fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Названо переможців Премії HR-бренд Україна

25/ 10/ 2021
  21 жовтня відбулася церемонія нагородження Премії HR-бренд Україна – 2021, під час якої були названі кращі проєкти в галузі управління персоналом українських роботодавців. Премія HR-бренд компанії grc.ua проходить одинадцятий рік поспіль. Це конкурс серед працівників HR-сфери, який дозволяє простежити актуальні тенденції, нові ідеї на ринку праці і назвати кращих. Цього року Премія отримала 60 актуальних HR-кейсів від 46 українських компаній. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності. Проєкти номінантів оцінювалися професійним складом журі за такими критеріями: актуальність, сучасність використаних методик і бізнес-ефективність. Цього року переможців обрано у чотирьох головних номінаціях: «Світ», «Регіон», «Україна», «Столиця», 15-ти спеціальних тематичних номінаціях, а також шести номінаціях від партнерів. Переможцями Премії HR-бренд Україна – 2021 стали: НОМІНАЦІЯ «СВІТ»: Parimatch Tech, проєкт «Parimatch Tech Academy: “Від ідеї до 49 оферів за 6 місяців”»; Кернел, проєкт «Вчись, працюй, досягай. Ясність в е-Learning»; GlobalLogic, проєкт «Коли цифри говорять: як думки та потреби працівників впливають на ефективні рішення»; SoftServe, проєкт «Інкорпорація дієвих e-learning рішень в навчальну екосистему». НОМІНАЦІЯ «РЕГІОН»: Маріупольська міська рада, проєкт «M-Service – створення міського сервісного центру для ефективного функціонування закладів освіти»; МХП, проєкт «Мобільний рекрутинг». НОМІНАЦІЯ «УКРАЇНА»: Eldorado, проєкт «Академія КрутоЗавтра»; Алло, проєкт «Стрімка кар’єра в Алло»; Parimatch Tech, проєкт «Від 0 до №1: створення бренд-лідера на найконкурентнішому ринку лише за рік»; Укрзалізниця, проєкт «Букса – цифровий асистент залізничника»; Лайфселл, проєкт «Я змінююсь і змінюється світ»: наш шлях трансформації поведінкової моделі співробітників». НОМІНАЦІЯ «СТОЛИЦЯ»: Appflame, проєкт «#етикет_інклюзивності»; Deloitte + Baker Tilly, проєкт «Work & Study – дуальне навчання як освіта майбутнього»; Фора, проєкт «Школа Майстрів – можливість професійного перевтілення»; Медіа Група Україна, проєкт «Гра “Кібербос” – програма навчання керівників “Медіа Групи Україна” практикам регулярного менеджменту». НОМІНАЦІЯ ВІД GRC.UA, організатора Премії HR-бренд Україна Coca-Cola, проєкт «Програма стажування #Coke Online у форматі онлайн»; Credit Agricole Bank, проєкт «Сервіс-бачення: бути корисним кожному клієнту щодня»; Фармак, проєкт «Farmak talents start». СПЕЦІАЛЬНІ НОМІНАЦІЇ ПРЕМІЇ: НОМІНАЦІЯ «ВИБІР ЖУРІ» – Райффайзен, проєкт «New World of Raif Work»; НОМІНАЦІЯ «DIGITAL HR» – МГУ, проєкт «Гра “Кібербос” – програма навчання керівників “Медіа Групи Україна” практикам регулярного менеджменту»; НОМІНАЦІЯ «НЕСТАНДАРТНИЙ РЕКРУТИНГ» – МХП, проєкт «Мобільний рекрутинг»; НОМІНАЦІЯ «HR в IT» – EPAM, проєкт «Впровадження розумних підказок «nudges» для підвищення ефективності діяльності менеджерів компанії»; НОМІНАЦІЯ «E-LEARNING ПРОЄКТ РОКУ» – Фокстрот, проєкт «Gamble»; НОМІНАЦІЯ «КРАЩИЙ ПРОЄКТ З НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРАЦІВНИКІВ» – Альфа-Банк, проєкт “A-DOSVID”; НОМІНАЦІЯ «HR-МАРКЕТИНГ В ДІЇ» – DataArt, проєкт «DataArt Brand Ambassadors»; «ДЕРЖАВА ЯК РОБОТОДАВЕЦЬ» – Оператор ГТС України проєкт “Комплексна трансформація функції управління персоналом державного підприємства” КРАЩА ПРОГРАМА З РОЗВИТКУ ЛІДЕРІВ – МХП, проєкт «Інноваційна програма з розвитку лідерів всередині компанії “MHP Leaders Hub”»; ТРАНСФОРМАЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ – Кернел, проєкт «Як корпоративна культура підвищує економічну ефективність бізнесу»; КРАЩИЙ ПРОЄКТ ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ ТАЛАНОВИТОЇ МОЛОДІ – Укрзалізниця   «Київська дитяча залізниця: друге дихання»; WELL BEING-ПРОЄКТ – Ашан, проєкт «Ашан з тобою в кожному моменті»; СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЄКТ РОКУ – PepsiCo, проєкт «Думай глобально – дій локально!»; «ВЕЛИКЕ СЕРЦЕ», БЛАГОДІЙНИЙ ПРОЄКТ РОКУ – TECHIIA, проєкт «Одужуй швидше!»; DIVERSITY & INCLUSION – Appflame, проєкт «#етикет_інклюзивності». Спеціальна номінація «Підвищення престижу робочих професій» -  БРСМ-нафта проєкт «Герої БРСМ» Спеціальні партнерські номінації: «Технології на майбутнє, люди назавжди»  від Генерального партнера ПУМБ нагороду отримала компанія GlobalLogic проєкт «Коли цифри говорять: як думки та потреби працівників впливають на ефективні рішення». «З турботою про здоров’я» від Teva, Партнера здоров’я -  компанія  GlobalLogic, проєкт «Здоров’я, космос та книги – роль в культурі IT-компанії». «Культура активного лідерства» від DHL, логістичного Партнера - 1+1 media, Програма розвитку лідерів «Ліга Плюсів». «DEIєві» від Ferrexpo, експертного Партнера Премії, за найсміливішу інтервенцію на територію інклюзивності – SoftServe, проєкт «Інкорпорація дієвих e-learning рішень в навчальну екосистему» «Креативний Діджитал» від BASF – Аптека АНЦ, проєкт «QR-код: твій відгук – наша дія!».  #peopletransformation від Handy.ai Партнера автоматизації – ArcelorMittal Кривий Ріг, освітній проєкт «Нова Фабрика». Номінацію «Культурна трансформація» від Генерального медіапартнера StarLightMedia отримала компанія Лайфселл з проєктом «Я змінююсь і змінюється світ»: наш шлях трансформації поведінкової моделі співробітників». Лариса Онипко, директорка Премії HR-бренд Україна: «Цього року ми отримали неймовірно цікаві 60 кейсів від 46 українських компаній. Кожен проєкт  – унікальний. Журі Премії HR-бренд було надзвичайно  важко визначитися зі списком кращих. І це дуже тішить, адже відбувається прогрес і розвиток українського ринку праці – компанії стали більш гнучкими, адаптивними, інноваційними і найголовніше – з фокусом на людину. Цього року ми назвали найуспішніші кейси-переможці, що демонструють результативність людиноцентричних стратегій у дії. Я вдячна кожній компанії за участь у  Премії HR-бренд та щиро бажаю усім переможцям не зупинятися на цих досягненнях і продовжувати рухати свої компанії і ринок праці вперед». Світлана Тихоненко, начальник Управління з розвитку бренду роботодавця ПУМБ: «Ми щасливі бути генеральним партнером «Премії HR-бренд Україна» цього року. Премія дозволяє нам ще більше долучитися до розвитку та підтримки кращих практик HR-сфери в Україні. Ми в ПУМБ віримо, що людина — головна цінність для будь-якого бізнесу. Тому в рамках конкурсу відзначаємо та надихаємось проєктами компаній, що беруть у фокус уваги людину». Наталія Волнянська, в. о. Human Capital Director StarLightMedia: «Світ переживає епоху нової реальності – компанії прискорено трансформуються та змінюють підходи в управлінні персоналом. Премія HR-бренд – це майданчик, де відбувається обмін досвідом роботодавців, обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом, тут обирають кращих. StarLightMedia – відповідальний роботодавець, який постійно вдосконалює свої HR-практики та розвиває таланти всередині компанії. Ми пишаємося, що завдяки нашому інформаційному внеску в цей проєкт українці зможуть оперативно дізнатися про найактуальніші тренди ринку праці». Дякуємо номінантам Премії HR-бренд за цікаві та результативні проєкти. Дякуємо членам Журі за експертність та об’єктивність суддівства. Дякуємо партнерам Премії HR-бренд за підтримку. Партнери Премії HR-бренд 2021: Генеральний партнер - ПУМБ Генеральний медіа партнер  - StarLightMedia Партнер здоров’я - Teva Партнер Премії - BASF Логістичний партнер - DHL Express Експертний партнер - Ferrexpo Незалежний експерт з підрахунку голосів - PwC Партнер з автоматизації - Handy.ai Дослідницький партнер - Libety Report.AI Трояндовий партнер - Only Rose,  Асканія Освітній партнер - GeniusMarketing Інформаційні партнери: ЕВА, Liga.net, UBR

21 жовтня відбулася церемонія нагородження Премії HR-бренд Україна – 2021, під час якої були названі кращі проєкти в галузі управління персоналом українських роботодавців.

Премія HR-бренд компанії grc.ua проходить одинадцятий рік поспіль. Це конкурс серед працівників HR-сфери, який дозволяє простежити актуальні тенденції, нові ідеї на ринку праці і назвати кращих. Цього року Премія отримала 60 актуальних HR-кейсів від 46 українських компаній. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

Проєкти номінантів оцінювалися професійним складом журі за такими критеріями: актуальність, сучасність використаних методик і бізнес-ефективність. Цього року переможців обрано у чотирьох головних номінаціях: «Світ», «Регіон», «Україна», «Столиця», 15-ти спеціальних тематичних номінаціях, а також шести номінаціях від партнерів.

Переможцями Премії HR-бренд Україна – 2021 стали:

НОМІНАЦІЯ «СВІТ»:

  • Parimatch Tech, проєкт «Parimatch Tech Academy: “Від ідеї до 49 оферів за 6 місяців”»;
  • Кернел, проєкт «Вчись, працюй, досягай. Ясність в е-Learning»;
  • GlobalLogic, проєкт «Коли цифри говорять: як думки та потреби працівників впливають на ефективні рішення»;
  • SoftServe, проєкт «Інкорпорація дієвих e-learning рішень в навчальну екосистему».

НОМІНАЦІЯ «РЕГІОН»:

  • Маріупольська міська рада, проєкт «M-Service – створення міського сервісного центру для ефективного функціонування закладів освіти»;
  • МХП, проєкт «Мобільний рекрутинг».

НОМІНАЦІЯ «УКРАЇНА»:

  • Eldorado, проєкт «Академія КрутоЗавтра»;
  • Алло, проєкт «Стрімка кар’єра в Алло»;
  • Parimatch Tech, проєкт «Від 0 до №1: створення бренд-лідера на найконкурентнішому ринку лише за рік»;
  • Укрзалізниця, проєкт «Букса – цифровий асистент залізничника»;
  • Лайфселл, проєкт «Я змінююсь і змінюється світ»: наш шлях трансформації поведінкової моделі співробітників».

НОМІНАЦІЯ «СТОЛИЦЯ»:

  • Appflame, проєкт «#етикет_інклюзивності»;
  • Deloitte + Baker Tilly, проєкт «Work & Study – дуальне навчання як освіта майбутнього»;
  • Фора, проєкт «Школа Майстрів – можливість професійного перевтілення»;
  • Медіа Група Україна, проєкт «Гра “Кібербос” – програма навчання керівників “Медіа Групи Україна” практикам регулярного менеджменту».

НОМІНАЦІЯ ВІД GRC.UA, організатора Премії HR-бренд Україна

  • Coca-Cola, проєкт «Програма стажування #Coke Online у форматі онлайн»;
  • Credit Agricole Bank, проєкт «Сервіс-бачення: бути корисним кожному клієнту щодня»;
  • Фармак, проєкт «Farmak talents start».

СПЕЦІАЛЬНІ НОМІНАЦІЇ ПРЕМІЇ:

НОМІНАЦІЯ «ВИБІР ЖУРІ» – Райффайзен, проєкт «New World of Raif Work»;

НОМІНАЦІЯ «DIGITAL HR» – МГУ, проєкт «Гра “Кібербос” – програма навчання керівників “Медіа Групи Україна” практикам регулярного менеджменту»;

НОМІНАЦІЯ «НЕСТАНДАРТНИЙ РЕКРУТИНГ» – МХП, проєкт «Мобільний рекрутинг»;

НОМІНАЦІЯ «HR в IT» – EPAM, проєкт «Впровадження розумних підказок «nudges» для підвищення ефективності діяльності менеджерів компанії»;

НОМІНАЦІЯ «E-LEARNING ПРОЄКТ РОКУ» – Фокстрот, проєкт «Gamble»;

НОМІНАЦІЯ «КРАЩИЙ ПРОЄКТ З НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРАЦІВНИКІВ» – Альфа-Банк, проєкт “A-DOSVID”;

НОМІНАЦІЯ «HR-МАРКЕТИНГ В ДІЇ» – DataArt, проєкт «DataArt Brand Ambassadors»;

«ДЕРЖАВА ЯК РОБОТОДАВЕЦЬ» – Оператор ГТС України проєкт “Комплексна трансформація функції управління персоналом державного підприємства”

КРАЩА ПРОГРАМА З РОЗВИТКУ ЛІДЕРІВ – МХП, проєкт «Інноваційна програма з розвитку лідерів всередині компанії “MHP Leaders Hub”»;

ТРАНСФОРМАЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ – Кернел, проєкт «Як корпоративна культура підвищує економічну ефективність бізнесу»;

КРАЩИЙ ПРОЄКТ ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ ТАЛАНОВИТОЇ МОЛОДІ Укрзалізниця   «Київська дитяча залізниця: друге дихання»;

WELL BEING-ПРОЄКТ – Ашан, проєкт «Ашан з тобою в кожному моменті»;

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЄКТ РОКУ – PepsiCo, проєкт «Думай глобально – дій локально!»;

«ВЕЛИКЕ СЕРЦЕ», БЛАГОДІЙНИЙ ПРОЄКТ РОКУ – TECHIIA, проєкт «Одужуй швидше!»;

DIVERSITY & INCLUSION – Appflame, проєкт «#етикет_інклюзивності».

Спеціальна номінація «Підвищення престижу робочих професій» –  БРСМ-нафта проєкт «Герої БРСМ»

Спеціальні партнерські номінації:

«Технології на майбутнє, люди назавжди»  від Генерального партнера ПУМБ нагороду отримала компанія GlobalLogic проєкт «Коли цифри говорять: як думки та потреби працівників впливають на ефективні рішення».

«З турботою про здоров’я» від Teva, Партнера здоров’я –  компанія  GlobalLogic, проєкт «Здоров’я, космос та книги – роль в культурі IT-компанії».

«Культура активного лідерства» від DHL, логістичного Партнера – 1+1 media, Програма розвитку лідерів «Ліга Плюсів».

«DEIєві» від Ferrexpo, експертного Партнера Премії, за найсміливішу інтервенцію на територію інклюзивності SoftServe, проєкт «Інкорпорація дієвих e-learning рішень в навчальну екосистему»

«Креативний Діджитал» від BASFАптека АНЦ, проєкт «QR-код: твій відгук – наша дія!».

 #peopletransformation від Handy.ai Партнера автоматизації – ArcelorMittal Кривий Ріг, освітній проєкт «Нова Фабрика».

Номінацію «Культурна трансформація» від Генерального медіапартнера StarLightMedia отримала компанія Лайфселл з проєктом «Я змінююсь і змінюється світ»: наш шлях трансформації поведінкової моделі співробітників».

Лариса Онипко, директорка Премії HR-бренд Україна: «Цього року ми отримали неймовірно цікаві 60 кейсів від 46 українських компаній. Кожен проєкт  – унікальний. Журі Премії HR-бренд було надзвичайно  важко визначитися зі списком кращих. І це дуже тішить, адже відбувається прогрес і розвиток українського ринку праці – компанії стали більш гнучкими, адаптивними, інноваційними і найголовніше – з фокусом на людину. Цього року ми назвали найуспішніші кейси-переможці, що демонструють результативність людиноцентричних стратегій у дії. Я вдячна кожній компанії за участь у  Премії HR-бренд та щиро бажаю усім переможцям не зупинятися на цих досягненнях і продовжувати рухати свої компанії і ринок праці вперед».

Світлана Тихоненко, начальник Управління з розвитку бренду роботодавця ПУМБ: «Ми щасливі бути генеральним партнером «Премії HR-бренд Україна» цього року. Премія дозволяє нам ще більше долучитися до розвитку та підтримки кращих практик HR-сфери в Україні. Ми в ПУМБ віримо, що людина головна цінність для будь-якого бізнесу. Тому в рамках конкурсу відзначаємо та надихаємось проєктами компаній, що беруть у фокус уваги людину».

Наталія Волнянська, в. о. Human Capital Director StarLightMedia: «Світ переживає епоху нової реальності – компанії прискорено трансформуються та змінюють підходи в управлінні персоналом. Премія HR-бренд – це майданчик, де відбувається обмін досвідом роботодавців, обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом, тут обирають кращих. StarLightMedia – відповідальний роботодавець, який постійно вдосконалює свої HR-практики та розвиває таланти всередині компанії. Ми пишаємося, що завдяки нашому інформаційному внеску в цей проєкт українці зможуть оперативно дізнатися про найактуальніші тренди ринку праці».

Дякуємо номінантам Премії HR-бренд за цікаві та результативні проєкти. Дякуємо членам Журі за експертність та об’єктивність суддівства.

Дякуємо партнерам Премії HR-бренд за підтримку.

Партнери Премії HR-бренд 2021:

Генеральний партнер – ПУМБ

Генеральний медіа партнер  – StarLightMedia

Партнер здоров’я – Teva

Партнер Премії – BASF

Логістичний партнер – DHL Express

Експертний партнер – Ferrexpo

Незалежний експерт з підрахунку голосів – PwC

Партнер з автоматизації – Handy.ai

Дослідницький партнер – Libety Report.AI

Трояндовий партнер – Only RoseАсканія

Освітній партнер – GeniusMarketing

Інформаційні партнери: ЕВА, Liga.net, UBR

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: