fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Споживацькі тренди в Україні. Чого чекати від споживачів завтра?

  • Дата: 10/07/2018 (ВТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Споживацькі тренди в Україні. Чого чекати від споживачів завтра?. Дата: 10 липня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Квиток: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а. З появою технологій, доступу до інформації, а також подорожам та новим форматам роботи і відпочинку, змінюється поведінка людей. З’являється більше можливостей, а отже більше вибору. Швидкість, доступ та звязок – нові цінності у суспільстві. На яку поведінку клієнтів слід очікувати? Чого хочуть, а чого бояться українці? Що зможе викликати в них довіру та лояльність, а що гнів та ігнорування? Як звертатися до своїх споживачів, за допомогою яких каналів, до яких цінностей апелювати? Команда EBA Management Development Centre спільно з Die Kulturträger запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Споживацькі тренди в Україні. Чого чекати від споживачів завтра? Результат: Ви отримаєте знання про основні тренди в поведінці українців на основі щорічного TrendReport: Consumer trends and tensions від проекту Die Kulturträger, також буде розглянуто передумови, що призвели до появи цих трендів, «точок напруги», що їх відчувають українці у своєму повсякденному житті, а також еволюцію трендів з 2008 року. Спікер: Наталія Волкова, Chief Culture Officer, Die Kulturträger, 5 років консалтинг досвіду у сфері трансформації поведінки людей, менеджер підрозділу, який займається трендвотчинговими та антропологічними дослідженнями в проекті Die Kulturträger (раніше Trendwatching Ukraine). Партнер: Die Kulturträger Цільова аудиторія: маркетологи, бренд менеджери, бізнесмени, дослідники та HR спеціалісти – усі, хто працює з людьми. Питання для обговорення:  Сучасне суспільство переповнене інформацією, вона не структурована, тому люди витрачають багато часу на пошук необхідного. Знайти достовірну інформацію складно, а інколи неможливо. Соціальні мережі стали джерелом інформаційних бульбашок, які швидко роздуваються від емоційних реакцій У людей формується необхідність отримувати все й одразу, як тільки виникло відповідне бажання, і не витрачати час на очікування. Вони не хочуть чекати, доки завантажиться сайт, у них бракує терпіння, щоб розбирати фотографії з подорожі, стояти у чергах. Гаджети з ввімкнутими повідомленнями провокують людину реагувати швидко та здійснювати імпульсивні покупки Придбання матеріальних товарів не дає емоційного задоволення, тому відбувається постійний пошук нового. Іноді гонитва за новим тільки через те, що воно нове, провокує одержимість. Для виробників це означає відсутність лояльності, вимушений випуск новинок та постійні експерименти Якщо раніше статус визначався поняттям «що я маю?», зараз він є відповіддю на питання «хто я такий?». Головне не вартість та візуальна розкіш, а те, що знаходиться всередині. Демонстративність змінюється функціональністю та комфортом. З прискореним ритмом життя та стрімкими змінами статусним стають нематеріальні речі: знання, досвід, смак, - речі, які неможливо отримати без зусиль та ресурсних витрат, як, наприклад, час або енергія Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Наталія Волкова. Chief Culture Officer, Die Kulturträger, 5 років консалтинг досвіду у сфері трансформації поведінки людей, менеджер підрозділу, який займається трендвотчинговими та антропологічними дослідженнями в проекті Die Kulturträger (раніше Trendwatching Ukraine). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

З появою технологій, доступу до інформації, а також подорожам та новим форматам роботи і відпочинку, змінюється поведінка людей. З’являється більше можливостей, а отже більше вибору. Швидкість, доступ та зв’язок – нові цінності у суспільстві. На яку поведінку клієнтів слід очікувати? Чого хочуть, а чого бояться українці? Що зможе викликати в них довіру та лояльність, а що гнів та ігнорування? Як звертатися до своїх споживачів, за допомогою яких каналів, до яких цінностей апелювати?

Команда EBA Management Development Centre спільно з Die Kulturträger запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Споживацькі тренди в Україні. Чого чекати від споживачів завтра?

Результат: Ви отримаєте знання про основні тренди в поведінці українців на основі щорічного TrendReport: Consumer trends and tensions від проекту Die Kulturträger, також буде розглянуто передумови, що призвели до появи цих трендів, «точок напруги», що їх відчувають українці у своєму повсякденному житті, а також еволюцію трендів з 2008 року.

Спікер: Наталія Волкова, Chief Culture Officer, Die Kulturträger, 5 років консалтинг досвіду у сфері трансформації поведінки людей, менеджер підрозділу, який займається трендвотчинговими та антропологічними дослідженнями в проекті Die Kulturträger (раніше Trendwatching Ukraine).

Партнер: Die Kulturträger

Цільова аудиторія: маркетологи, бренд менеджери, бізнесмени, дослідники та HR спеціалісти – усі, хто працює з людьми.

Питання для обговорення: 

  • Сучасне суспільство переповнене інформацією, вона не структурована, тому люди витрачають багато часу на пошук необхідного. Знайти достовірну інформацію складно, а інколи неможливо. Соціальні мережі стали джерелом інформаційних бульбашок, які швидко роздуваються від емоційних реакцій
  • У людей формується необхідність отримувати все й одразу, як тільки виникло відповідне бажання, і не витрачати час на очікування. Вони не хочуть чекати, доки завантажиться сайт, у них бракує терпіння, щоб розбирати фотографії з подорожі, стояти у чергах. Гаджети з ввімкнутими повідомленнями провокують людину реагувати швидко та здійснювати імпульсивні покупки
  • Придбання матеріальних товарів не дає емоційного задоволення, тому відбувається постійний пошук нового. Іноді гонитва за новим тільки через те, що воно нове, провокує одержимість. Для виробників це означає відсутність лояльності, вимушений випуск новинок та постійні експерименти
  • Якщо раніше статус визначався поняттям «що я маю?», зараз він є відповіддю на питання «хто я такий?». Головне не вартість та візуальна розкіш, а те, що знаходиться всередині. Демонстративність змінюється функціональністю та комфортом. З прискореним ритмом життя та стрімкими змінами статусним стають нематеріальні речі: знання, досвід, смак, – речі, які неможливо отримати без зусиль та ресурсних витрат, як, наприклад, час або енергія

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Наталія Волкова
Chief Culture Officer, Die Kulturträger, 5 років консалтинг досвіду у сфері трансформації поведінки людей, менеджер підрозділу, який займається трендвотчинговими та антропологічними дослідженнями в проекті Die Kulturträger (раніше Trendwatching Ukraine)
Наталія Волкова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: