fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Група Рабен удостоєна звання «Бренд, якому довіряють» в Польщі

13/ 05/ 2020
  Другий рік поспіль, і третій за всю історію Група Рабен визнана брендом, якому довіряють, у дослідженні інституту Kantar Polska, яке проводилося на замовлення журналу My Company Polska. Серед респондентів – 20 000 представників польського бізнесу. Підприємці присудили першість на подіумі у категорії «Логістичні послуги» саме Групі Рабен. Група Рабен працює на польському ринку майже 30 років. Такі цінності компанії як професіоналізм, пристрасть та надійність є її орієнтирами на шляху до досягнення бізнес-цілей, і саме ці орієнтири визначають ставлення компанії до клієнтів, співробітників, партнерів та оточення, а останні в свою чергу вибудовують довіру до неї. Не дивно, що звання «Бренд, якому довіряють» присвоєно лідеру логістичного ринку Польщі втретє. Цього разу майже 31% голосів у категорії «Логістичні послуги» було віддано за Групу Рабен, а це означає, що компанія залишила решту учасників рейтингу далеко позаду. «Сьогодні цінності, характерні для сімейних організацій, все ще важливі для нас, завдяки їм ми маємо перевагу перед іншими компаніями, оскільки ставимось до клієнтів та співробітників як до членів сім’ї. Ми пропонуємо логістику «з людським обличчям». Партнерство та довіра є частиною цього стилю співпраці, який у багатьох випадках триває роками. Як соціально відповідальна компанія, ми дбаємо про етику у всьому ланцюжку цінностей. Будуємо організаційну культуру, засновану на чесності, прозорості та взаємоповазі. У бізнесі ми дотримуємося принципу чесної гри. Це універсальний принцип, який працює не тільки у спорті. Ми віримо, що відносини, засновані на взаємній чесності, зроблять завтрашній день кращим», – коментує Клаудина Полановська-Скржипек, PR-менеджер Групи Рабен. Результати конкурсу «Бренд, якому довіряють 2020» були опубліковані 28 квітня на сторінках щомісячного видання My Company. Опитування проводилось вп’яте, і його найважливішою метою було дізнатися думку підприємців щодо кращих брендів, продуктів та послуг, орієнтованих на бізнес, та визначити тих, кому довіряють найбільше. Опитування було надіслано у електронному вигляді до 20 000 компаній. Зрештою, в опитуванні взяли участь 1159 підприємців, із них 43% – управлінці, а близько 34% – президенти компаній. Респондентів попросили дати інстинктивну відповідь, якому бренду вони довіряють найбільше у заданій категорії. Всього було 25 категорій, у кожній з них можна було вказати лише один бренд. «Бренд, якому довіряють – це унікальне звання. Підприємці спонтанно вказують на бренд, виходячи з власних уподобань, знань та досвіду. Немає членів журі, суддів чи пропозицій щодо того, кого обрати. Підприємці, які заповнюють наші анкети, вибирають бренди самостійно. Імідж бренду – це капітал компанії, який в довгостроковій перспективі перетворюється на відчутні переваги для бізнесу як в продажах, так і в маркетингу. Це ще важливіше зараз, зважаючи на нинішню кризу та необхідність адаптації компаній до складної ринкової ситуації», – пояснює Гжегож Садовський, головний редактор My Company Polska. Цього року через пандемію офіційна церемонія вручення статуеток під час гала-події не проводилася.

Другий рік поспіль, і третій за всю історію Група Рабен визнана брендом, якому довіряють, у дослідженні інституту Kantar Polska, яке проводилося на замовлення журналу My Company Polska. Серед респондентів – 20 000 представників польського бізнесу. Підприємці присудили першість на подіумі у категорії «Логістичні послуги» саме Групі Рабен.

Група Рабен працює на польському ринку майже 30 років. Такі цінності компанії як професіоналізм, пристрасть та надійність є її орієнтирами на шляху до досягнення бізнес-цілей, і саме ці орієнтири визначають ставлення компанії до клієнтів, співробітників, партнерів та оточення, а останні в свою чергу вибудовують довіру до неї.

Не дивно, що звання «Бренд, якому довіряють» присвоєно лідеру логістичного ринку Польщі втретє. Цього разу майже 31% голосів у категорії «Логістичні послуги» було віддано за Групу Рабен, а це означає, що компанія залишила решту учасників рейтингу далеко позаду.

«Сьогодні цінності, характерні для сімейних організацій, все ще важливі для нас, завдяки їм ми маємо перевагу перед іншими компаніями, оскільки ставимось до клієнтів та співробітників як до членів сім’ї. Ми пропонуємо логістику «з людським обличчям». Партнерство та довіра є частиною цього стилю співпраці, який у багатьох випадках триває роками. Як соціально відповідальна компанія, ми дбаємо про етику у всьому ланцюжку цінностей. Будуємо організаційну культуру, засновану на чесності, прозорості та взаємоповазі. У бізнесі ми дотримуємося принципу чесної гри. Це універсальний принцип, який працює не тільки у спорті. Ми віримо, що відносини, засновані на взаємній чесності, зроблять завтрашній день кращим», – коментує Клаудина Полановська-Скржипек, PR-менеджер Групи Рабен.

Результати конкурсу «Бренд, якому довіряють 2020» були опубліковані 28 квітня на сторінках щомісячного видання My Company. Опитування проводилось вп’яте, і його найважливішою метою було дізнатися думку підприємців щодо кращих брендів, продуктів та послуг, орієнтованих на бізнес, та визначити тих, кому довіряють найбільше. Опитування було надіслано у електронному вигляді до 20 000 компаній. Зрештою, в опитуванні взяли участь 1159 підприємців, із них 43% управлінці, а близько 34% президенти компаній. Респондентів попросили дати інстинктивну відповідь, якому бренду вони довіряють найбільше у заданій категорії. Всього було 25 категорій, у кожній з них можна було вказати лише один бренд.

«Бренд, якому довіряють – це унікальне звання. Підприємці спонтанно вказують на бренд, виходячи з власних уподобань, знань та досвіду. Немає членів журі, суддів чи пропозицій щодо того, кого обрати. Підприємці, які заповнюють наші анкети, вибирають бренди самостійно. Імідж бренду – це капітал компанії, який в довгостроковій перспективі перетворюється на відчутні переваги для бізнесу як в продажах, так і в маркетингу. Це ще важливіше зараз, зважаючи на нинішню кризу та необхідність адаптації компаній до складної ринкової ситуації», – пояснює Гжегож Садовський, головний редактор My Company Polska.

Цього року через пандемію офіційна церемонія вручення статуеток під час гала-події не проводилася.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: