fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ПепсіКо в Україні отримала визнання як один з кращих роботодавців

18/ 02/ 2020
  ПепсіКо Україна третій рік поспіль отримала сертифікат провідного міжнародного інституту, що здійснює аудит умов праці роботодавців, - TOP Employers Institute*. Сертифікат інституту підтверджує приналежність ПепсіКо в Україні до когорти роботодавців, що забезпечують кращі умови для праці, розвитку та реалізації потенціалу співробітників.    Організації, сертифіковані як ТOP-Employer**, спрямовують значну частину своїх ресурсів на створення відмінного середовища для праці через впроваджені в компанії прогресивні, «people first»*** HR-практики.  Для отримання сертифікату TOP Employers Institute, компанія успішно пройшла Дослідження діючих в організації HR-практик. Дослідження охопило понад 600 питань в рамках впровадження та використання сучасних світових практик по роботі з персоналом та виявило рівень розвитку в ПепсіКо наступних ключових для HR напрямків:  стратегія розвитку талантів, планування робочої сили, залучення талантів, адаптація нових співробітників, навчання та розвиток, управління ефективністю, розвиток лідерства, управління карєрою та успіхом, компенсації та пільги, культура компанії. Компанія отримала високі бали за результатами проведеного Дослідження. Зокрема, наступні проекти, впроваджені в ПепсіКо, зробили найбільший вклад в загальний високий бал компанії: програма стажування для студентів «PepsiCo Go», програма адаптації нових співробітників та програма «Наставництво», соціально-благодійні ініціативи з залученням волонтерів ПепсіКо «Давай разом», «Зелена хвиля», «Сімейні Дні», навчальні проекти «Дні знань в ПепсіКо», ініціатива FlexiCo в рамках підходу life-work-balance, що передбачає можливість вільно обирати години та місце роботи та інші. «Завдяки сильній та мотивованій команді ми можемо щодня дарувати мільйони посмішок нашим споживачам з кожним ковтком та шматочком. Для цього ми створюємо середовище, в якому комфортно працювати та залучаємо кращі кадри. Сповідуючи принципи відповідального ведення бізнесу всередині та назовні, ми спостерігаємо, як корпоративна культура змінює світогляд людей, як цінності компанії поступово стають їхніми цінностями, - коментує подію Оксана Пальгуєва, HRD PepsiCo в Україні. – Згідно з нещодавнім опитуванням задоволеності персоналу умовами праці, 78% співробітників задоволені роботою в PepsiCo. Одночасно ми бачимо зростаючий запит до самореалізації, тому створення умов для кар’єрного розвитку в ПепсіКо Україна є нашим стратегічним пріоритетом в роботі з персоналом». Інститут було створено 25 років тому, і з тих пір він провів сертифікацію більш ніж 1 600 організацій у 119 країнах світу, позитивно вплинувши на життя більш ніж 6 900 000 працівників на пяти континентах. Про компанію PepsiСo  Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу. Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com Про PepsiСo в Україні  PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lays® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua   *TOP-Employers Institute – Інститут ТОП-роботодавців **TOP-Employer – топ-роботодавець *** «people first» - люди-передовсім 

ПепсіКо Україна третій рік поспіль отримала сертифікат провідного міжнародного інституту, що здійснює аудит умов праці роботодавців, – TOP Employers Institute*. Сертифікат інституту підтверджує приналежність ПепсіКо в Україні до когорти роботодавців, що забезпечують кращі умови для праці, розвитку та реалізації потенціалу співробітників.   

Організації, сертифіковані як ТOP-Employer**, спрямовують значну частину своїх ресурсів на створення відмінного середовища для праці через впроваджені в компанії прогресивні, «people first»*** HR-практики. 

Для отримання сертифікату TOP Employers Institute, компанія успішно пройшла Дослідження діючих в організації HR-практик. Дослідження охопило понад 600 питань в рамках впровадження та використання сучасних світових практик по роботі з персоналом та виявило рівень розвитку в ПепсіКо наступних ключових для HR напрямків:  стратегія розвитку талантів, планування робочої сили, залучення талантів, адаптація нових співробітників, навчання та розвиток, управління ефективністю, розвиток лідерства, управління кар’єрою та успіхом, компенсації та пільги, культура компанії. Компанія отримала високі бали за результатами проведеного Дослідження.

Зокрема, наступні проекти, впроваджені в ПепсіКо, зробили найбільший вклад в загальний високий бал компанії: програма стажування для студентів «PepsiCo Go», програма адаптації нових співробітників та програма «Наставництво», соціально-благодійні ініціативи з залученням волонтерів ПепсіКо «Давай разом», «Зелена хвиля», «Сімейні Дні», навчальні проекти «Дні знань в ПепсіКо», ініціатива FlexiCo в рамках підходу life-work-balance, що передбачає можливість вільно обирати години та місце роботи та інші.

«Завдяки сильній та мотивованій команді ми можемо щодня дарувати мільйони посмішок нашим споживачам з кожним ковтком та шматочком. Для цього ми створюємо середовище, в якому комфортно працювати та залучаємо кращі кадри. Сповідуючи принципи відповідального ведення бізнесу всередині та назовні, ми спостерігаємо, як корпоративна культура змінює світогляд людей, як цінності компанії поступово стають їхніми цінностями, – коментує подію Оксана Пальгуєва, HRD PepsiCo в Україні. – Згідно з нещодавнім опитуванням задоволеності персоналу умовами праці, 78% співробітників задоволені роботою в PepsiCo. Одночасно ми бачимо зростаючий запит до самореалізації, тому створення умов для кар’єрного розвитку в ПепсіКо Україна є нашим стратегічним пріоритетом в роботі з персоналом».

Інститут було створено 25 років тому, і з тих пір він провів сертифікацію більш ніж 1 600 організацій у 119 країнах світу, позитивно вплинувши на життя більш ніж 6 900 000 працівників на п’яти континентах.

Про компанію PepsiС

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiСo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

 

*TOP-Employers Institute – Інститут ТОП-роботодавців

**TOP-Employer – топ-роботодавець

*** «people first» – люди-передовсім 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: