fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з ефективного менеджменту (Модуль II)

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з ефективного менеджменту (Модуль II). Дата: 24 січня2019. Час: 13:00 18:00. Місце проведення: Офіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1А. Управління людьми – це мистецтво, яке потребує постійного вдосконалення протягом всього життя. Навіть найдосвідченіші менеджери періодично оновлюють свої знання та навички, щоб бути в тренді сучасних тенденцій. Чим раніше людина замислюється над здобуттям менеджерських компетенцій, чим більше часу приділяє їх вдосконаленню, тим краще та швидше складається її кар’єра та досягаються професійні цілі. Щоб бути конкурентоздатними на ринку праці, теперішнім та майбутнім менеджерам доводиться постійно навчатися та вдосконалювати свої знання та навички. Враховуючи зростаючі потреби у системному та прискореному розвитку власного менеджерського потенціалу, Центр професійного розвитку ЕВА започатковує нову Програму розвитку з ефективного менеджменту. Це – середньострокова комплексна програма, яка допоможе слухачам у короткий термін підвищити свої конкурентні переваги через розвиток власних менеджерських компетенцій, а також – засвоїти сучасні практики управління людьми та сформувати системний підхід до ефективної реалізації функцій менеджера. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Менеджери початкової та середньої ланки, з різним ступенем підготовки та стажем роботи Майбутні менеджери, які зацікавлені у розвитку свого потенціалу та бажають завчасно підготуватись до кар’єрного зростання Менеджери з тривалим досвідом, які бажають систематизувати існуючі знання та вдосконалити свої управлінські навички СЕРЕД ПЕРЕВАГ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ Вдалий формат для поєднання з роботою. 70 годин навчання розділені на короткострокові 5-годинні сесії 1 раз на тиждень Для зручності учасників, програму курсу розділено на 2 незалежних модулі (по 35 годин) Вдале поєднання теорії і практики. Стислий та структурований виклад теорії дозволить новачкам швидко засвоїти матеріал, а досвідченим менеджерам – систематизувати наявні знання. Практичні завдання дозволять менеджерам-початківцям спробувати застосувати теорію на практиці, а досвідченим управлінцям – потренувати та вдосконалити існуючі навички або здобути нові Високий рівень практичних завдань. Рольові ігри, кейси, групові роботи побудовані на основі матеріалів, що використовуються для студентів МВА Наповнення програми найбільш обговорюваними і дискусійними питаннями сучасного менеджменту. Змістовні роздаткові матеріали Побудова програми у оптимальному співвідношенні «зміст-вартість-тривалість-якість» ПРОГРАМА ДРУГОГО МОДУЛЯ Тема 1. Мотивація персоналу як одна з головних функцій менеджера Як менеджеру мотивувати підлеглих в умовах обмежених фінансових ресурсів. Роль менеджера в забезпеченні високого рівня мотивації підлеглих. Основні мотивуючі чинники, що впливають на результативність роботи підлеглих. Мотиви і потреби людей в організації. Ступені лояльності працівників. Залученість як найвищий рівень лояльності працівника та її вплив на фінансові показники компанії в цифрах і фактах. Основні фактори, що впливають на залученість персоналу. ТОП-5 драйверів залученості. Як менеджеру знаходити спільну мову з представниками різних поколінь. Характерні риси мотиваційного профілю поколінь ВВ, X, Y, Z та їх використання в мотиваційному менеджменті. Тема 2. Ефективні комунікації менеджера з підлеглими Культура зворотного зв’язку як важлива складова щоденної комунікації менеджера з підлеглими. Види зворотного зв’язку. Правила ефективного зворотного зв’язку. Як надавати розвиваючий зворотній зв’язок, який спонукає працівників змінити деконструктивну поведінку і працювати краще. Проведення результативних нарад. Організація наради. Цілі і план наради. Особливості організаційної поведінки працівників під час нарад: ролі, які грають люди. Управління груповою динамікою під час наради. Тема 3. Управління конфліктами в роботі менеджера Виявлення та попередження конфліктних ситуацій в колективі. Природа конфлікту, сторони конфлікту, інтереси і позиції сторін. Класифікація і види конфліктів. Причини виникнення конфліктів, їх вплив на діяльність колективу і організації. Стадії розвитку конфлікту. Технологія вирішення конфліктів. Прямі та непрямі методи Особливості та способи вирішення конфліктів по осі “менеджер – підлеглий”. Методика проведення корегуючої бесіди. Тема 4. Мистецтво переконання та презентаційні навички менеджера Публічний виступ. Формулювання мети виступу. Визначення ключових меседжів, які потрібно донести аудиторії. Складання структурного плану виступу. Різні методи структурування, які забезпечують логічну послідовність виступу. Типи комунікації під час виступу. Правила аргументації. Боротьба зі страхами перед виступом. Як виглядати впевнено перед слухачами. План «В» у разі непередбачуваних обставин. Вербальна комунікація. Модуляція голосу. Невербальна комунікація. «Мова тіла»: сигнали, які спікер демонструє аудиторії. Міміка, жести, поза, переміщення: важливо не «ЩО», а «ЯК» сказано. Зоровий контакт. Стилі спілкування очима із слухачами як дієвий метод встановлення контролю над аудиторією. Типи слухачів. Управління увагою слухачів. Використання візуальних засобів. Як максимізувати увагу слухачів з використанням фліп-чарту та Power Point. Робота із запитаннями та зауваженнями. Протидія провокативним запитанням. Тема 5. Типологія менеджерів: психологічні та комунікативні особливості Матриця психологічно-комунікативних (П/К) типів. Основні складові кожного П/К профілю. Визначення індивідуальних П/К профілів учасників. Рекомендації щодо роботи з власним П/К профілем. Особливості комунікації в залежності від конкретного П/К профілю. Побудова власної кар’єри. Ключові чинники та мотиваційні фактори, що впливають на індивідуальний підхід до побудови кар’єри. Визначення індивідуального кар’єрного профілю учасників та надання рекомендацій. Завершення 2-го модуля. Написання фінального тесту. Виконання командного проекту. Вручення сертифікатів 2-го модуля.Спікери. Світлана Григорович. Кандидат екон. наук, лектор програми MBA, дипломований викладач економічних дисциплін, 10+ років досвіду в HR. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Про програму

Управління людьми – це мистецтво, яке потребує постійного вдосконалення протягом всього життя. Навіть найдосвідченіші менеджери періодично оновлюють свої знання та навички, щоб бути в тренді сучасних тенденцій. Чим раніше людина замислюється над здобуттям менеджерських компетенцій, чим більше часу приділяє їх вдосконаленню, тим краще та швидше складається її кар’єра та досягаються професійні цілі.

Щоб бути конкурентоздатними на ринку праці, теперішнім та майбутнім менеджерам доводиться постійно навчатися та вдосконалювати свої знання та навички. Враховуючи зростаючі потреби у системному та прискореному розвитку власного менеджерського потенціалу, Центр професійного розвитку ЕВА започатковує нову Програму розвитку з ефективного менеджменту. Це – середньострокова комплексна програма, яка допоможе слухачам у короткий термін підвищити свої конкурентні переваги через розвиток власних менеджерських компетенцій, а також – засвоїти сучасні практики управління людьми та сформувати системний підхід до ефективної реалізації функцій менеджера.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Менеджери початкової та середньої ланки, з різним ступенем підготовки та стажем роботи
  • Майбутні менеджери, які зацікавлені у розвитку свого потенціалу та бажають завчасно підготуватись до кар’єрного зростання
  • Менеджери з тривалим досвідом, які бажають систематизувати існуючі знання та вдосконалити свої управлінські навички

СЕРЕД ПЕРЕВАГ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ

  • Вдалий формат для поєднання з роботою. 70 годин навчання розділені на короткострокові 5-годинні сесії 1 раз на тиждень
  • Для зручності учасників, програму курсу розділено на 2 незалежних модулі (по 35 годин)
  • Вдале поєднання теорії і практики. Стислий та структурований виклад теорії дозволить новачкам швидко засвоїти матеріал, а досвідченим менеджерам – систематизувати наявні знання. Практичні завдання дозволять менеджерам-початківцям спробувати застосувати теорію на практиці, а досвідченим управлінцям – потренувати та вдосконалити існуючі навички або здобути нові
  • Високий рівень практичних завдань. Рольові ігри, кейси, групові роботи побудовані на основі матеріалів, що використовуються для студентів МВА
  • Наповнення програми найбільш обговорюваними і дискусійними питаннями сучасного менеджменту.
  • Змістовні роздаткові матеріали
  • Побудова програми у оптимальному співвідношенні «зміст-вартість-тривалість-якість»

ПРОГРАМА ДРУГОГО МОДУЛЯ

Тема 1. Мотивація персоналу як одна з головних функцій менеджера

  • Як менеджеру мотивувати підлеглих в умовах обмежених фінансових ресурсів. Роль менеджера в забезпеченні високого рівня мотивації підлеглих.
  • Основні мотивуючі чинники, що впливають на результативність роботи підлеглих. Мотиви і потреби людей в організації.
  • Ступені лояльності працівників. Залученість як найвищий рівень лояльності працівника та її вплив на фінансові показники компанії в цифрах і фактах.
  • Основні фактори, що впливають на залученість персоналу. ТОП-5 драйверів залученості.
  • Як менеджеру знаходити спільну мову з представниками різних поколінь. Характерні риси мотиваційного профілю поколінь ВВ, X, Y, Z та їх використання в мотиваційному менеджменті.

Тема 2. Ефективні комунікації менеджера з підлеглими

  • Культура зворотного зв’язку як важлива складова щоденної комунікації менеджера з підлеглими.
  • Види зворотного зв’язку. Правила ефективного зворотного зв’язку.
  • Як надавати розвиваючий зворотній зв’язок, який спонукає працівників змінити деконструктивну поведінку і працювати краще.
  • Проведення результативних нарад. Організація наради. Цілі і план наради.
  • Особливості організаційної поведінки працівників під час нарад: ролі, які грають люди.
  • Управління груповою динамікою під час наради.

Тема 3. Управління конфліктами в роботі менеджера

  • Виявлення та попередження конфліктних ситуацій в колективі. Природа конфлікту, сторони конфлікту, інтереси і позиції сторін.
  • Класифікація і види конфліктів.
  • Причини виникнення конфліктів, їх вплив на діяльність колективу і організації.
  • Стадії розвитку конфлікту.
  • Технологія вирішення конфліктів. Прямі та непрямі методи
  • Особливості та способи вирішення конфліктів по осі “менеджер – підлеглий”. Методика проведення корегуючої бесіди.

Тема 4. Мистецтво переконання та презентаційні навички менеджера

  • Публічний виступ.
  • Формулювання мети виступу. Визначення ключових меседжів, які потрібно донести аудиторії.
  • Складання структурного плану виступу. Різні методи структурування, які забезпечують логічну послідовність виступу.
  • Типи комунікації під час виступу. Правила аргументації.
  • Боротьба зі страхами перед виступом. Як виглядати впевнено перед слухачами. План «В» у разі непередбачуваних обставин.
  • Вербальна комунікація. Модуляція голосу.
  • Невербальна комунікація. «Мова тіла»: сигнали, які спікер демонструє аудиторії. Міміка, жести, поза, переміщення: важливо не «ЩО», а «ЯК» сказано.
  • Зоровий контакт. Стилі спілкування очима із слухачами як дієвий метод встановлення контролю над аудиторією.
  • Типи слухачів. Управління увагою слухачів. Використання візуальних засобів. Як максимізувати увагу слухачів з використанням фліп-чарту та Power Point.
  • Робота із запитаннями та зауваженнями. Протидія провокативним запитанням.

Тема 5. Типологія менеджерів: психологічні та комунікативні особливості

  • Матриця психологічно-комунікативних (П/К) типів. Основні складові кожного П/К профілю.
  • Визначення індивідуальних П/К профілів учасників. Рекомендації щодо роботи з власним П/К профілем. Особливості комунікації в залежності від конкретного П/К профілю.
  • Побудова власної кар’єри. Ключові чинники та мотиваційні фактори, що впливають на індивідуальний підхід до побудови кар’єри. Визначення індивідуального кар’єрного профілю учасників та надання рекомендацій.

Завершення 2-го модуля. Написання фінального тесту. Виконання командного проекту. Вручення сертифікатів 2-го модуля.

Тренери

1 / 1
Світлана Григорович
Кандидат екон. наук, лектор програми MBA, дипломований викладач економічних дисциплін, 10+ років досвіду в HR
Світлана Григорович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 1
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: