fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Kinstellar провів бізнес-сніданок, присвячений новому регламенту про захист персональних даних в ЄС та його застосуванню до українського бізнесу

30/ 10/ 2017
  Жовтень 2017 – 18 жовтня в Києві відбувся бізнес-сніданок, присвячений Загальному регламенту ЄС щодо захисту персональних даних (General Data Protection Regulation) (далі – Регламент), організований міжнародною юридичною фірмою Kinstellar за підтримки Американсько-української ділової ради (USUBC) та готелю InterContinental Kyiv. Прийнятий у квітні 2016 року після більше ніж чотирьох років обговорення, Регламент стане обовязковим до виконання у всіх країнах ЄС в травні 2018 р. Нові вимоги є результатом перегляду та уніфікації існуючих протягом 20 років норм про захист персональних даних в різних європейських країнах. Регламент впливає і на бізнес багатьох українських компаній – з травня 2018 року український бізнес, орієнтований на споживачів в країнах ЄС, підпаде під дію Регламенту. Бізнес-сніданок зібрав більш ніж 50 представників різних бізнес-індустрій, яких цікавили два головних питання: в яких випадках українському бізнесу потрібно готуватися до Регламенту та яким чином. Зокрема, захід відвідали представники IT та телеком індустрії, компанії агропромислового і металургійного секторів, а також фінансової сфери. Доповідачами виступили Андрій Нікіфоров, радник київського офісу Kinstellar, та Зденек Кучера (Zdeněk Kučera), голова практики технологій, медіа та телекомунікацій празького офісу Kinstellar. Модерував захід Михайло Даценко, директор з питань інформації та роботи з членами USUBC. Андрій Нікіфоров ознайомив учасників бізнес-сніданку з особливостями територіальної дії Регламенту – з нюансами застосування всередині ЄС, а також з поширенням дії Регламенту на організації за межами ЄС. Андрій також детально зупинився на причинах, які можуть спонукати український бізнес до впровадження відповідних Регламенту бізнес-процесів, – не тільки юридичних (таких як передбачені Регламентом штрафи), а й комерційних. Зденек Кучера докладніше розповів про основні нововведення Регламенту. Так, пан Кучера допоміг розібратися, чим є персональні дані в сучасному цифровому світі, коли обробка персональних даних має місце, і як зрозуміти, чи підпадає компанія під дію Регламенту. Окремо Зденек зупинився на правах субєктів персональних даних, нових правилах отримання згоди на обробку персональних даних, правилах ведення обліку обробки даних, а також особливостях транскордонної передачі даних з ЄС в Україну як одну з т.зв. юрисдикцій, що не забезпечують адекватний рівень захисту персональних даних. Фінальною темою для обговорення став оптимальний алгоритм впровадження відповідного Регламенту процесу обробки даних – від встановлення напрямку руху накопичених компанією персональних даних, ідентифікації порушень і до імплементації правильної практики. Головним висновком заходу стало те, що компаніям, орієнтованим на споживчий ринок ЄС, варто вже сьогодні разом з експертами провести аудит своєї діяльності з обробки персональних даних і вибудувати процеси, які допоможуть не тільки в дотриманні Регламенту, а й стануть їхньою конкурентною перевагою в порівнянні з іншими гравцями. За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, до Олени Сисуєвої за тел. +380 50 337 0702 / [email protected]. Також відвідайте сайт www.kinstellar.com, щоб дізнатися більше про фірму, команду та практики.

Жовтень 2017 – 18 жовтня в Києві відбувся бізнес-сніданок, присвячений Загальному регламенту ЄС щодо захисту персональних даних (General Data Protection Regulation) (далі – Регламент), організований міжнародною юридичною фірмою Kinstellar за підтримки Американсько-української ділової ради (USUBC) та готелю InterContinental Kyiv.

Прийнятий у квітні 2016 року після більше ніж чотирьох років обговорення, Регламент стане обов’язковим до виконання у всіх країнах ЄС в травні 2018 р. Нові вимоги є результатом перегляду та уніфікації існуючих протягом 20 років норм про захист персональних даних в різних європейських країнах. Регламент впливає і на бізнес багатьох українських компаній – з травня 2018 року український бізнес, орієнтований на споживачів в країнах ЄС, підпаде під дію Регламенту.

Бізнес-сніданок зібрав більш ніж 50 представників різних бізнес-індустрій, яких цікавили два головних питання: в яких випадках українському бізнесу потрібно готуватися до Регламенту та яким чином. Зокрема, захід відвідали представники IT та телеком індустрії, компанії агропромислового і металургійного секторів, а також фінансової сфери.

Доповідачами виступили Андрій Нікіфоров, радник київського офісу Kinstellar, та Зденек Кучера (Zdeněk Kučera), голова практики технологій, медіа та телекомунікацій празького офісу Kinstellar. Модерував захід Михайло Даценко, директор з питань інформації та роботи з членами USUBC.

Андрій Нікіфоров ознайомив учасників бізнес-сніданку з особливостями територіальної дії Регламенту – з нюансами застосування всередині ЄС, а також з поширенням дії Регламенту на організації за межами ЄС. Андрій також детально зупинився на причинах, які можуть спонукати український бізнес до впровадження відповідних Регламенту бізнес-процесів, – не тільки юридичних (таких як передбачені Регламентом штрафи), а й комерційних.

Зденек Кучера докладніше розповів про основні нововведення Регламенту. Так, пан Кучера допоміг розібратися, чим є персональні дані в сучасному цифровому світі, коли обробка персональних даних має місце, і як зрозуміти, чи підпадає компанія під дію Регламенту. Окремо Зденек зупинився на правах суб’єктів персональних даних, нових правилах отримання згоди на обробку персональних даних, правилах ведення обліку обробки даних, а також особливостях транскордонної передачі даних з ЄС в Україну як одну з т.зв. “юрисдикцій, що не забезпечують адекватний рівень захисту персональних даних”. Фінальною темою для обговорення став оптимальний алгоритм впровадження відповідного Регламенту процесу обробки даних – від встановлення напрямку руху накопичених компанією персональних даних, ідентифікації порушень і до імплементації правильної практики.

Головним висновком заходу стало те, що компаніям, орієнтованим на споживчий ринок ЄС, варто вже сьогодні разом з експертами провести аудит своєї діяльності з обробки персональних даних і вибудувати процеси, які допоможуть не тільки в дотриманні Регламенту, а й стануть їхньою конкурентною перевагою в порівнянні з іншими гравцями.

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, до Олени Сисуєвої за тел.
+380 50 337 0702 / [email protected]. Також відвідайте сайт www.kinstellar.com, щоб дізнатися більше про фірму, команду та практики.

01/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: