fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR&Marketing Committee

  • Дата: 04/03/2021 (ЧТ)
  • Мова: Українська
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR&Marketing Committee. Дата: 04 березня2021. Час: 16:00 18:00. Мова: Українська. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Робота над брендом — безперервний процес. А щоб забезпечити сталу комунікацію навколо бренду, варто постійно шукати нові точки дотику з цільовою аудиторією. Саме для цього існують активаційні платформи, де через емоції та інтерактив вибудовується міцний звязок між компанією та споживачем. Як саме користуватися цим інструментом для активації потенціалу бренду? Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про: Позиціонування як фундамент успішного бренду Що таке активаційні платформи і навіщо вони потрібні великим брендам? Як це роблять найпотужніші FMCG бренди світу? На які проєкти бренди готові витрачати мільйони? Я хочу створити сильний бренд! Що варто почати робити вже сьогодні Спікер: Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine, очолював активаційні проєкти Океану Ельзи, Євробачення, Захар Беркут, а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України. Ця онлайн зустріч запланована на 4 березня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на нашому онлайн-заході!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 655 39 22.

Робота над брендом — безперервний процес. А щоб забезпечити сталу комунікацію навколо бренду, варто постійно шукати нові точки дотику з цільовою аудиторією. Саме для цього існують активаційні платформи, де через емоції та інтерактив вибудовується міцний зв’язок між компанією та споживачем. Як саме користуватися цим інструментом для активації потенціалу бренду? Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про:

  • Позиціонування як фундамент успішного бренду
  • Що таке активаційні платформи і навіщо вони потрібні великим брендам?
  • Як це роблять найпотужніші FMCG бренди світу?
  • На які проєкти бренди готові витрачати мільйони?
  • Я хочу створити сильний бренд! Що варто почати робити вже сьогодні

Спікер:

Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine, очолював активаційні проєкти Океану Ельзи, Євробачення, Захар Беркут, а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України.

Ця онлайн зустріч запланована на 4 березня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на нашому онлайн-заході!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 655 39 22
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: