fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Маркетинг вражень – це не лише про заходи

  • Дата: 27/09/2018 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Маркетинг вражень – це не лише про заходи. Дата: 27 вересня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а. Experiential Marketing (маркетинг вражень) - це взаємовигідні взаємодії в реальному (фізичному) світі між брендом і споживачем. Під словом “взаємодії” розуміємо новий досвід (experience), враження, позитивні емоції, які набуває споживач, контактуючи з брендом. Це в свою чергу формує додаткову цінність бренду в очах споживача. Принципова відмінність experiential marketing від інших маркетинг дисциплін, те що він є технікою, а не каналом. Слово Experiential за своєю природою є не іменником, а прикметником. Воно говорить про суть того, що відбувається, а не про місце. Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Adsapience запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Маркетинг вражень - це не лише про заходи. Результат:  Глобальні причини, чому experiential marketing в останні роки стає все більш актуальним Основні принципи роботи  Найбільш популярні прояви experiential marketing на прикладах глобальних кейсів Критерії ідей, що здатні завоювати любов споживача до бренду Комплексний підхід до оцінки ефективності проектів з experiential marketing Рішення зменшення вартості контакту в проектах з experiential marketing Прогнози експертів на 2018 рік: які напрямки маркетингу вражень будуть найбільш ефективними Оцінка experiential marketing на українському ринку на прикладах локальних кейсів Спікер: Олег Бертуш, директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керування мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine. Партнер: Adsapience Цільова аудиторія: власники бізнесу і керівники компаній, маркетологи, PR- та івент-менеджери, інші фахівці з комунікації, які цікавляться івент-маркетингом. Питання для обговорення:  Що включає в себе термін experiential marketing? Його місце в комунікаційному міксі Процес розробки проектів з experiential marketing (основні етапи, ключові елементи проекту, на що потрібно звернути увагу, скільки це зазвичай займає часу, скільки це може коштувати грошей) Глобальні тренди в experiential marketing (на прикладі міжнародних кейсів) Локальні тренди в experiential marketing (на прикладі кейсів з українського ринку) Вимірювання ефективності. Методологія і метрики Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Олег Бертуш. Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керував мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Experiential Marketing (маркетинг вражень) – це взаємовигідні взаємодії в реальному (фізичному) світі між брендом і споживачем. Під словом “взаємодії” розуміємо новий досвід (experience), враження, позитивні емоції, які набуває споживач, контактуючи з брендом. Це в свою чергу формує додаткову цінність бренду в очах споживача. Принципова відмінність experiential marketing від інших маркетинг дисциплін, те що він є технікою, а не каналом. Слово Experiential за своєю природою є не іменником, а прикметником. Воно говорить про суть того, що відбувається, а не про місце.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Adsapience запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Маркетинг вражень – це не лише про заходи.

Результат: 

  • Глобальні причини, чому experiential marketing в останні роки стає все більш актуальним
  • Основні принципи роботи 
  • Найбільш популярні прояви experiential marketing на прикладах глобальних кейсів
  • Критерії ідей, що здатні завоювати любов споживача до бренду
  • Комплексний підхід до оцінки ефективності проектів з experiential marketing
  • Рішення зменшення вартості контакту в проектах з experiential marketing
  • Прогнози експертів на 2018 рік: які напрямки маркетингу вражень будуть найбільш ефективними
  • Оцінка experiential marketing на українському ринку на прикладах локальних кейсів

Спікер: Олег Бертуш, директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керування мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine.

Партнер: Adsapience

Цільова аудиторія: власники бізнесу і керівники компаній, маркетологи, PR- та івент-менеджери, інші фахівці з комунікації, які цікавляться івент-маркетингом.

Питання для обговорення: 

  • Що включає в себе термін experiential marketing? Його місце в комунікаційному міксі
  • Процес розробки проектів з experiential marketing (основні етапи, ключові елементи проекту, на що потрібно звернути увагу, скільки це зазвичай займає часу, скільки це може коштувати грошей)
  • Глобальні тренди в experiential marketing (на прикладі міжнародних кейсів)
  • Локальні тренди в experiential marketing (на прикладі кейсів з українського ринку)
  • Вимірювання ефективності. Методологія і метрики

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олег Бертуш
Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керував мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine
Олег Бертуш

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: