fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA PR&Marketing Committee

  • Date: 04/03/2021 (THU)
  • Language: Ukrainian without translation
  • Time: 16:00 - 18:00
Place:

Online via Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR&Marketing Committee. Date: 04 March2021. Time: 16:00 18:00. Language: Ukrainian without translation. Place: Online via Zoom. Робота над брендом — безперервний процес. А щоб забезпечити сталу комунікацію навколо бренду, варто постійно шукати нові точки дотику з цільовою аудиторією. Саме для цього існують активаційні платформи, де через емоції та інтерактив вибудовується міцний звязок між компанією та споживачем. Як саме користуватися цим інструментом для активації потенціалу бренду? Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про: Позиціонування як фундамент успішного бренду Що таке активаційні платформи і навіщо вони потрібні великим брендам? Як це роблять найпотужніші FMCG бренди світу? На які проєкти бренди готові витрачати мільйони? Я хочу створити сильний бренд! Що варто почати робити вже сьогодні Спікер: Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine, очолював активаційні проєкти Океану Ельзи, Євробачення, Захар Беркут, а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України. Ця онлайн зустріч запланована на 4 березня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на нашому онлайн-заході!You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. +38 093 655 39 22.

Робота над брендом — безперервний процес. А щоб забезпечити сталу комунікацію навколо бренду, варто постійно шукати нові точки дотику з цільовою аудиторією. Саме для цього існують активаційні платформи, де через емоції та інтерактив вибудовується міцний зв’язок між компанією та споживачем. Як саме користуватися цим інструментом для активації потенціалу бренду? Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про:

  • Позиціонування як фундамент успішного бренду
  • Що таке активаційні платформи і навіщо вони потрібні великим брендам?
  • Як це роблять найпотужніші FMCG бренди світу?
  • На які проєкти бренди готові витрачати мільйони?
  • Я хочу створити сильний бренд! Що варто почати робити вже сьогодні

Спікер:

Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine, очолював активаційні проєкти Океану Ельзи, Євробачення, Захар Беркут, а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України.

Ця онлайн зустріч запланована на 4 березня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на нашому онлайн-заході!

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
+38 093 655 39 22
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: