fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з клієнтського сервісу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з клієнтського сервісу. Дата: 30 вересня2019. Час: 17:00 20:00. Місце проведення: офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А, конференц-зал STEFES). «У клієнтів хороша память. Вони памятають Вас незалежно від того, памятайте ви їх чи ні» Дон Пепперс і Марта Роджерс Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Адже утримати вже існуючого  клієнта для компанії коштує дешевше, ніж отримати нового. У будь-якої успішної компанії основний дохід приносять постійні клієнти. Клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи. Команда Центру професійного розвитку разом з партнерами запускає оновлену Програму розвитку з клієнтського сервісу. Це унікальна програма, яка повністю покривається експертами та фахівцями з багаторічним досвідом у сфері клієнтського сервісу. Ця  програма розвитку дозволяє дослідити клієнтський сервіс з усіх можливих сторін, дізнатися як завоювати увагу клієнта з першого погляду, усвідомити типологію клієнтів та актуалізувати підходи до роботи з ними, сформувати клієнтоорієнтовану корпоративну культуру, систематизувати процеси продажів у компанії Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери, що відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки. ПРОГРАМА: Модуль 1. Увага з першого погляду перетворюється в любов – Олена Ранцевич – 30 вересня Увага прийшла на зміну сервісу. Сфера гостинності починається з любові до себе і персоналу. Люди вибирають людей. Забутьте про скрипти, будьте справжнім. Кейс «Співтворчість». Як гості допомагають розвивати бізнес. Кейс і практичне завдання. Як створювати спільні цінності зі стейкхолдерами. Кейс і креативна сесія. Хто такий «уютолог». Модуль 2. Внутрішній клієнтський сервіс компанії, як прояв її організаційної культури - Інна Макотерська – 02 жовтня Концепція та типи організаційних культур; Три рівні культури: артефакти, цінності та фундаментальні уявлення; Внутрішній клієнтський сервіс, як частина організаційної культури компанії; Інструменти дешифровки внутрішнього клієнтського сервісу; Employee Internal Journey та інструменти розбудови внутрішнього клієнтського сервісу; Роль лідера у архітектурі, впровадженні та розвитку внутрішнього клієнтського сервісу; Огляд та опрацювання кейсів. Модуль 3. Принцип клієнтоорієнтованості і корпоративна культура компанії – Наталія Шматько - 07 жовтня Психологічна та технічна підготовка високоякісної роботи з клієнтами. Робота з клієнтською базою, сегментація. Створення профілю клієнта. Побудова життєвого циклу клієнта. Основні етапи, принципи управління. Корпоративний стандарт обслуговування. Основні принципи розробки стандартів сервісу. Каскадування стандартів співробітникам і побудова системи навчання. Етапи впровадження стандартів обслуговування в компанію. Wow-ідеї сервісу. Відмінність Wow-клієнтського сервісу від «стандартного». Модуль 4. Інструменти для управління клієнтським досвідом / сервісом – Сергій Ткаченко - 09 жовтня Клієнтський сервіс або клієнтський досвід? Одне і те ж чи зовсім різні поняття? Клієнтський досвід. З чого складається і як формується. Обєктивні і субєктивні метрики для вимірювання клієнтського досвіду / сервісу. Звіт про управління клієнтським досвідом / сервісом: що обовязково показувати для відображення повної картини. NPS - типові помилки в роботі з показником. Customer Journey Mapping  як ефективний інструмент для поліпшення клієнтського досвіду: з чого почати, як будувати, що робити після. Модуль 5. Проектування клієнтоцентричних послуг – Родіон Сорокін - 18 жовтня Відмінність між проектуванням продуктів та проектуванням послуг. Застосування сервіс-дизайну: від проектування деталей клієнтського досвіду до розробки сервісної стратегії. Як усунути організаційні бункери і створювати кроссфункціональні команди для проектування і впровадження послуг. Як додати голос користувача в процес прийняття рішень. Проектування мультиканального клієнтського досвіду за допомогою Service Blueprinting. Створення ціннісних пропозицій і сервісних бізнес-моделей. Сервітизація продуктового бізнесу. Сервісне прототипування і тестування клієнтського досвіду. Модуль 6. Конвеєр продажів. Шлях клієнта від дверей до каси – Валентин Яроменко - 16 жовтня Система. Як систематизувати всі процеси продажів компанії? Правила. Як створити і продати стандарти роботи команді продажів? CRM. Як організувати успішний запуск CRM? Спікери. Олена Ранцевич. консультант по стратегічному маркетингу, власник Stockholm Studios co-living and inspiration space. Досвід роботи - керівник маркетингового офісу Samsung в Білорусі. Вивчала маркетинг в Chartered Institute of Marketing/ UK, та менеджмент в Open University/ UK. Інна Макотерська. Співзасновниця консалтингу I+J (www.i-plus-j.com), 9 років досвіду в маркетингу, авторка та кураторка курсів Project та Account Management. Раніше: Операційна директорка/Молодша партнерка маркетинг агенції Aimbulance. Наталія Шматько. директор департаменту клієнтського сервісу мережі кінотеатрів «Multiplex». З 2011 по 2017 року - начальник управління клієнтського досвіду, заступник директора з маркетингу банку ПУМБ. 15 років досвіду в управлінні якістю - логістика, телеком, банк, кінотеатри. Сергій Ткаченко. очолює напрямок клієнтських операцій в компанії Devellar (сфери IT, e-commerce). 7-річний досвід в сфері вдосконалення сервісних бізнес-процесів. Керував сервісними підрозділами в Промінвестбанку і Банку Михайлівський. Також, займав посаду провідного експерта з якості та клієнтського досвіду в Vodafone Україна, функціональні напрямки: NPS, Customer Journey Mapping, Customer Care. Родіон Сорокін. керівник департаменту сервіс дизайну, партнер DOT_DOT Innovations. Автор журналу про створення клієнтоцентричних продуктів і послуг Humanized Design, куратор курсу по сервіс-дизайну в Projector. 7 років керував розробкою рішень для електронної комерції та рітейлу в OWOX і Facelet. Реалізував проекти для Rozetka, Фокстрот, Eldorado, Comfy, GoodWine, Subaru, Panasonic.. Валентин Яроменко. генеральний директор консалтингової компанії з продажів White Sales, власник найбільшого освітнього проекту України з продажів White Sales School, засновник компанії Creators, автор філософії білих продажів.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

«У клієнтів хороша пам’ять. Вони пам’ятають Вас незалежно від того, пам’ятайте ви їх чи ні»

Дон Пепперс і Марта Роджерс

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Адже утримати вже існуючого  клієнта для компанії коштує дешевше, ніж отримати нового. У будь-якої успішної компанії основний дохід приносять постійні клієнти.

Клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи.

Команда Центру професійного розвитку разом з партнерами запускає оновлену Програму розвитку з клієнтського сервісу. Це унікальна програма, яка повністю покривається експертами та фахівцями з багаторічним досвідом у сфері клієнтського сервісу.

Ця  програма розвитку дозволяє дослідити клієнтський сервіс з усіх можливих сторін, дізнатися як завоювати увагу клієнта з першого погляду, усвідомити типологію клієнтів та актуалізувати підходи до роботи з ними, сформувати клієнтоорієнтовану корпоративну культуру, систематизувати процеси продажів у компанії

Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери, що відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки.

ПРОГРАМА:

Модуль 1. Увага з першого погляду перетворюється в любов – Олена Ранцевич – 30 вересня

  • Увага прийшла на зміну сервісу.
  • Сфера гостинності починається з любові до себе і персоналу.
  • Люди вибирають людей. Забутьте про скрипти, будьте справжнім.
  • Кейс «Співтворчість». Як гості допомагають розвивати бізнес.
  • Кейс і практичне завдання. Як створювати спільні цінності зі стейкхолдерами.
  • Кейс і креативна сесія. Хто такий «уютолог».

Модуль 2. Внутрішній клієнтський сервіс компанії, як прояв її організаційної культури – Інна Макотерська – 02 жовтня

  • Концепція та типи організаційних культур;
  • Три рівні культури: артефакти, цінності та фундаментальні уявлення;
  • Внутрішній клієнтський сервіс, як частина організаційної культури компанії;
  • Інструменти дешифровки внутрішнього клієнтського сервісу;
  • Employee Internal Journey та інструменти розбудови внутрішнього клієнтського сервісу;
  • Роль лідера у архітектурі, впровадженні та розвитку внутрішнього клієнтського сервісу;
  • Огляд та опрацювання кейсів.

Модуль 3. Принцип клієнтоорієнтованості і корпоративна культура компанії – Наталія Шматько – 07 жовтня

  • Психологічна та технічна підготовка високоякісної роботи з клієнтами.
  • Робота з клієнтською базою, сегментація. Створення профілю клієнта.
  • Побудова життєвого циклу клієнта. Основні етапи, принципи управління.
  • Корпоративний стандарт обслуговування. Основні принципи розробки стандартів сервісу.
  • Каскадування стандартів співробітникам і побудова системи навчання.
  • Етапи впровадження стандартів обслуговування в компанію.
  • Wow-ідеї сервісу. Відмінність Wow-клієнтського сервісу від «стандартного».

Модуль 4. Інструменти для управління клієнтським досвідом / сервісом – Сергій Ткаченко – 09 жовтня

  • Клієнтський сервіс або клієнтський досвід? Одне і те ж чи зовсім різні поняття?
  • Клієнтський досвід. З чого складається і як формується.
  • Об’єктивні і суб’єктивні метрики для вимірювання клієнтського досвіду / сервісу.
  • Звіт про управління клієнтським досвідом / сервісом: що обов’язково показувати для відображення повної картини.
  • NPS – типові помилки в роботі з показником.
  • Customer Journey Mapping  як ефективний інструмент для поліпшення клієнтського досвіду: з чого почати, як будувати, що робити після.

Модуль 5. Проектування клієнтоцентричних послуг – Родіон Сорокін – 18 жовтня

  • Відмінність між проектуванням продуктів та проектуванням послуг.
  • Застосування сервіс-дизайну: від проектування деталей клієнтського досвіду до розробки сервісної стратегії.
  • Як усунути організаційні бункери і створювати кроссфункціональні команди для проектування і впровадження послуг.
  • Як додати голос користувача в процес прийняття рішень.
  • Проектування мультиканального клієнтського досвіду за допомогою Service Blueprinting.
  • Створення ціннісних пропозицій і сервісних бізнес-моделей. Сервітизація продуктового бізнесу.
  • Сервісне прототипування і тестування клієнтського досвіду.

Модуль 6. Конвеєр продажів. Шлях клієнта від дверей до каси – Валентин Яроменко – 16 жовтня

  • Система. Як систематизувати всі процеси продажів компанії?
  • Правила. Як створити і продати стандарти роботи команді продажів?
  • CRM. Як організувати успішний запуск CRM?

Тренери

1 / 6
Олена Ранцевич
консультант по стратегічному маркетингу, власник Stockholm Studios co-living and inspiration space. Досвід роботи - керівник маркетингового офісу Samsung в Білорусі. Вивчала маркетинг в Chartered Institute of Marketing/ UK, та менеджмент в Open University/ UK
Інна Макотерська
Співзасновниця консалтингу I+J (www.i-plus-j.com), 9 років досвіду в маркетингу, авторка та кураторка курсів Project та Account Management. Раніше: Операційна директорка/Молодша партнерка маркетинг агенції Aimbulance
Наталія Шматько
директор департаменту клієнтського сервісу мережі кінотеатрів «Multiplex». З 2011 по 2017 року - начальник управління клієнтського досвіду, заступник директора з маркетингу банку ПУМБ. 15 років досвіду в управлінні якістю - логістика, телеком, банк, кінотеатри
Сергій Ткаченко
очолює напрямок клієнтських операцій в компанії Devellar (сфери IT, e-commerce). 7-річний досвід в сфері вдосконалення сервісних бізнес-процесів. Керував сервісними підрозділами в Промінвестбанку і Банку Михайлівський. Також, займав посаду провідного експерта з якості та клієнтського досвіду в Vodafone Україна, функціональні напрямки: NPS, Customer Journey Mapping, Customer Care
Родіон Сорокін
керівник департаменту сервіс дизайну, партнер DOT_DOT Innovations. Автор журналу про створення клієнтоцентричних продуктів і послуг Humanized Design, куратор курсу по сервіс-дизайну в Projector. 7 років керував розробкою рішень для електронної комерції та рітейлу в OWOX і Facelet. Реалізував проекти для Rozetka, Фокстрот, Eldorado, Comfy, GoodWine, Subaru, Panasonic.
Валентин Яроменко
генеральний директор консалтингової компанії з продажів White Sales, власник найбільшого освітнього проекту України з продажів White Sales School, засновник компанії Creators, автор філософії білих продажів.
Олена Ранцевич
Інна Макотерська
Наталія Шматько
Сергій Ткаченко
Родіон Сорокін
Валентин Яроменко

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми (кейс, який Ви б хотіли вирішити)
Ваш мобільний номер телефону
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: