fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як завоювати лояльність на зовнішніх ринках в найскладніші часи

Клієнтський сервіс Маркетинг та PR
  • Дата: 21/07/2022 (ЧТ)
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як завоювати лояльність на зовнішніх ринках в найскладніші часи. Дата: 21 липня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок: безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для всіх охочих.  Оскільки бренди вступають в епоху конфіденційно орієнтованого маркетингу, 74% споживачів очікують більш якісного сервісу від організацій, а понад 70 % уникатимуть повторних покупок, якщо довіра до компанії втрачена (згідно з даними Gartner та Adobe). Очікування охоплюють набагато більше ніж характеристики продукту чи якість послуг. Споживачі сучасності хочуть знати про політику брендів щодо персональних даних клієнта, особливості корпоративної культури в самій організації та ставлення до проблем навколишнього середовища. Разом зі зменшенням можливостей відстеження на основі файлів cookie, що супроводжуються новими правилами та змінами у роботі з даними, командам маркетологів необхідно діяти розумно та швидко, щоб забезпечити зростання свого сегменту ринку. Політика з обробки персональних даних клієнта, їхній аналіз та оцінка залучення разом з високим рівнем комунікації та клієнтоорієнтованості є одними з найважливіших показників у маркетингових та бізнес-стратегіях. EBA Management Development Centre спільно з Олександрою Аллісон-Сизовою запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як завоювати лояльність на зовнішніх ринках в найскладніші часи.  Online-лекція буде сфокусована на трьох основних складових довіри клієнта; управлінні даними клієнта, атрибуцією залучення клієнтів та встановлення зв’язку завдяки змістовному контенту. Спікер: Олександра Аллісон-Сизова, Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою. Цільова аудиторія: представники відділу маркетингу (C- and B+), бізнес аналізу та бізнес розвитку; фахівці з Data Science, PR та комунікацій.Спікери. Олександра Аллісон-Сизова. Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Реєстрація відкрита для всіх охочих. 

Оскільки бренди вступають в епоху конфіденційно орієнтованого маркетингу, 74% споживачів очікують більш якісного сервісу від організацій, а понад 70 % уникатимуть повторних покупок, якщо довіра до компанії втрачена (згідно з даними Gartner та Adobe).

Очікування охоплюють набагато більше ніж характеристики продукту чи якість послуг. Споживачі сучасності хочуть знати про політику брендів щодо персональних даних клієнта, особливості корпоративної культури в самій організації та ставлення до проблем навколишнього середовища. Разом зі зменшенням можливостей відстеження на основі файлів cookie, що супроводжуються новими правилами та змінами у роботі з даними, командам маркетологів необхідно діяти розумно та швидко, щоб забезпечити зростання свого сегменту ринку.

Політика з обробки персональних даних клієнта, їхній аналіз та оцінка залучення разом з високим рівнем комунікації та клієнтоорієнтованості є одними з найважливіших показників у маркетингових та бізнес-стратегіях.

EBA Management Development Centre спільно з Олександрою Аллісон-Сизовою запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як завоювати лояльність на зовнішніх ринках в найскладніші часи. 

Online-лекція буде сфокусована на трьох основних складових довіри клієнта; управлінні даними клієнта, атрибуцією залучення клієнтів та встановлення зв’язку завдяки змістовному контенту.

Спікер: Олександра Аллісон-Сизова, Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою.

Цільова аудиторія: представники відділу маркетингу (C- and B+), бізнес аналізу та бізнес розвитку; фахівці з Data Science, PR та комунікацій.

Спікери

1 / 1
Олександра Аллісон-Сизова
Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою.
Олександра Аллісон-Сизова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: