fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-Програма розвитку з вирішення конфліктів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-Програма розвитку з вирішення конфліктів. Дата: 16 липня2020. Час: 10:00 18:00. Місце проведення: Online, Zoom. Конфлікти у бізнесі мають два варіанти наслідків: позитивні або негативні. Без вміння ними управляти, вони можуть призвести до небезпечних та негативних результатів, які руйнують відносини у колективі або між клієнтом та виконавцем, порушують можливість привносити креативність та продуктивність, а також призводять до фінансових втрат. Позитивні результати у конфліктних ситуаціях можуть бути лише у випадку, коли Ви виявляєте природу конфлікту та вмієте його ефективно вирішувати. Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з компанією DEVELOR Ukraine запускає нову Онлайн-Програму розвитку з вирішення конфліктів. Протягом модулів Програми розвитку Ви мінімізуєте вирогідність потрапляння у проблемні ситуації. Дводенний практичний курс надасть учасникам  інструменти, техніки та теорії управління конфліктами, які можуть покращити бізнес результати в складних та швидкозмінних умовах сучасного ринку, зрозуміють особливості ведення ефективної комунікації.  Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Розглянете спірні заяви Дізнаєтесь які є етапи конфліктів на різних стадіях, їх методи вирішення Зрозумієте в яких ситуаціях проти Вас приміняють маніпуляції та як їм протидіяти Застосуєте набуті знання на практиці ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Ті, хто має досвід потрапляння у конфліктні ситуації Ті, хто вже вміє виявляти маніпуляції та хоче систематизувати свій досвід і навчитись не наступати на граблі ПРОГРАМА Модуль 1.1. Введення в управління конфліктами, групування, причини, етапи – 16 липня Спірні заяви Особистий досвід в конфліктах Групування конфліктів: складові конфлікту та предмет Причини: стереотипи, значення, змагання, комунікація Результат: конструктивний та деструктивний варіанти дії Етапи конфлікту Модуль 1.2. Стилі управління конфліктами – 16 липня Змагання Адаптація Запобігання Пошук компромісу Вирішення проблеми Момент до вирішення конфлікту: IRON інструмент аналізу, «прорив» проблеми Під час вирішення: CURBS, комунікація емоцій, активне слухання План дій та його наслідування Ситуаційні вправи та кейси Модуль 2.1. Правила ефективної комунікації – 17 липня Мета комунікації та ключові повідомлення Методи говорити чітко, коротко та зрозуміло Асертивна комунікація: самоусвідомлення та самоконтроль. Базова модель комунікації, транзакція Его-стани Техніки асертивної комунікації: «я»-твердження Основи ненасильницької комунікації Модуль 2.2. Маніпуляція: виявлення та протидія – 17 липня Визначення маніпуляції Як розпізнати маніпуляцію та її прийоми Способи протистояння маніпуляції Емоційний інтелект: види зворотнього зв’язку, огляд моделей Практичні кейси Завершення та оцінка Персональні зобов’язання Спікери. Оксана Юрик. старша тренерка, бізнес-консультантка та коучиня DEVELOR UKRAINE, консультантка з психічного здоров’я в організаціях, має 15+ років досвіду у менеджменті та 10+ років у тренерській сфері. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Конфлікти у бізнесі мають два варіанти наслідків: позитивні або негативні. Без вміння ними управляти, вони можуть призвести до небезпечних та негативних результатів, які руйнують відносини у колективі або між клієнтом та виконавцем, порушують можливість привносити креативність та продуктивність, а також призводять до фінансових втрат. Позитивні результати у конфліктних ситуаціях можуть бути лише у випадку, коли Ви виявляєте природу конфлікту та вмієте його ефективно вирішувати.

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з компанією DEVELOR Ukraine запускає нову Онлайн-Програму розвитку з вирішення конфліктів. Протягом модулів Програми розвитку Ви мінімізуєте вирогідність потрапляння у проблемні ситуації. Дводенний практичний курс надасть учасникам  інструменти, техніки та теорії управління конфліктами, які можуть покращити бізнес результати в складних та швидкозмінних умовах сучасного ринку, зрозуміють особливості ведення ефективної комунікації. 

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Розглянете спірні заяви
  • Дізнаєтесь які є етапи конфліктів на різних стадіях, їх методи вирішення
  • Зрозумієте в яких ситуаціях проти Вас приміняють маніпуляції та як їм протидіяти
  • Застосуєте набуті знання на практиці

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Ті, хто має досвід потрапляння у конфліктні ситуації
  • Ті, хто вже вміє виявляти маніпуляції та хоче систематизувати свій досвід і навчитись не наступати на граблі

ПРОГРАМА

Модуль 1.1. Введення в управління конфліктами, групування, причини, етапи – 16 липня

  • Спірні заяви
  • Особистий досвід в конфліктах
  • Групування конфліктів: складові конфлікту та предмет
  • Причини: стереотипи, значення, змагання, комунікація
  • Результат: конструктивний та деструктивний варіанти дії
  • Етапи конфлікту

Модуль 1.2. Стилі управління конфліктами – 16 липня

  • Змагання
  • Адаптація
  • Запобігання
  • Пошук компромісу
  • Вирішення проблеми
  • Момент до вирішення конфлікту: IRON інструмент аналізу, «прорив» проблеми
  • Під час вирішення: CURBS, комунікація емоцій, активне слухання
  • План дій та його наслідування
  • Ситуаційні вправи та кейси

Модуль 2.1. Правила ефективної комунікації – 17 липня

  • Мета комунікації та ключові повідомлення
  • Методи говорити чітко, коротко та зрозуміло
  • Асертивна комунікація: самоусвідомлення та самоконтроль. Базова модель комунікації, транзакція
  • Его-стани
  • Техніки асертивної комунікації: «я»-твердження
  • Основи ненасильницької комунікації

Модуль 2.2. Маніпуляція: виявлення та протидія – 17 липня

  • Визначення маніпуляції
  • Як розпізнати маніпуляцію та її прийоми
  • Способи протистояння маніпуляції
  • Емоційний інтелект: види зворотнього зв’язку, огляд моделей
  • Практичні кейси
  • Завершення та оцінка
  • Персональні зобов’язання

Тренери

1 / 1
Оксана Юрик
старша тренерка, бізнес-консультантка та коучиня DEVELOR UKRAINE, консультантка з психічного здоров’я в організаціях, має 15+ років досвіду у менеджменті та 10+ років у тренерській сфері
Оксана Юрик

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: