fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Самопрезентація та поведінка під час ділових переговорів

  • Дата: 16/10/2019 (СР)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 18:00
  • Квиток:2500 грн для компаній Асоціації (2000 грн до 16 вересня)
Місце проведення:

офіс Асоціації (Андріівський узвіз 1-А)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Самопрезентація та поведінка під час ділових переговорів. Дата: 16 жовтня2019. Час: 10:00 18:00. Мова: російська. Квиток: 2500 грн для компаній Асоціації (2000 грн до 16 вересня). Місце проведення: офіс Асоціації (Андріівський узвіз 1-А). Будь-яка взаємодія між людьми залежить не лише від професійних компетенцій, але і від враження, яке ми справляємо один на одного. Перше враження залежить від самопрезентації і воно впливатиме на характер ділової зустрічі. Але враження, яке залишиться після зустрічі, залежить від того, як ви себе поводили. Соціальні психологи стверджують, що враження від поведінки закладається у памяті як базовий шаблон, тому подальша взаємодія завжди порівнюватиметься з ним. Негативна поведінка запамятовується краще, тому для її зміни доведеться витратити більше часу і зусиль. Як справляти на партнерів вигідне вам та компанії враження? Саме тому команда EBA Management Development Centre спільно з Анною Чалигіною запрошують Вас взяти участь у Тренінгу: Самопрезентація та поведінка під час ділових переговорів Тренер: Анна Чаплигіна, спеціаліст з етикету та моделювання поведінки. Цілова аудиторія: керівники середнього та вищого рівня; персональні помічники керівників; працівники, що виконують представницькі функції. Теми для обговорення: Що саме і як впливає на враження, яке ми справляємо на інших  слова, змістовна складова мови; голос та інтонування; зовнішній вигляд; мова тіла; поведінка; на що звернути увагу перед зустріччю, на що — під час. Самопрезентація онлайн та під час зустрічей профіль у соцмережі як продовження самопрезентації який канал звязку обрати; ведення переписки онлайн; аудіо та відеоповідомлення; телефонний етикет; користування гаджетами під час ділової зустрічі. Як завдяки конкретним діям покращити враження про компанію ділова субординація; привітання та рукостискання; зустріч гостей — від авто до ресепшна; супровід, прохід сходами, в ліфті; представлення учасників зустрічі; обмін візитівками та що з ними робити; розсадка у кабінеті; розмови про погоду — про що та навіщо; запізнення — як попередити і як приєднатися до переговорів; поведінка у конфліктних ситуаціях; завершення зустрічі, супровід і розсадка в авто; принципові крос-культурні відмінності. В результаті навчання кожен учасник: зможе проаналізувати власну самопрезентацію за конкретними параметрами; навчиться керувати враженням, яке він справляє на оточуючих; відшліфує навички з поведінки, що допомагають закріпити позитивне сприйняття компанії. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Тренери. Анна Чаплигіна. Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Будь-яка взаємодія між людьми залежить не лише від професійних компетенцій, але і від враження, яке ми справляємо один на одного. Перше враження залежить від самопрезентації і воно впливатиме на характер ділової зустрічі. Але враження, яке залишиться після зустрічі, залежить від того, як ви себе поводили. Соціальні психологи стверджують, що враження від поведінки закладається у пам’яті як базовий шаблон, тому подальша взаємодія завжди порівнюватиметься з ним. Негативна поведінка запам’ятовується краще, тому для її зміни доведеться витратити більше часу і зусиль. Як справляти на партнерів вигідне вам та компанії враження?

Саме тому команда EBA Management Development Centre спільно з Анною Чалигіною запрошують Вас взяти участь у Тренінгу: Самопрезентація та поведінка під час ділових переговорів

Тренер: Анна Чаплигіна, спеціаліст з етикету та моделювання поведінки.

Цілова аудиторія:

  • керівники середнього та вищого рівня;
  • персональні помічники керівників;
  • працівники, що виконують представницькі функції.

Теми для обговорення:

Що саме і як впливає на враження, яке ми справляємо на інших

  •  слова, змістовна складова мови;
  • голос та інтонування;
  • зовнішній вигляд;
  • мова тіла;
  • поведінка;
  • на що звернути увагу перед зустріччю, на що — під час.

Самопрезентація онлайн та під час зустрічей

  • профіль у соцмережі як продовження самопрезентації
  • який канал зв’язку обрати;
  • ведення переписки онлайн;
  • аудіо та відеоповідомлення;
  • телефонний етикет;
  • користування гаджетами під час ділової зустрічі.

Як завдяки конкретним діям покращити враження про компанію

  • ділова субординація;
  • привітання та рукостискання;
  • зустріч гостей — від авто до ресепшна;
  • супровід, прохід сходами, в ліфті;
  • представлення учасників зустрічі;
  • обмін візитівками та що з ними робити;
  • розсадка у кабінеті;
  • розмови про “погоду” — про що та навіщо;
  • запізнення — як попередити і як приєднатися до переговорів;
  • поведінка у конфліктних ситуаціях;
  • завершення зустрічі, супровід і розсадка в авто;
  • принципові крос-культурні відмінності.

В результаті навчання кожен учасник:

  • зможе проаналізувати власну самопрезентацію за конкретними параметрами;
  • навчиться керувати враженням, яке він справляє на оточуючих;
  • відшліфує навички з поведінки, що допомагають закріпити позитивне сприйняття компанії.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 1
Анна Чаплигіна
Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1»
Анна Чаплигіна

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від тренінгу
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: