fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

На терміналі EVT стартувала підготовка до будівництва нового причалу

06/ 05/ 2020
  Портовий зерновий термінал EVT починає будівництво нового причалу в Миколаєві для перевалки зернових вантажів. Сталеві шпунтові палі для майбутнього причалу поставить ТОВ «АрселорМіттал Проджектс Україна». За словами директора портового оператора «ЄВТ Грейн» Сергія Гунька, підписання контракту на постачання шпунтових паль стало відправною точкою в реалізації даного проєкту. «Рішення, яке запропонувала міжнародна компанія АрселорМіттал Проджектс раніше застосовувалося при будівництві великих міжнародних портів з глибоководними високотехнологічними причалами. Конструкційні особливості шпунта, який буде використовуватися при будівництві нашого причалу, зробить його довговічним, економічним, стійким і дозволить витримувати великі навантаження», — зазначив він. За контрактом близько 750 тонн шпунтових паль будуть поставлені безпосередньо на термінал EVT судном в серпні-вересні 2020 року. Дані шпунтові палі будуть виготовлені в Люксембурзі. Нагадаємо, за спеціалізацією новий причал — універсальний. Спочатку планується, що він буде призначений для перевалки зернових вантажів на судно. Надалі — можлива перевалка генеральних, навалювальних вантажів в залежності від розвитку комплексу та будівництва нових спеціалізованих терміналів. Довжина причалу складе 180 м, глибина біля причальної стінки — 11,5 м — як і максимальна глибина в акваторії Миколаєва. Розташовуватися причал буде в одну лінію з причалом, що існує. З огляду на технічні характеристики, він зможе приймати одночасно судна різних класів — від Handysize до Panamax. Після завершення будівництва гідротехнічної споруди довжина причальної лінії терміналу EVT складе 500 м. Довідка: для виготовлення сталевих шпунтових паль буде використовуватися комбінована система HZM довжиною 22,5 м. Вона являє собою продукт, що складається з великих спеціальних секцій Н-форми. У поєднанні з замками, які зєднують ці секції з проміжними шпунтовими палями, створюється міцна безперервна стіна.

Портовий зерновий термінал EVT починає будівництво нового причалу в Миколаєві для перевалки зернових вантажів. Сталеві шпунтові палі для майбутнього причалу поставить ТОВ «АрселорМіттал Проджектс Україна».

За словами директора портового оператора «ЄВТ Грейн» Сергія Гунька, підписання контракту на постачання шпунтових паль стало відправною точкою в реалізації даного проєкту. «Рішення, яке запропонувала міжнародна компанія АрселорМіттал Проджектс раніше застосовувалося при будівництві великих міжнародних портів з глибоководними високотехнологічними причалами. Конструкційні особливості шпунта, який буде використовуватися при будівництві нашого причалу, зробить його довговічним, економічним, стійким і дозволить витримувати великі навантаження», — зазначив він.

За контрактом близько 750 тонн шпунтових паль будуть поставлені безпосередньо на термінал EVT судном в серпні-вересні 2020 року. Дані шпунтові палі будуть виготовлені в Люксембурзі.

Нагадаємо, за спеціалізацією новий причал — універсальний. Спочатку планується, що він буде призначений для перевалки зернових вантажів на судно. Надалі — можлива перевалка генеральних, навалювальних вантажів в залежності від розвитку комплексу та будівництва нових спеціалізованих терміналів. Довжина причалу складе 180 м, глибина біля причальної стінки — 11,5 м — як і максимальна глибина в акваторії Миколаєва.

Розташовуватися причал буде в одну лінію з причалом, що існує. З огляду на технічні характеристики, він зможе приймати одночасно судна різних класів — від Handysize до Panamax.

Після завершення будівництва гідротехнічної споруди довжина причальної лінії терміналу EVT складе 500 м.

Довідка: для виготовлення сталевих шпунтових паль буде використовуватися комбінована система HZM довжиною 22,5 м. Вона являє собою продукт, що складається з великих спеціальних секцій Н-форми. У поєднанні з замками, які з’єднують ці секції з проміжними шпунтовими палями, створюється міцна безперервна стіна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: