fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Дата: 05 березня2020. Час: 13:00 14:00. Місце проведення: офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А), онлайн. Команда Контрольно-правового департаменту, Центр професійного розвитку Асоціації спільно з Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ICA) та у партнерстві з Василь Кісіль і Партнери запускають у 2020 році Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Вперше представлена в Україні програма надасть вам можливість отримати безцінний досвід навчання у найкращих іноземних тренерів, а також засвідчити свої знання та компетентність як фахівця у сфері бізнес комплаєнсу. Про ICA International Compliance Association є провідною установою у сфері регуляторного та фінансового комплаєнсу, визнаною міжнародною професійною спільнотою. Починаючи з 2001 року, ICA поглибила знання, навички та практику понад 140 000 професіоналів у 152 країнах або через їх міжнародно визнаний портфель професійних кваліфікацій (присуджується спільно з бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера) або через акредитовані корпоративні тренінги. Про програму Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу була розроблена з метою забезпечення спеціалістів у сфері комплаєнсу необхідними навичками та інструментами для більш впевненого виконання своєї роботи. Ця програма допоможе вам: отримати необхідні у роботі знання та навички у будь-якій сфері бізнесу для більш впевненого виконання своїх функцій; зрозуміти важливість комплаєнсу як рушійної сили бізнесу; дослідити важливі фактори у даній сфері, про які необхідно знати, та як ці фактори впливають на регуляторну діяльність; проаналізувати основні ролі, які передбачає комплаєнс-функція в компанії, та необхідні навички для підвищення ефективності; дізнатися як імплементувати ефективні системи оповіщення та реагування для мінімізації ризиків у компанії; отримати чітке розуміння регуляторного середовища; дізнатися, як застосовувати кращі практики; отримати актуальні знання та практичні навички управління ризиками та комплаєнсу в бізнесі; користуватися передовим міжнародним досвідом тренерів ICA, а також обмінятися ідеями з колегами; отримати всесвітньо визнаний сертифікат, що присуджується спільно з престижною бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера. Цільова аудиторія: керівники юридичних та комплаєнс відділів, комплаєнс офіцери; співробітники, відповідальні за комплаєнс; усі, хто прагне розширити та поглибити свої знання та навички у сфері комплаєнсу Формат програми: навчання протягом 6 місяців з підготовкою 2-х письмових завдань (2000 – 2500 слів); мова навчання – англійська; матеріали курсу розповсюджуються через інтерактивну навчальну онлайн-платформу ICA; онлайн знайомство з програмою курсу та тренерами – 5 березня 2020 року (13:00 - 14:00) онлайн сесія – 28 квітня 2020 року (12:00 - 14:00) онлайн-лекція Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб – 9 липня 2020 року (11:00 - 12:30) онлайн сесія – 10 серпня 2020 року  рекомендований час для навчання на тиждень: 6 годин  Програма: Тема 1: Комплаєнс в бізнесі Вступ та історичне підґрунтя Міжнародні аспекти / вплив / конвенції / умови Закони, регламенти та рекомендації Кращі практики Тема 2: Комплаєнс на практиці Історія функції комплаєнс Управління, ризики та комплаєнс – що це? Ефективний комплаєнс та відповідні процедури Управління відносинами із стейкхолдерами Побудова комплаєнс структури Передумови для ефективної комплаєнс-функції та її роль Кращі практики Тема 3: Роль та завдання комплаєнс офіцера Функції, обов’язки та моделі поведінки комплаєнс офіцера Складання комплаєнс-звітів Комунікації та навчання Аутсорсинг комплаєнс системи Тема 4: Управління ризиками Огляд та режими Категорії ризику Ефективні системи оповіщення Механізми реагування Тема 5: Сфери комплаєнсу, вдосконалення та можливості комплаєнсу Хабарництво та корупція Інтелектуальна власність Конкуренція та антимонопольний комплаєнс Захист даних та інформаційна безпека Трудове законодавство Конфлікт інтересів Протидія відмиванню коштів, одержаних злочинним шляхом / шахрайство / санкції Нові тенденції та міжнародні перспективи Перегляд, виклики та вдосконалення Конкурентна перевага Онлайн-лекція: Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб Дата: 9 липня Час: 11:00 – 12:30 Основні питання до обговорення: Кримінальна відповідальність юридичних осіб  a. Поняття і підстави настання  b. Види покарань та правила їх застосування Легалізація майна, одержаного злочинним шляхом Спеціальна конфіскація майна компанії На онлайн-лекції  учасники програми: обговорять ризики застосування до юридичних осіб заходів кримінально-правового характеру та останні законодавчі зміни щодо протидії легалізації майна, а також вплив комплаєнсу на попередження та пом’якшення таких ризиків; розберуть найбільш реальні випадки застосування таких заходів, можливі шляхи їхнього виявлення та реагування; розглянуть останню судову практику застосування спеціальної конфіскації до майна юридичних осіб та її можливий вплив на комплаєнс-процедури. Спікери. Джонатан Боудлер. керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми ICA з комплаєнсу, має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів. Родрі Кетл. FICA, старший директор курсу з управління, ризиків та комплаєнсу (GRC) в ICA, розробляє та викладає GRC курси у Великобританії та в інших країнах. До переходу в ICA у 2013 році, Родрі був старшим комплаєнс менеджером у великому роздрібному банку Великобританії, займався бізнес-процесами, вищим менеджментом та іншими функціями контролю у широкому колі пов’язаних з комплаєнсом сфер протягом його карєрного шляху у понад 25 років.. Андрій Слюсар. Старший юрист практик Кримінального права, Комплаєнс та розслідування, юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». Спеціалізується у кримінальному праві та кримінальному процесі, комплексній правовій експертизі в сфері кримінальної юстиції. Має Міжнародний сертифікат ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Про програму

Команда Контрольно-правового департаменту, Центр професійного розвитку Асоціації спільно з Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ICA) та у партнерстві з Василь Кісіль і Партнери запускають у 2020 році Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Вперше представлена в Україні програма надасть вам можливість отримати безцінний досвід навчання у найкращих іноземних тренерів, а також засвідчити свої знання та компетентність як фахівця у сфері бізнес комплаєнсу.

Про ICA

International Compliance Association є провідною установою у сфері регуляторного та фінансового комплаєнсу, визнаною міжнародною професійною спільнотою. Починаючи з 2001 року, ICA поглибила знання, навички та практику понад 140 000 професіоналів у 152 країнах або через їх міжнародно визнаний портфель професійних кваліфікацій (присуджується спільно з бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера) або через акредитовані корпоративні тренінги.

Про програму

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу була розроблена з метою забезпечення спеціалістів у сфері комплаєнсу необхідними навичками та інструментами для більш впевненого виконання своєї роботи.

Ця програма допоможе вам:

  • отримати необхідні у роботі знання та навички у будь-якій сфері бізнесу для більш впевненого виконання своїх функцій;
  • зрозуміти важливість комплаєнсу як рушійної сили бізнесу;
  • дослідити важливі фактори у даній сфері, про які необхідно знати, та як ці фактори впливають на регуляторну діяльність;
  • проаналізувати основні ролі, які передбачає комплаєнс-функція в компанії, та необхідні навички для підвищення ефективності;
  • дізнатися як імплементувати ефективні системи оповіщення та реагування для мінімізації ризиків у компанії;
  • отримати чітке розуміння регуляторного середовища;
  • дізнатися, як застосовувати кращі практики;
  • отримати актуальні знання та практичні навички управління ризиками та комплаєнсу в бізнесі;
  • користуватися передовим міжнародним досвідом тренерів ICA, а також обмінятися ідеями з колегами;
  • отримати всесвітньо визнаний сертифікат, що присуджується спільно з престижною бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера.

Цільова аудиторія:

  • керівники юридичних та комплаєнс відділів, комплаєнс офіцери;
  • співробітники, відповідальні за комплаєнс;
  • усі, хто прагне розширити та поглибити свої знання та навички у сфері комплаєнсу

Формат програми:

  • навчання протягом 6 місяців з підготовкою 2-х письмових завдань (2000 – 2500 слів);
  • мова навчання – англійська;
  • матеріали курсу розповсюджуються через інтерактивну навчальну онлайн-платформу ICA;
  • онлайн знайомство з програмою курсу та тренерами – 5 березня 2020 року (13:00 – 14:00)
  • онлайн сесія – 28 квітня 2020 року (12:00 – 14:00)
  • онлайн-лекція “Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб”
    – 9 липня 2020 року (11:00 – 12:30)
  • онлайн сесія – 10 серпня 2020 року 
  • рекомендований час для навчання на тиждень: 6 годин

 Програма:

Тема 1: Комплаєнс в бізнесі

  1. Вступ та історичне підґрунтя
  2. Міжнародні аспекти / вплив / конвенції / умови
  3. Закони, регламенти та рекомендації
  4. Кращі практики

Тема 2: Комплаєнс на практиці

  1. Історія функції комплаєнс
  2. Управління, ризики та комплаєнс – що це?
  3. Ефективний комплаєнс та відповідні процедури
  4. Управління відносинами із стейкхолдерами
  5. Побудова комплаєнс структури
  6. Передумови для ефективної комплаєнс-функції та її роль
  7. Кращі практики

Тема 3: Роль та завдання комплаєнс офіцера

  1. Функції, обов’язки та моделі поведінки комплаєнс офіцера
  2. Складання комплаєнс-звітів
  3. Комунікації та навчання
  4. Аутсорсинг комплаєнс системи

Тема 4: Управління ризиками

  1. Огляд та режими
  2. Категорії ризику
  3. Ефективні системи оповіщення
  4. Механізми реагування

Тема 5: Сфери комплаєнсу, вдосконалення та можливості комплаєнсу

  1. Хабарництво та корупція
  2. Інтелектуальна власність
  3. Конкуренція та антимонопольний комплаєнс
  4. Захист даних та інформаційна безпека
  5. Трудове законодавство
  6. Конфлікт інтересів
  7. Протидія відмиванню коштів, одержаних злочинним шляхом / шахрайство / санкції
  8. Нові тенденції та міжнародні перспективи
  9. Перегляд, виклики та вдосконалення
  10. Конкурентна перевага

Онлайн-лекція: Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб

Дата: 9 липня
Час: 11:00 – 12:30

Основні питання до обговорення:

  1. Кримінальна відповідальність юридичних осіб
     a. Поняття і підстави настання
     b. Види покарань та правила їх застосування
  2. Легалізація майна, одержаного злочинним шляхом
  3. Спеціальна конфіскація майна компанії

На онлайн-лекції  учасники програми:

  • обговорять ризики застосування до юридичних осіб заходів кримінально-правового характеру та останні законодавчі зміни щодо протидії легалізації майна, а також вплив комплаєнсу на попередження та пом’якшення таких ризиків;
  • розберуть найбільш реальні випадки застосування таких заходів, можливі шляхи їхнього виявлення та реагування;
  • розглянуть останню судову практику застосування спеціальної конфіскації до майна юридичних осіб та її можливий вплив на комплаєнс-процедури.

Тренери

1 / 3
Джонатан Боудлер
керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми ICA з комплаєнсу, має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів
Родрі Кетл
FICA, старший директор курсу з управління, ризиків та комплаєнсу (GRC) в ICA, розробляє та викладає GRC курси у Великобританії та в інших країнах. До переходу в ICA у 2013 році, Родрі був старшим комплаєнс менеджером у великому роздрібному банку Великобританії, займався бізнес-процесами, вищим менеджментом та іншими функціями контролю у широкому колі пов’язаних з комплаєнсом сфер протягом його кар'єрного шляху у понад 25 років.
Андрій Слюсар
Старший юрист практик Кримінального права, Комплаєнс та розслідування, юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». Спеціалізується у кримінальному праві та кримінальному процесі, комплексній правовій експертизі в сфері кримінальної юстиції. Має Міжнародний сертифікат ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.
Джонатан Боудлер
Родрі Кетл
Андрій Слюсар

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601

Звіти і фотогалереї програми

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: