fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-Програма розвитку з інтернет маркетингу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-Програма розвитку з інтернет маркетингу. Дата: 23 вересня2020. Час: 16:00 19:00. Місце проведення: Online in Zoom. Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних обертів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Та при цьому збільшується конкуренція серед виробників, є необхідність постійно дивувати. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням. Центр Професійного Розвитку EBA запускає оновлену Онлайн-Програму розвитку з інтернет маркетингу, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook та Google, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Навчитесь працювати з Google аналітикою Покращите Ваші навички роботи у сфері Facebook аналітики Зробите персоналізацію користувачів на різних етапах воронки продажів Зрозумієте як працювати з Google Tag Manager Проаналізуєте яким чином налаштувати Google Data Studio та Google Spreadsheets Збільшите конверсію ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу PR менеджери Початківці у маркетинг сфері Спеціалісти з внутрішніх комунікацій ПРОГРАМА Модуль 1. Основні принципи інтернет маркетингу - Антон Воронюк - 23 вересня - 16.00 – 19.00 Інструменти інтернет маркетингу Налаштування рекламних кампаній Розуміння користувачів та конкурентного середовища Покращення з юзабіліті, збільшення конверсії Модуль 2.  Налаштування таргетованої реклами у Facebook –  Ельдар Нагорний - 28 вересня - 16.00 – 19.00 Хто, як та для чого використовує веб-аналітику Основні інструменти Facebook аналітики KPI — як формувати та оцінювати Аудиторії. Різновиди та налаштування Особливості географічного таргетингу Аудиторії по інтересам Перетини аудиторій Робота з Facebook Pixel та його подіями. Способи налаштування Модуль 3. Бізнес менеджер Facebook – Євген Мокін - 30 вересня - 16.00 – 19.00 Управління трафіком на основі діючої воронки Карта трафіку Робота з креативами Бізнес Менеджер Модуль 4. Google аналітика. Частина 1 – Максим Гапчук - 05 жовтня - 16.00 – 19.00 Принципи роботи систем аналітики (js+cookie) Основні принципи налаштування конверсій Робота з базовими звітами Аналіз ЦА Аналіз трафіку Аналіз поведінки користувачів Робота з конверсіями та транзакціями Модуль 5. Google аналітика. Частина 2  – Максим Гапчук - 08 жовтня - 16.00 – 19.00 Візуалізація даних інструментами Google Робота з таблицями Google Spreadsheets Візуалізація даних в Google Data Studio  Робота з великими даними Модуль 6. Google Tag Manager – Максим Гапчук - 12 жовтня - 16.00 – 19.00 Google TagManager: – Принципи работи GTM – Налаштування кодів через GTM – Налаштуванная відслідковування базових подій: – Кліки – Відправки форм – Скрол – Відкриття pop-up’ів – JS помилкиСпікери. Антон Воронюк. Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo.. Ельдар Нагорний. Викладач курсу Digital Marketing, General MBA BSK KROK, Голова Digital Marketing, Intellectsoft. Євген Мокін. Founder/CEO в Median ads, сертифікований фахівець Facebook, стратег у performance рекламі, спеціалізується на Customer Journey Development та комунікаційних стратегіях - від планування до повної реалізації. Максим Гапчук. Автор блогу Analytics Tips - analytics-tips.com, досвід роботи з такими інструментами, як: Google Analytics, Google Tag Manager, Power BI, R-language з 2015 року. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних обертів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Та при цьому збільшується конкуренція серед виробників, є необхідність постійно дивувати. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням.

Центр Професійного Розвитку EBA запускає оновлену Онлайн-Програму розвитку з інтернет маркетингу, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook та Google, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Навчитесь працювати з Google аналітикою
  • Покращите Ваші навички роботи у сфері Facebook аналітики
  • Зробите персоналізацію користувачів на різних етапах воронки продажів
  • Зрозумієте як працювати з Google Tag Manager
  • Проаналізуєте яким чином налаштувати Google Data Studio та Google Spreadsheets
  • Збільшите конверсію

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу
  • PR менеджери
  • Початківці у маркетинг сфері
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Основні принципи інтернет маркетингу – Антон Воронюк – 23 вересня – 16.00 – 19.00

  • Інструменти інтернет маркетингу
  • Налаштування рекламних кампаній
  • Розуміння користувачів та конкурентного середовища
  • Покращення з юзабіліті, збільшення конверсії

Модуль 2.  Налаштування таргетованої реклами у Facebook –  Ельдар Нагорний – 28 вересня – 16.00 – 19.00

  • Хто, як та для чого використовує веб-аналітику
  • Основні інструменти Facebook аналітики
  • KPI — як формувати та оцінювати
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Особливості географічного таргетингу
  • Аудиторії по інтересам
  • Перетини аудиторій
  • Робота з Facebook Pixel та його подіями. Способи налаштування

Модуль 3. Бізнес менеджер Facebook – Євген Мокін – 30 вересня – 16.00 – 19.00

  • Управління трафіком на основі діючої воронки
  • Карта трафіку
  • Робота з креативами
  • Бізнес Менеджер

Модуль 4. Google аналітика. Частина 1 – Максим Гапчук – 05 жовтня – 16.00 – 19.00

  • Принципи роботи систем аналітики (js+cookie)
  • Основні принципи налаштування конверсій
  • Робота з базовими звітами
  • Аналіз ЦА
  • Аналіз трафіку
  • Аналіз поведінки користувачів
  • Робота з конверсіями та транзакціями

Модуль 5. Google аналітика. Частина 2  – Максим Гапчук – 08 жовтня – 16.00 – 19.00

  • Візуалізація даних інструментами Google
  • Робота з таблицями Google Spreadsheets
  • Візуалізація даних в Google Data Studio 
  • Робота з великими даними

Модуль 6. Google Tag Manager – Максим Гапчук – 12 жовтня – 16.00 – 19.00

Google TagManager:
– Принципи работи GTM
– Налаштування кодів через GTM
– Налаштуванная відслідковування базових подій:
– Кліки
– Відправки форм
– Скрол
– Відкриття pop-up’ів
– JS помилки

Тренери

1 / 4
Антон Воронюк
Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo.
Ельдар Нагорний
Викладач курсу Digital Marketing, General MBA BSK "KROK", Голова Digital Marketing, Intellectsoft
Євген Мокін
Founder/CEO в Median ads, сертифікований фахівець Facebook, стратег у performance рекламі, спеціалізується на Customer Journey Development та комунікаційних стратегіях - від планування до повної реалізації
Максим Гапчук
Автор блогу Analytics Tips - analytics-tips.com, досвід роботи з такими інструментами, як: Google Analytics, Google Tag Manager, Power BI, R-language з 2015 року
Антон Воронюк
Ельдар Нагорний
Євген Мокін
Максим Гапчук

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: