fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як навчитися cприймати зворотній зв’язок

  • Дата: 01/04/2021 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Віртуальна зала Stefes

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як навчитися cприймати зворотній зв’язок. Дата: 01 квітня2021. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Віртуальна зала Stefes. Зворотний звязок - причина частих конфліктів з клієнтами, підлеглими та керівниками. Але зворотний звязок необхідний, інакше ми не будемо розуміти, над чим нам працювати: як покращувати клієнтський досвід, як посилювати залученість співробітників, як в цілому зміцнювати свої позиції на ринку. Навіть володіючи бажанням приймати зворотний звязок, далеко не завжди вдається його почути та відреагувати конструктивно. EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як навчитися cприймати зворотній звязок. Спікерка: Оксана Марусич, сертифікована бізнес-тренерка, сертифікована коучиня ICF, 10-ти річний досвід впровадження стандартів обслуговування, викладачка KMBS програми МВА для рестораторів: модуль «Управління сервісом», запрошена спікерка МІМ. Партнер заходу: STEFES. Цільова аудиторія: власники бізнесів, топ-менеджери, керівники сервісних служб, HR фахівці, фахівці з клієнтського обслуговування, а також всі, чия робота повязана з внутрішніми і зовнішніми комунікаціями; сфери: B2B і B2C, роздріб, fashion, ресторани і кафе, приватні клініки, спорт і фітнес, IT, авто, авіа. Питання для обговорення: Важливість правильної роботи зі зворотним звязком і його вплив на ефективність бізнесу. Що заважає чути і приймати зворотний звязок. Джерела поширених помилок поведінки і що з ними робити. Коректна форма зворотного зв’язку. Як вибудовувати стратегію в роботі зі ЗЗ. Джерела поширених моделей поведінки і що з ними робити. Як виховати в собі лідера і сформувати сильну команду. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Оксана Марусич. Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Зворотний зв’язок – причина частих конфліктів з клієнтами, підлеглими та керівниками. Але зворотний зв’язок необхідний, інакше ми не будемо розуміти, над чим нам працювати: як покращувати клієнтський досвід, як посилювати залученість співробітників, як в цілому зміцнювати свої позиції на ринку. Навіть володіючи бажанням приймати зворотний зв’язок, далеко не завжди вдається його почути та відреагувати конструктивно.

EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як навчитися cприймати зворотній зв’язок.

Спікерка: Оксана Марусич, сертифікована бізнес-тренерка, сертифікована коучиня ICF, 10-ти річний досвід впровадження стандартів обслуговування, викладачка KMBS програми МВА для рестораторів: модуль «Управління сервісом», запрошена спікерка МІМ.

Партнер заходу: STEFES.

Цільова аудиторія: власники бізнесів, топ-менеджери, керівники сервісних служб, HR фахівці, фахівці з клієнтського обслуговування, а також всі, чия робота пов’язана з внутрішніми і зовнішніми комунікаціями; сфери: B2B і B2C, роздріб, fashion, ресторани і кафе, приватні клініки, спорт і фітнес, IT, авто, авіа.

Питання для обговорення:

  • Важливість правильної роботи зі зворотним зв’язком і його вплив на ефективність бізнесу.
  • Що заважає чути і приймати зворотний зв’язок.
  • Джерела поширених помилок поведінки і що з ними робити.
  • Коректна форма зворотного зв’язку. Як вибудовувати стратегію в роботі зі ЗЗ.
  • Джерела поширених моделей поведінки і що з ними робити.
  • Як виховати в собі лідера і сформувати сильну команду.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Марусич
Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики
Оксана Марусич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: