fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Бренди та тренди: як завоювати нові покоління

  • Дата: 01/11/2018 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м.Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Бренди та тренди: як завоювати нові покоління. Дата: 01 листопада2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA у м.Київ, Андріївський узвіз, 1а. Бізнес-футурологи підкреслюють, що зовсім скоро класичний маркетинг не буде встигати реагувати на зміни у суспільстві. Саме тому глибинні цінності поколінь можуть стати важливим орієнтиром для маркетолога на сьогоднішній день. Зрозуміти та визначити цінності допомагає теорія поколінь. Теорія була винайдена американськими вченими Нейлом Хоувом та Вільямом Штраусом. Автори проаналізували всю історію США та виявили цікаву закономірність. Вони визначили певні періоди, коли більшість людей мають схожі цінності. Цінність є значимостю явищ та предметів реальної дійсності з точки зору їх співпадіння чи неспівпадіння з вимогами суспільств, соціальних груп та особистостей. Команда EBA Management Development Centre спільно з Тетяною Лукинюк запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Бренди та тренди: як завоювати нові покоління.  Спікер: Тетяна Лукинюк, Генеральний директор, Red Bull в Україні та Білорусі. Партнер: Red Bull Цільова аудиторія: топ менеджмент компаній,  PR менеджери, маркетинг-менеджери, digital-менеджери, маркетологи, smm-менеджери. Питання для обговорення:  Що потрібно знати брендам, що залишатись привабливими для користувача   Теорія поколінь   Схожі та відмінні риси поколінь Y та Z   Тренди поколінь, як впливають на їх поведінку та користування   Критерії вибору брендів та компаній новими поколіннями  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Тетяна Лукинюк. B2C директор Київстар, у минулому генеральний директор Red Bull Україна, 24 роки досвіду у міжнародних корпораціях, 13 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше п’яти років в якості директора по маркетингу.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Бізнес-футурологи підкреслюють, що зовсім скоро класичний маркетинг не буде встигати реагувати на зміни у суспільстві. Саме тому глибинні цінності поколінь можуть стати важливим орієнтиром для маркетолога на сьогоднішній день. Зрозуміти та визначити цінності допомагає теорія поколінь. Теорія була винайдена американськими вченими Нейлом Хоувом та Вільямом Штраусом. Автори проаналізували всю історію США та виявили цікаву закономірність. Вони визначили певні періоди, коли більшість людей мають схожі цінності. Цінність є значимостю явищ та предметів реальної дійсності з точки зору їх співпадіння чи неспівпадіння з вимогами суспільств, соціальних груп та особистостей.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Тетяною Лукинюк запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Бренди та тренди: як завоювати нові покоління. 

Спікер: Тетяна Лукинюк, Генеральний директор, Red Bull в Україні та Білорусі.

Партнер: Red Bull

Цільова аудиторія: топ менеджмент компаній,  PR менеджери, маркетинг-менеджери, digital-менеджери, маркетологи, smm-менеджери.

Питання для обговорення: 

  • Що потрібно знати брендам, що залишатись привабливими для користувача  
  • Теорія поколінь  
  • Схожі та відмінні риси поколінь Y та Z  
  • Тренди поколінь, як впливають на їх поведінку та користування  
  • Критерії вибору брендів та компаній новими поколіннями 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Тетяна Лукинюк
B2C директор Київстар, у минулому генеральний директор Red Bull Україна, 24 роки досвіду у міжнародних корпораціях, 13 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше п’яти років в якості директора по маркетингу.
Тетяна Лукинюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: