fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку для управлінців Pre-MBA

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку для управлінців Pre-MBA. Дата: 10 вересня2022. Час: 10:00 18:30. Мова: українська. Місце проведення: БЦ Астарта, вул. Ярославська, 58, Sigma Software. Центр професійного розвитку Європейської Бізнес Асоціації разом з партнерами раді анонсувати четвертий сезон амбіційного проекту PMD Pre-MBA. Цього сезону буде аж 8 модулів, а також, як бонус, на Вас чекає відвідування заводу фармацевтичної компанії Дарниця. Практики, експерти своєї справи, успішні управлінці, бізнесмени, які отримали ступінь MBA і успішно впроваджують  набуті знання в практику, виступають лекторами цієї унікальної програми.  Якщо Ви прагнете побачити перспективи інтенсивного розвитку своєї кар’єри, підвищити свою ефективність як управлінця, опанувати нові компетенції, систематизувати власний управлінський досвід, тоді це саме для Вас.  Мета програми дати слухачам знання та навички, необхідні менеджерам усіх рівнів для досягнення стратегічних цілей компанії, розуміння бізнесу як єдиного організму у взаємозв‘язку організаційних, фінансових, маркетингових рішень, що мають за мету  підвищення конкурентоспроможності бізнесу.  Протягом навчання Ви:  Зрозумієте, на які стратегічні цілі зорієнтоване бізнес-середовище сьогодні.  Отримаєте бачення можливих напрямків розвитку вашої компанії та її окремих департаментів в зв’язку з бізнес трансформаціями та інноваціями.  Оціните вплив операційних, маркетингових, фінансових рішень на результати діяльності компанії в цілому.  Покращите власний рівень виконання функціональних управлінських завдань.  Навчитесь спілкуватися з власниками та топ менеджментом компаній однією мовою — мовою забезпечення  досягнення стратегічних цілей компанії.  Отримаєте навички лідерства та управління персоналом.  Зрозумієте як налагодити продажі у компанії на вищому рівні.  Програма наповнена обговоренням кейсів, практичними завданнями, груповою та індивідуальною роботою, захистом проектів.  Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.  Цільова аудиторія: керівники департаментів та окремих напрямків бізнесу великих компаній; старші і топ-менеджери компаній; власники та керівники середніх і невеликих підприємств, джерелом розвитку яких є власний прибуток та невеликі інвестиції.  Програма:  Модуль 1. Сучасне ефективне лідерство – 10 вересня 2022 Модуль 2. Операційний менеджмент – 01 жовтня 2022 Модуль 3. Фінансовий менеджмент – 22 жовтня 2022 Бонусний модуль - відвідування заводу фармацевтичної компанії Дарниця - 11 листопада 2022 Модуль 4. Системний підхід у створенні інновацій – 12 листопада 2022 Модуль 5. Стратегічний маркетинг – 26 листопада 2022  Модуль 6. Стратегічний менеджмент – 17 грудня 2022  Модуль 7. Управління людьми та репутація роботодавця – 21 січня 2023 Модуль 8. Систематизація відділу продажів - 04 лютого 2023 Модуль 9. Презентація групових проектів. Церемонія вручення сертифікатів – 18 лютого 2023 Ви можете завантажити програму у PDF форматі за посиланням.  Лектори:  Михайло Крікунов - Ph.D., доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua. Викладач, консультант з управління , маркетингу та економічного розвитку (кластерний підхід), топ-менеджер. Має досвід більше 30 років управління і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту. Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США); візітінг-професор університету Нью-Брансвік, Канада, запрошений професор Варшавського університету імені Януша Корчака. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, сертифікований фасілітатор лідерського розвитку міжнародної компанії DDI. Євген Осьмак - ІТ директор холдингу «Zeppelin International»(Швейцарія), викладач MBA бізнес школи КРОК. Програма “Архітектура підприємства і ІТ стратегія, консультант з питань цифрової трансформації і стратегії/архітектури підприємства, експерт, тренер і коуч щодо персональної і командної продуктивності. Андрій Якшин - Co-founder Go4CFO - Фінансовий директор як сервіс. Раніше працював фінансистом в Kernel та аудитором в Deloitte. Олег Косс – Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським  та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій.  Впроваджує цілісну систему управління клієнтським досвідом. Працював з Comfy, Eva, OLX, Prom.ua, Нова Пошта, ПУМБ та іншими. Очолював підрозділи маркетингу, продуктів, клієнтського досвіду в Київстар, lifecell, Укртелеком тощо. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid).  Олександр Савич - Директор ТОВ «Нексус Автомотів Україна», доктор економічних наук, доцент, професор. Тетяна Лукинюк - B2C директор Київстар, раніше генеральний директор Red Bull Україна, 25 років досвіду у міжнародних корпораціях, 14 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше десяти років в якості директора по маркетингу.  Оксана Огнева - Директорка з управління талантами IT аутсорсингової компанії Miratech. Відповідає за розбудову та маштабування напрямків L&D, внутрішніх комунікацій та розвитку талантів. Має 16+ років досвіду роботи в створенні архітектури HR процесів з нуля в різних сферах: роздріб, банківський сектор, агро, державні структури, ІТ. Сертифікований карєрний коуч. Вадим Марценко - засновник та провідний тренер консалтингової компанії з побудови та впровадження систем у продажу Martsenko Sales. Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено (входить в 10-ку норвезьких коучів в Україні), психодрама-практик та психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. За 21 рік роботи в сфері продажу побудував 200+ відділів продажу, навчив 10000+ менеджерів з продажу. Серед клієнтів – OLX, Київміськбуд, Unit School of Business, Skoda та ін. Партнери програми: Lanka.CX, Kyivstar, Zeppelin International.   Спікери. Михайло Крікунов. Ph.D., доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua. Має досвід більше 30 років управління і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту. Євген Осьмак. ІТ директор холдингу «Zeppelin International»(Швейцарія), викладач MBA, Програма “Архітектура підприємства і ІТ стратегія, консультант з питань цифрової трансформації і стратегії/архітектури підприємства, експерт, тренер і коуч щодо персональної і командної продуктивності. Андрій Якшин. Co-founder Go4CFO - Фінансовий директор як сервіс. Раніше працював фінансистом в Kernel та аудитором в Deloitte. Олег Косс. Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid). Олександр Савич. Директор ТОВ «Нексус Автомотів Україна» (закупівельний союз незалежних дистрибуторів авто-компонентів), директор з розвитку ТОВ «Авто Стандарт Україна», доктор економічних наук, доцент, професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана, навчання в European Institute of Purchasing Management (Женева, Швейцарія), 20 років досвіду на позиції СЕО топ-менеджера автомобільних компаній-дистриб’юторів. Тетяна Лукинюк. B2C директор Київстар, у минулому генеральний директор Red Bull Україна, 24 роки досвіду у міжнародних корпораціях, 13 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше п’яти років в якості директора по маркетингу.. Оксана Огнева. Директорка з управління талантами IT аутсорсингової компанії Miratech. Відповідає за розбудову та маштабування напрямків L&D, внутрішніх комунікацій та розвитку талантів, є експерткою із 18+ роками досвіду роботи з підбору персоналу та роботи з персоналом у різноманітних галузях, включаючи банківську справу, агро, роздрібну торгівлю, ІТ-аутсорсинг та IT продукту, є авторкою та лекторкою курсів зі стратегічного найму персоналу.. Вадим Марценко. Засновник та тренер консалтингової компанії з побудови та впровадження систем у продажу Martsenko Sales. Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено, психодрама-практик та психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. За 21 рік роботи в сфері продажу побудував 200+ відділів продажу, навчив 10000+ менеджерів з продажу.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Центр професійного розвитку Європейської Бізнес Асоціації разом з партнерами раді анонсувати четвертий сезон амбіційного проекту PMD Pre-MBA. Цього сезону буде аж 8 модулів, а також, як бонус, на Вас чекає відвідування заводу фармацевтичної компанії Дарниця. Практики, експерти своєї справи, успішні управлінці, бізнесмени, які отримали ступінь MBA і успішно впроваджують  набуті знання в практику, виступають лекторами цієї унікальної програми. 

Якщо Ви прагнете побачити перспективи інтенсивного розвитку своєї кар’єри, підвищити свою ефективність як управлінця, опанувати нові компетенції, систематизувати власний управлінський досвід, тоді це саме для Вас. 

Мета програми дати слухачам знання та навички, необхідні менеджерам усіх рівнів для досягнення стратегічних цілей компанії, розуміння бізнесу як єдиного організму у взаємозв‘язку організаційних, фінансових, маркетингових рішень, що мають за мету  підвищення конкурентоспроможності бізнесу. 

Протягом навчання Ви: 

  • Зрозумієте, на які стратегічні цілі зорієнтоване бізнес-середовище сьогодні. 
  • Отримаєте бачення можливих напрямків розвитку вашої компанії та її окремих департаментів в зв’язку з бізнес трансформаціями та інноваціями. 
  • Оціните вплив операційних, маркетингових, фінансових рішень на результати діяльності компанії в цілому. 
  • Покращите власний рівень виконання функціональних управлінських завдань. 
  • Навчитесь спілкуватися з власниками та топ менеджментом компаній однією мовоюмовою забезпечення  досягнення стратегічних цілей компанії. 
  • Отримаєте навички лідерства та управління персоналом. 
  • Зрозумієте як налагодити продажі у компанії на вищому рівні. 

Програма наповнена обговоренням кейсів, практичними завданнями, груповою та індивідуальною роботою, захистом проектів.  Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення. 

Цільова аудиторія: керівники департаментів та окремих напрямків бізнесу великих компаній; старші і топ-менеджери компаній; власники та керівники середніх і невеликих підприємств, джерелом розвитку яких є власний прибуток та невеликі інвестиції. 

Програма: 

  • Модуль 1. Сучасне ефективне лідерство – 10 вересня 2022
  • Модуль 2. Операційний менеджмент – 01 жовтня 2022
  • Модуль 3. Фінансовий менеджмент – 22 жовтня 2022
  • Бонусний модуль – відвідування заводу фармацевтичної компанії Дарниця – 11 листопада 2022
  • Модуль 4. Системний підхід у створенні інновацій – 12 листопада 2022
  • Модуль 5. Стратегічний маркетинг – 26 листопада 2022 
  • Модуль 6. Стратегічний менеджмент – 17 грудня 2022 
  • Модуль 7. Управління людьми та репутація роботодавця – 21 січня 2023
  • Модуль 8. Систематизація відділу продажів – 04 лютого 2023
  • Модуль 9Презентація групових проектівЦеремонія вручення сертифікатів  18 лютого 2023

Ви можете завантажити програму у PDF форматі за посиланням. 

Лектори: 

  • Михайло Крікунов – Ph.D., доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua. Викладач, консультант з управління маркетингу та економічного розвитку (кластерний підхід), топ-менеджер. Має досвід більше 30 років управління і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту. Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США); візітінг-професор університету Нью-Брансвік, Канада, запрошений професор Варшавського університету імені Януша Корчака. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, сертифікований фасілітатор лідерського розвитку міжнародної компанії DDI.
  • Євген Осьмак – ІТ директор холдингу «Zeppelin International»(Швейцарія), викладач MBA бізнес школи КРОК. Програма “Архітектура підприємства і ІТ стратегія”, консультант з питань цифрової трансформації і стратегії/архітектури підприємства, експерт, тренер і коуч щодо персональної і командної продуктивності.
  • Андрій Якшин – Co-founder Go4CFO – Фінансовий директор як сервіс. Раніше працював фінансистом в Kernel та аудитором в Deloitte.
  • Олег Косс Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським  та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій.  Впроваджує цілісну систему управління клієнтським досвідом. Працював з Comfy, Eva, OLX, Prom.ua, Нова Пошта, ПУМБ та іншими. Очолював підрозділи маркетингу, продуктів, клієнтського досвіду в Київстар, lifecell, Укртелеком тощо. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid). 
  • Олександр Савич – Директор ТОВ «Нексус Автомотів Україна», доктор економічних наук, доцент, професор.
  • Тетяна ЛукинюкB2C директор Київстар, раніше генеральний директор Red Bull Україна, 25 років досвіду у міжнародних корпораціях, 14 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше десяти років в якості директора по маркетингу. 
  • Оксана Огнева – Директорка з управління талантами IT аутсорсингової компанії Miratech. Відповідає за розбудову та маштабування напрямків L&D, внутрішніх комунікацій та розвитку талантів. Має 16+ років досвіду роботи в створенні архітектури HR процесів з нуля в різних сферах: роздріб, банківський сектор, агро, державні структури, ІТ. Сертифікований кар’єрний коуч.
  • Вадим Марценко – засновник та провідний тренер консалтингової компанії з побудови та впровадження систем у продажу Martsenko Sales. Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено (входить в 10-ку норвезьких коучів в Україні), психодрама-практик та психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. За 21 рік роботи в сфері продажу побудував 200+ відділів продажу, навчив 10000+ менеджерів з продажу. Серед клієнтів – OLX, Київміськбуд, Unit School of Business, Skoda та ін.

Партнери програми: Lanka.CX, Kyivstar, Zeppelin International.

 

Тренери

1 / 8
Михайло Крікунов
Ph.D., доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua. Має досвід більше 30 років управління і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту
Євген Осьмак
ІТ директор холдингу «Zeppelin International»(Швейцарія), викладач MBA, Програма “Архітектура підприємства і ІТ стратегія", консультант з питань цифрової трансформації і стратегії/архітектури підприємства, експерт, тренер і коуч щодо персональної і командної продуктивності
Андрій Якшин
Co-founder Go4CFO - Фінансовий директор як сервіс. Раніше працював фінансистом в Kernel та аудитором в Deloitte
Олег Косс
Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid)
Олександр Савич
Директор ТОВ «Нексус Автомотів Україна» (закупівельний союз незалежних дистрибуторів авто-компонентів), директор з розвитку ТОВ «Авто Стандарт Україна», доктор економічних наук, доцент, професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана, навчання в European Institute of Purchasing Management (Женева, Швейцарія), 20 років досвіду на позиції СЕО топ-менеджера автомобільних компаній-дистриб’юторів
Тетяна Лукинюк
B2C директор Київстар, у минулому генеральний директор Red Bull Україна, 24 роки досвіду у міжнародних корпораціях, 13 років досвіду у маркетингу та продажах FMCG, більше п’яти років в якості директора по маркетингу.
Оксана Огнева
Директорка з управління талантами IT аутсорсингової компанії Miratech. Відповідає за розбудову та маштабування напрямків L&D, внутрішніх комунікацій та розвитку талантів, є експерткою із 18+ роками досвіду роботи з підбору персоналу та роботи з персоналом у різноманітних галузях, включаючи банківську справу, агро, роздрібну торгівлю, ІТ-аутсорсинг та IT продукту, є авторкою та лекторкою курсів зі стратегічного найму персоналу.
Вадим Марценко
Засновник та тренер консалтингової компанії з побудови та впровадження систем у продажу Martsenko Sales. Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено, психодрама-практик та психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. За 21 рік роботи в сфері продажу побудував 200+ відділів продажу, навчив 10000+ менеджерів з продажу.
Михайло Крікунов
Євген Осьмак
Андрій Якшин
Олег Косс
Олександр Савич
Тетяна Лукинюк
Оксана Огнева
Вадим Марценко

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90

Презентації та документи

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш номер телефону (мобільний)
Звідки ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: