задумуються про пошук нової роботи, також збільшилась. Найактивніше шукали роботу молоді спеціалісти (резюме профсфери «Початок кар’єри» на кадровому сайті grc.ua у третьому кварталі складали 13,7% від загальної кількості резюме на сайті). Також у топі пошукачів – спеціалісти з продажів (12,4%) та ІТ-фахівці (9,7%). Найменше були схильні до зміни роботи спеціалісти зі сфери страхування та інсталяцій. Резюме від фахівців категорії «Страхування» становили 0,1% від усіх актуальних на кадровому порталі. Кількість резюме від спеціалістів профсфери «Інсталяція» у третьому кварталі складала 0,2%. Цифрові помічники: як українські компанії автоматизують HR-процеси. Ділимося резюме вебінару Рекруторія з Володимиром Дем’яненком, керуючим партнером Handy.Ai - корпоративної платформи для комунікації і підтримки співробітників. Сучасний світ перейшов у смартфони. В них наша робота, спілкування, відпочинок, розваги. Через смартфони ми домовляємося про зустрічі, тримаємо зв’язок з колегами та шукаємо роботу. Наприклад, 55% пошукачів заходять на сайт grc.ua з мобільних телефонів. Останнім часом месенджери вийшли на перший план по використанню. Половина часу, витраченого на користування смартфоном припадає на користування саме месенджерами. Практика показує, що все більше компаній для автоматизації бізнес-процесів використовують не корпоративні портали й мобільні додатки, а месенджери. Створивши цифрового асистента, можна підключити його до чат-бот платформ різних месенджерів та автоматизувати деякі HR-процеси. Делегування роботам задач зберігає безліч часу відділу комунікацій та HR-департаменту, дає можливість відійти від бюрократії та поліпшити якість комунікації між співробітником та компанією. Моментальна відповідь на запит, надання оперативної допомоги працівникам підвищує їх лояльність та довіру до компанії. За допомогою цифрових помічників можна автоматизувати такі процеси:. Процеси, які відкривають доступ до інформації. Відповіді на різні звернення співробітників від питань про страхування, зарплату, графік відпусток до інструкцій по роботі кавомашини, розкладу автобусів тощо. Роботизувати варто рутинні задачі, які повторюються і які можливо стандартизувати. Важливо, що логіка побудови бізнес-процесів єдина в компаніях різних сфер. Це дозволяє використовувати чужий досвід у створенні власного цифрового асистента та застосовувати розробки інших компаній для автоматизації HR-процесів у своїй компанії. Другий пласт по популярності роботизації – сценарії, які повторюються. Наприклад, онбординг. Для автоматизації та делегування цих задач роботам потрібно закласти всі необхідні сценарії та розклади, створити необхідний контент, а роботи у свою чергу допоможуть систематизувати процеси. Третє, що добре роботизується – погоджувальні процедури, ті процеси, коли потрібно скоординувати декілька співробітників. Наприклад, призначення співбесіди, індивідуальних робочих зустрічей. Віртуальний секретар допоможе швидко скоординувати двох та більше людей. Делегувати роботам також можна ще один широкий обсяг задач – приймання, обробку та відповідь на запроси, заявки, форми. Наприклад, заяви на відпустку, відгули, соціальні виплати, страхування. Чат-бот збирає дані по заявкам, передає сигнал в профільну систему. Заявка там опрацьовується та оперативно дається відповідь. Добре роботизується також збір зворотнього зв’язку від персоналу. Важливо, аби персональний помічник був дійсно персональним. Система не має дратувати, викликати нерозуміння. Неякісно побудований чат-бот може викликати у людини негатив та роздратування. Компанія має інвестувати свої зусилля в якісне опрацювання контенту та сценаріїв, аби зробити асистента адаптованим та персоналізованим під цілі та задачі компанії. Сама технологія дає 30% успіху. Решта – те, як ви добре підготуєте систему під ваші потреби. По-перше, асистент має розуміти та відповідати мовою, якою розмовляє персонал компанії. Використовувати термінологію, зрозумілу персоналу. Повідомлення мають бути короткими. Варто також максимально використовувати фото та відео-матеріали, аби спростити сприйняття контенту співробітником. І головне – максимально протестувати сценарії на коректність, зрозумілість та легкість сприйняття. Якісний цифровий асистент має також адаптуватися під користувача. Наприклад, підлаштовуватися під час, коли співробітнику зручно отримувати та читати повідомлення. Або ж запам’ятовувати стандартні патерни поведінки та відповідей користувача та адаптувати меню та сценарії цифрового асистента, даючи швидкі та зрозумілі відповіді. Використання цифрового помічника створює для співробітника зрозуміле та передбачуване середовище, проявляє турботу компанії про персонал та надає швидкий і легкий доступ до потрібної інформації. В свою чергу лояльність співробітників прямо корелюється з проявом турботи про персонал з боку компанії, її відкритістю та доступом до необхідної інформації у потрібний час. Презентація спікера Кадровий портал і grc.ua запрошує на безкоштовний вебінар «Навчання персоналу: провідні сучасні практики. Досвід компаній Медіа Група Україна та Ferrexpo» Коли: 4 листопада 2021 року о 16:00 Спікери: Ольга Дураніна, Медіа Група Україна, розповість про Start the game. Залучення до навчання за допомогою інструментів гейміфікації Олег Лавринович, Феррекспо, розповість про Впровадження VR симулятора для навчання персоналу Чому варто долучитися до вебінару? Задля підвищення ефективності та прискорення процесу навчання провідні компанії впроваджують сучасні інноваційні інструменти та проєкти. Учасники вебінару дізнаються, як розробити та запустити свій власний гейміфікований проєкт (на прикладі реального кейсу). Як управляти тривалим проєктом навчання та оцінити результати. Ознайомляться з цікавим досвідом застосування інноваційних інструментів для навчання. Дізнаються, чому важливо впроваджувати виміри та benchmarks для покращення якості навчання, а також почують про практичні результати, підтвердженні трекінгом навчального процесу. Тези: гейміфікація та арсенал елементів гейміфікації з чого почати створення свого гейміфікованого проєкту кейс - програма навчання керівників Практики регулярного менеджменту, передумови проєкту роудмеп проєкту та наповнення навчальний досвід учасника програми основні показники ефективності та оцінка результату Чому VR для навчання в промисловій галузі? Переваги VR. Його доля в загальному обсязі навчання робітників Етапи навчання Трекінг прогресу навчання, аналітика Сприйняття нового інструменту навчання робітниками (зворотний звязок). РЕЄСТРАЦІЯ Вебінар безкоштовний. Реєстрація обов’язкова. Тривалість вебінару – 1,5-2 години. Ми не обмежуємо кількість учасників від однієї компанії, тож залучайте і ваших колег!  Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на grc.ua, а також на сторінці в Facebook. Підписуйтеся на Telegram-канал Рекруторії. До зустрічі на вебінарі у четвер, 4 листопада, о 16:00!

Згідно з даними аналітики кадрового порталу grc.ua, третій квартал 2021 року завершився із позитивною динамікою. Кількість вакансій та резюме не суттєво, але збільшилась.

Кого шукали роботодавці 

Серед найбільш затребуваних роботодавцями категорій третього кварталу 2021: «Продажі» (18,2% усіх актуальних вакансій на сайті grc.ua), «ІТ-сфера» (12,3%), «Медицина та фармацевтика» (7,2%). Також роботодавці активно шукали фахівців з транспорту та логістики й банківських співробітників. Найменше відкритих вакансій у третьому кварталі 2021 року було для спеціалістів зі сфер: «Спорт, фітнес» (0,4%), «Інсталяція» (0,6%), «Страхування» (0,2%), «Видобуток сировини» (0,3%) та «Державна служба» (0,1%).

Лідерами за зростанням кількості вакансій у третьому кварталі, порівняно із другим, стали одразу дві профсфери: «Банки, інвестиції, лізинг» (+1,4%) та «Робітничий персонал» (+1,1%). Серед банківських працівників найбільший попит на касирів, операціоністів та інкасаторів. Середня компенсація категорії у третьому кварталі становила близько 25 тис. грн.

У категорії «Робітничий персонал» активно шукали різноробів, водіїв, вантажників, комплектувальників замовлень та інших робітників. Цікаво, що середній рівень компенсації категорії становив близько 9 тис. грн, але можна отримувати і набагато більше. Так, наприклад, різнороб у Польщі може заробити до 35 тис. грн, робітник на птахофермі у Великобританії – до 45 тис. грн.

Аутсайдер кварталу за кількістю вакансій, порівняно із попереднім кварталом, – «Туризм, ресторани» (-0,8%). У категорії зменшилась і кількість вакансій, і середня компенсація. Так, у третьому кварталі середня заробітна плата категорії становить близько 13 700 грн. При цьому на 12% збільшилась кількість закордонних вакансій для спеціалістів категорії. Найчастіше закордонні роботодавці профсфери «Туризм, ресторани» шукали офіціантів (15%), покоївок (13%), бартендерів/барменів (12%), кухарів (12%), хостес (12%), керівників ресторанів (6%) і адміністраторів готелів/хостелів (6%). Також були потрібні менеджери з продажів туристичних послуг (3%) і різнороби/персонал кухні (3%). Середня компенсація категорії за кордоном у третьому кварталі становила близько 38 тис. грн, що у 2,7 раза вище, ніж середня заробітна плата працівників сфери гостинності в Україні.

Чого хочуть пошукачі роботи

Кількість пошукачів, які задумуються про пошук нової роботи, також збільшилась. Найактивніше шукали роботу молоді спеціалісти (резюме профсфери «Початок кар’єри» на кадровому сайті grc.ua у третьому кварталі складали 13,7% від загальної кількості резюме на сайті). Також у топі пошукачів – спеціалісти з продажів (12,4%) та ІТ-фахівці (9,7%).

Найменше були схильні до зміни роботи спеціалісти зі сфери страхування та інсталяцій. Резюме від фахівців категорії «Страхування» становили 0,1% від усіх актуальних на кадровому порталі. Кількість резюме від спеціалістів профсфери «Інсталяція» у третьому кварталі складала 0,2%.

Цифрові помічники: як українські компанії автоматизують HR-процеси

Ділимося резюме вебінару Рекруторія з Володимиром Дем’яненкомкеруючим партнером Handy.Ai – корпоративної платформи для комунікації і підтримки співробітників.

Сучасний світ перейшов у смартфони. В них наша робота, спілкування, відпочинок, розваги. Через смартфони ми домовляємося про зустрічі, тримаємо зв’язок з колегами та шукаємо роботу. Наприклад, 55% пошукачів заходять на сайт grc.ua з мобільних телефонів. Останнім часом месенджери вийшли на перший план по використанню. Половина часу, витраченого на користування смартфоном припадає на користування саме месенджерами.

Практика показує, що все більше компаній для автоматизації бізнес-процесів використовують не корпоративні портали й мобільні додатки, а месенджери. Створивши цифрового асистента, можна підключити його до чат-бот платформ різних месенджерів та автоматизувати деякі HR-процеси. Делегування роботам задач зберігає безліч часу відділу комунікацій та HR-департаменту, дає можливість відійти від бюрократії та поліпшити якість комунікації між співробітником та компанією. Моментальна відповідь на запит, надання оперативної допомоги працівникам підвищує їх лояльність та довіру до компанії.

За допомогою цифрових помічників можна автоматизувати такі процеси:

  • Процеси, які відкривають доступ до інформації. Відповіді на різні звернення співробітників від питань про страхування, зарплату, графік відпусток до інструкцій по роботі кавомашини, розкладу автобусів тощо. Роботизувати варто рутинні задачі, які повторюються і які можливо стандартизувати. Важливо, що логіка побудови бізнес-процесів єдина в компаніях різних сфер. Це дозволяє використовувати чужий досвід у створенні власного цифрового асистента та застосовувати розробки інших компаній для автоматизації HR-процесів у своїй компанії.
  • Другий пласт по популярності роботизації – сценарії, які повторюються. Наприклад, онбординг. Для автоматизації та делегування цих задач роботам потрібно закласти всі необхідні сценарії та розклади, створити необхідний контент, а роботи у свою чергу допоможуть систематизувати процеси.
  • Третє, що добре роботизується – погоджувальні процедури, ті процеси, коли потрібно скоординувати декілька співробітників. Наприклад, призначення співбесіди, індивідуальних робочих зустрічей. Віртуальний секретар допоможе швидко скоординувати двох та більше людей.
  • Делегувати роботам також можна ще один широкий обсяг задач – приймання, обробку та відповідь на запроси, заявки, форми. Наприклад, заяви на відпустку, відгули, соціальні виплати, страхування. Чат-бот збирає дані по заявкам, передає сигнал в профільну систему. Заявка там опрацьовується та оперативно дається відповідь. Добре роботизується також збір зворотнього зв’язку від персоналу.

Важливо, аби персональний помічник був дійсно персональним. Система не має дратувати, викликати нерозуміння. Неякісно побудований чат-бот може викликати у людини негатив та роздратування. Компанія має інвестувати свої зусилля в якісне опрацювання контенту та сценаріїв, аби зробити асистента адаптованим та персоналізованим під цілі та задачі компанії. Сама технологія дає 30% успіху. Решта – те, як ви добре підготуєте систему під ваші потреби. По-перше, асистент має розуміти та відповідати мовою, якою розмовляє персонал компанії. Використовувати термінологію, зрозумілу персоналу. Повідомлення мають бути короткими. Варто також максимально використовувати фото та відео-матеріали, аби спростити сприйняття контенту співробітником. І головне – максимально протестувати сценарії на коректність, зрозумілість та легкість сприйняття. Якісний цифровий асистент має також адаптуватися під користувача. Наприклад, підлаштовуватися під час, коли співробітнику зручно отримувати та читати повідомлення. Або ж запам’ятовувати стандартні патерни поведінки та відповідей користувача та адаптувати меню та сценарії цифрового асистента, даючи швидкі та зрозумілі відповіді.

Використання цифрового помічника створює для співробітника зрозуміле та передбачуване середовище, проявляє турботу компанії про персонал та надає швидкий і легкий доступ до потрібної інформації. В свою чергу лояльність співробітників прямо корелюється з проявом турботи про персонал з боку компанії, її відкритістю та доступом до необхідної інформації у потрібний час.

Презентація спікера

Кадровий портал і grc.ua запрошує на безкоштовний вебінар «Навчання персоналу: провідні сучасні практики. Досвід компаній Медіа Група Україна та Ferrexpo»

Коли: 4 листопада 2021 року о 16:00

Спікери:

  • Ольга Дураніна, Медіа Група Україна, розповість про “Start the game. Залучення до навчання за допомогою інструментів гейміфікації”
  • Олег Лавринович, Феррекспо, розповість про “Впровадження VR симулятора для навчання персоналу”

Чому варто долучитися до вебінару? Задля підвищення ефективності та прискорення процесу навчання провідні компанії впроваджують сучасні інноваційні інструменти та проєкти. Учасники вебінару дізнаються, як розробити та запустити свій власний гейміфікований проєкт (на прикладі реального кейсу). Як управляти тривалим проєктом навчання та оцінити результати. Ознайомляться з цікавим досвідом застосування інноваційних інструментів для навчання. Дізнаються, чому важливо впроваджувати виміри та benchmarks для покращення якості навчання, а також почують про практичні результати, підтвердженні трекінгом навчального процесу.

Тези:

  • гейміфікація та арсенал елементів гейміфікації
  • з чого почати створення свого гейміфікованого проєкту
  • кейс – програма навчання керівників “Практики регулярного менеджменту”, передумови проєкту
  • роудмеп проєкту та наповнення
  • навчальний досвід учасника програми
  • основні показники ефективності та оцінка результату
  • Чому VR для навчання в промисловій галузі?
  • Переваги VR. Його доля в загальному обсязі навчання робітників
  • Етапи навчання
  • Трекінг прогресу навчання, аналітика
  • Сприйняття нового інструменту навчання робітниками (зворотний зв’язок).

РЕЄСТРАЦІЯ

Вебінар безкоштовний. Реєстрація обов’язкова. Тривалість вебінару – 1,5-2 години. Ми не обмежуємо кількість учасників від однієї компанії, тож залучайте і ваших колег! 

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на grc.ua, а також на сторінці в Facebook. Підписуйтеся на Telegram-канал Рекруторії.

До зустрічі на вебінарі у четвер, 4 листопада, о 16:00!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: