fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нова методологія Resilience Radar дає змогу оцінити життєстійкість організації

24/ 06/ 2021
  Група компаній One Philosophy розробила власну методологію для оцінювання життєстійкості компаній — Resilience Radar або Радар життєстійкості, яку представила під час віртуальної конференції Business Resilience Summit. Для визначення коефіцієнту життєстійкості та проблемних місць в організації дослідники оцінюють шість основних факторів або компонентів: мета та принципи компанії, управління інноваціями, здатність змінюватися, взаємодія з суспільством (вибудовування зв’язків з усіма стейкхолдерами), взаємодія з клієнтом (вибудовування бренду та клієнтського досвіду) та команда. Дослідження передбачає три етапи: глибинні інтерв’ю з керівниками компанії, опитування співробітників та експертне оцінювання. Така методологія допомагає отримати глибинні інсайти й виявити відмінності у сприйняття ключових питань різними групами працівників. «На тлі пандемії у діловому світі активно заговорили про Resilience або життєстійкість, бо власники і керівники компаній відчули, що між занепадом і процвітанням часом — дуже тонка межа. 7 із 10 компаній у світі, за даними PwC, планують інвестувати в зміцнення життєстійкості, а життєстійкі компанії є прибутковішими за конкурентів у довшій перспективі — сказала Наталія Попович, засновниця One Philosophy. — Підвищення готовності до майбутніх викликів починається з чесної оцінки нинішнього стану. Ми у One Philosophy розробили Resilience Radar, щоб дати змогу бізнесу в Україні не тільки побачити прогалини в життєстійкості організації cьогодні, а й намітити кроки з її підвищення у майбутньому». «Радар — це пристрій, що дає змогу побачити невидимі для неозброєного ока перешкоди, які чекають попереду, допомагає їх уникнути або підготуватися до зіткнення з ними. Так і Resilience Radar дає змогу компаніям побачити невидимі бар`єри та прокласти оптимальний шлях до довгострокової мети», — Юлія Гуменяк, CEO One Philosophy. Методологію вже випробували перші клієнти, серед них — ОТП Банк і мережа навчальних закладів КМДШ, які поділилися своїми враженнями про інструмент. «Це дослідження — інструмент, який допомагає вибрати, куди компанії інвестувати. І робить це рішення набагато більш прозорим. Ми, банкіри, любимо цифри, на які можна спиратися. Результати Радару життєстійкості досить серйозно відкоригували нашу HR-стратегію. Вони стали тим фундаментом, обґрунтуванням, чому ми маємо робити ті чи інші кроки, чому маємо змінюватися, які саме навички маємо розвивати в команді», — розповів Володимир Мудрий, голова правління ОТП Банку. «Якщо життєстійкість можна міряти, значить її можна контролювати й управляти нею. Для нас це дослідження стало дуже потужним інструментом, який допоміг зрозуміти, наскільки добре ми здатні на довгу перспективу працювати з нашими клієнтами — дітьми, батьками, родинами, які з нами зростають,— поділилась Лідія Білас, співзасновниця мережі шкіл КМДШ. — Нам важливо, щоб весь наш персонал підтримував інноваційність. Під час обговорення результатів дослідження з командою в нас виникла думка створити банк ідей — і він вже працює. Хорошою ідеєю також стало звернути увагу на підтримку ментального здоров’я наших працівників. З’явилися індивідуальні плани для навчання працівників — це ті перші швидкі кроки, які вже в роботі». Більше інформації про Радар життєтійкості тут: https://rr.one-philosophy.com One Philosophy ― це консалтингова група, яка готує бренди, репутацію, команди та суспільство до майбутнього. Група об’єднує 5 агенцій: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact, Changers, Republic і Solutions for People. 2020 року One Philosophy заснувала платформу #Життєстійкі — майданчик для спілкування власників бізнесу, генеральних директорів і керівників організацій, а також віднайдення ефективних у нових реаліях стратегій і лідерських практик. У рамках платформи команда групи провела перше в Україні дослідження життєстійкості організацій та низку онлайн-подій на актуальні теми. Цього року One Philosophy провела віртуальну конференцію Business Resilience Summit та запустила другу хвилю дослідження життєстійкості.

Група компаній One Philosophy розробила власну методологію для оцінювання життєстійкості компаній — Resilience Radar або Радар життєстійкості, яку представила під час віртуальної конференції Business Resilience Summit. Для визначення коефіцієнту життєстійкості та проблемних місць в організації дослідники оцінюють шість основних факторів або компонентів: мета та принципи компанії, управління інноваціями, здатність змінюватися, взаємодія з суспільством (вибудовування зв’язків з усіма стейкхолдерами), взаємодія з клієнтом (вибудовування бренду та клієнтського досвіду) та команда. Дослідження передбачає три етапи: глибинні інтерв’ю з керівниками компанії, опитування співробітників та експертне оцінювання. Така методологія допомагає отримати глибинні інсайти й виявити відмінності у сприйняття ключових питань різними групами працівників.

«На тлі пандемії у діловому світі активно заговорили про Resilience або життєстійкість, бо власники і керівники компаній відчули, що між занепадом і процвітанням часом — дуже тонка межа. 7 із 10 компаній у світі, за даними PwC, планують інвестувати в зміцнення життєстійкості, а життєстійкі компанії є прибутковішими за конкурентів у довшій перспективі — сказала Наталія Попович, засновниця One Philosophy. — Підвищення готовності до майбутніх викликів починається з чесної оцінки нинішнього стану. Ми у One Philosophy розробили Resilience Radar, щоб дати змогу бізнесу в Україні не тільки побачити прогалини в життєстійкості організації cьогодні, а й намітити кроки з її підвищення у майбутньому».

«Радар — це пристрій, що дає змогу побачити невидимі для неозброєного ока перешкоди, які чекають попереду, допомагає їх уникнути або підготуватися до зіткнення з ними. Так і Resilience Radar дає змогу компаніям побачити невидимі бар`єри та прокласти оптимальний шлях до довгострокової мети»,Юлія Гуменяк, CEO One Philosophy.

Методологію вже випробували перші клієнти, серед них — ОТП Банк і мережа навчальних закладів КМДШ, які поділилися своїми враженнями про інструмент.

«Це дослідження — інструмент, який допомагає вибрати, куди компанії інвестувати. І робить це рішення набагато більш прозорим. Ми, банкіри, любимо цифри, на які можна спиратися. Результати Радару життєстійкості досить серйозно відкоригували нашу HR-стратегію. Вони стали тим фундаментом, обґрунтуванням, чому ми маємо робити ті чи інші кроки, чому маємо змінюватися, які саме навички маємо розвивати в команді», — розповів Володимир Мудрий, голова правління ОТП Банку.

«Якщо життєстійкість можна міряти, значить її можна контролювати й управляти нею. Для нас це дослідження стало дуже потужним інструментом, який допоміг зрозуміти, наскільки добре ми здатні на довгу перспективу працювати з нашими клієнтами — дітьми, батьками, родинами, які з нами зростають,— поділилась Лідія Білас, співзасновниця мережі шкіл КМДШ. — Нам важливо, щоб весь наш персонал підтримував інноваційність. Під час обговорення результатів дослідження з командою в нас виникла думка створити банк ідей — і він вже працює. Хорошою ідеєю також стало звернути увагу на підтримку ментального здоров’я наших працівників. З’явилися індивідуальні плани для навчання працівників — це ті перші швидкі кроки, які вже в роботі».

Більше інформації про Радар життєтійкості тут: https://rr.one-philosophy.com

One Philosophy ― це консалтингова група, яка готує бренди, репутацію, команди та суспільство до майбутнього. Група об’єднує 5 агенцій: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact, Changers, Republic і Solutions for People.

2020 року One Philosophy заснувала платформу #Життєстійкі — майданчик для спілкування власників бізнесу, генеральних директорів і керівників організацій, а також віднайдення ефективних у нових реаліях стратегій і лідерських практик. У рамках платформи команда групи провела перше в Україні дослідження життєстійкості організацій та низку онлайн-подій на актуальні теми. Цього року One Philosophy провела віртуальну конференцію Business Resilience Summit та запустила другу хвилю дослідження життєстійкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: