fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нові масштаби і горизонти: SkyUp розпочинає співпрацю з глобальною системою бронювання Sabre

27/ 05/ 2021
  Доступність туристичних послуг визначає не тільки їх ціна, але й зручність бронювання. Ми розпочинаємо довгострокову співпрацю з Sabre Corporation — одним із найбільших постачальників технологій та програмного забезпечення для світової індустрії подорожей. Sabre забезпечить дистрибуцію тарифів SkyUp на глобальній платформі, що є інноваційним торговельним майданчиком для сотень тисяч агентств та корпорацій у сфері подорожей у всьому світі. Завдяки цьому партнерству ми покращуємо доступ тревел-комьюніті до ресурсів авіакомпанії і стаємо легко доступними на глобальному ринку. «Sabre радий розвивати стратегічне партнерство зі SkyUp та надати авіакомпанії найширше охоплення і передові можливості для просування, персоналізації та продажу продуктів авіакомпанії в усьому світі за допомогою нашої глобальної системи дистрибуції, — зазначив Діно Гельметті (Dino Gelmetti), віце-президент Sabre Travel Solutions в регіоні EMEA. — Ця нова угода підтверджує цінність GDS і непрямого каналу продажів для авіаперевізників, які прагнуть наростити обсяги продажів і прискорити зростання прибутку. Це особливо важливо в поточних умовах, коли авіакомпанії сконцентровані на відновленні після кризи COVID-19». SkyUp приєднався до майже 400 міжнародних авіакомпаній, які використовують Sabre GDS для взаємодії з найширшою цільовою аудиторією. Торговельний майданчик Sabre забезпечує ефективний маркетинг та продаж тарифів авіакомпаній, готельних номерів, прокату автомобілів, залізничних квитків та інших туристичних послуг через агентства і корпорації у всьому світі, які використовують глобальну дистрибутивну систему для пошуку, бронювання та керування подорожами. «По мірі відновлення авіаперевезень після пандемії і розширення нашої географії польотів SkyUp потрібні ефективні та надійні технології дистрибуції, які дозволять просувати і продавати наші продукти через всі канали, якими хочуть користуватися мандрівники, — зазначив Дмитро Сєроухов, CEO SkyUp Airlines. — Вибір Sabre повністю узгоджується з нашою стратегією розвитку, націленою на безперервні зміни і вдосконалення. Глобальне охоплення і можливості Sabre для ритейлу та дистрибуції наших пропозицій через агентства в усьому світі дозволять нам швидше досягти поставлених цілей». За три роки діяльності SkyUp виріс з одного чартерного напрямку до понад 60 маршрутів на трьох континентах і всередині країни. В умовах пандемії ми створили зручні сервіси для пасажирів і розробили нові формати подорожей, запустили вантажні перевезення. Ми постійно працюємо над покращенням якості наших послуг і протягом наступних кількох років маємо намір відкрити нові хаби, продовжити розширювати портфель напрямків та асортимент сервісів для пасажирів.

Доступність туристичних послуг визначає не тільки їх ціна, але й зручність бронювання. Ми розпочинаємо довгострокову співпрацю з Sabre Corporation — одним із найбільших постачальників технологій та програмного забезпечення для світової індустрії подорожей.

Sabre забезпечить дистрибуцію тарифів SkyUp на глобальній платформі, що є інноваційним торговельним майданчиком для сотень тисяч агентств та корпорацій у сфері подорожей у всьому світі. Завдяки цьому партнерству ми покращуємо доступ тревел-комьюніті до ресурсів авіакомпанії і стаємо легко доступними на глобальному ринку.

«Sabre радий розвивати стратегічне партнерство зі SkyUp та надати авіакомпанії найширше охоплення і передові можливості для просування, персоналізації та продажу продуктів авіакомпанії в усьому світі за допомогою нашої глобальної системи дистрибуції, — зазначив Діно Гельметті (Dino Gelmetti), віце-президент Sabre Travel Solutions в регіоні EMEA.Ця нова угода підтверджує цінність GDS і непрямого каналу продажів для авіаперевізників, які прагнуть наростити обсяги продажів і прискорити зростання прибутку. Це особливо важливо в поточних умовах, коли авіакомпанії сконцентровані на відновленні після кризи COVID-19».

SkyUp приєднався до майже 400 міжнародних авіакомпаній, які використовують Sabre GDS для взаємодії з найширшою цільовою аудиторією. Торговельний майданчик Sabre забезпечує ефективний маркетинг та продаж тарифів авіакомпаній, готельних номерів, прокату автомобілів, залізничних квитків та інших туристичних послуг через агентства і корпорації у всьому світі, які використовують глобальну дистрибутивну систему для пошуку, бронювання та керування подорожами.

«По мірі відновлення авіаперевезень після пандемії і розширення нашої географії польотів SkyUp потрібні ефективні та надійні технології дистрибуції, які дозволять просувати і продавати наші продукти через всі канали, якими хочуть користуватися мандрівники, — зазначив Дмитро Сєроухов, CEO SkyUp Airlines.Вибір Sabre повністю узгоджується з нашою стратегією розвитку, націленою на безперервні зміни і вдосконалення. Глобальне охоплення і можливості Sabre для ритейлу та дистрибуції наших пропозицій через агентства в усьому світі дозволять нам швидше досягти поставлених цілей».

За три роки діяльності SkyUp виріс з одного чартерного напрямку до понад 60 маршрутів на трьох континентах і всередині країни. В умовах пандемії ми створили зручні сервіси для пасажирів і розробили нові формати подорожей, запустили вантажні перевезення. Ми постійно працюємо над покращенням якості наших послуг і протягом наступних кількох років маємо намір відкрити нові хаби, продовжити розширювати портфель напрямків та асортимент сервісів для пасажирів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: