fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Мозковий штурм з Асоціацією в Одесі: “Теорія вирішення винахідницьких задач: як проектувати інновації?”

05/ 11/ 2019
    5 листопада відбулася заключна у 2019 році сесія Мозкових Штурмів з Асоціацією в Одесі, організована спільно з креативною агенцією 4Press та проектом з бізнес розвідки GreenDuck. Цього разу ми розвивали навички креативного мислення з використанням інженерного підходу Теорії вирішення винахідницьких задач (ТВВЗ). Він вже активно застосовується в найбільших світових корпораціях, таких як Intel, NASA, Bosh, Philips. Сучасний світ потребує від нас неординарних рішень тут і зараз. Тому креатив - це не тільки про натхнення, але й про вміння організувати творчий потенціал для розв’язання існуючої проблеми і знайти нестандартні рішення для бізнес-завдань. Отож як допомогти своєму бізнесу в його прагненні до еволюції? Як спрощувати життя клієнтів і вирішувати їхні задачі? Як створювати ідеальні продукти і отримувати найкращі результати? Де брати ідеї? На ці та інші питання відповідає ТВВЗ, яка й виступає своєрідним каталізатором для Мозкоштурму. Учасники заходу мали змогу на реальних прикладах відпрацювати алгоритми, що дозволяють знаходити ідеальні рішення і створювати інновації, мінімізувати ризики і  покращувати бізнес-процеси, підвищувати конкурентоспроможність продуктів і сервісів. Адже щоб бути на крок попереду, необхідно бути сміливими у своїх ідеях та якомога більше використовувати ті ресурси, якими ми володіємо. Дякуємо Катерині Вершиніній, Андрію Саламатову та Катерині Калинкіній за можливість здійснити подорож до світу інновацій і зануритись в атмосферу бізнесового креативу!
01/

 

5 листопада відбулася заключна у 2019 році сесія Мозкових Штурмів з Асоціацією в Одесі, організована спільно з креативною агенцією 4Press та проектом з бізнес розвідки GreenDuck. Цього разу ми розвивали навички креативного мислення з використанням інженерного підходу Теорії вирішення винахідницьких задач (ТВВЗ). Він вже активно застосовується в найбільших світових корпораціях, таких як Intel, NASA, Bosh, Philips.

Сучасний світ потребує від нас неординарних рішень тут і зараз. Тому креатив – це не тільки про натхнення, але й про вміння організувати творчий потенціал для розв’язання існуючої проблеми і знайти нестандартні рішення для бізнес-завдань. Отож як допомогти своєму бізнесу в його прагненні до еволюції? Як спрощувати життя клієнтів і вирішувати їхні задачі? Як створювати ідеальні продукти і отримувати найкращі результати? Де брати ідеї? На ці та інші питання відповідає ТВВЗ, яка й виступає своєрідним каталізатором для Мозкоштурму.

Учасники заходу мали змогу на реальних прикладах відпрацювати алгоритми, що дозволяють знаходити ідеальні рішення і створювати інновації, мінімізувати ризики і  покращувати бізнес-процеси, підвищувати конкурентоспроможність продуктів і сервісів. Адже щоб бути на крок попереду, необхідно бути сміливими у своїх ідеях та якомога більше використовувати ті ресурси, якими ми володіємо. Дякуємо Катерині Вершиніній, Андрію Саламатову та Катерині Калинкіній за можливість здійснити подорож до світу інновацій і зануритись в атмосферу бізнесового креативу!

Спікери

1 / 2
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Катерина Вершиніна
Андрій Саламатов

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: