fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Marketing HUB у Харкові: Стратегії налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram

16/ 07/ 2020
      На зустрічі Marketing HUB  розбиралися в інструментах налаштування таргетованої реклами в Facebook та Instagram. Aльона Котляр, фахівець із просування бізнесу в соціальних мережах, керуючий партнер FSS, поділилася з учасниками принципами ефективного таргетингу: «Стратегія - Контент - Реклама» - це формула успішної комунікації з аудиторією Без бюджету маркетинг у соціальних мережах уже не працює Привабливе візуальне оформлення, зрозумілість та повнота інформації на бізнес сторінці – must have Налаштовувати рекламу краще на «теплу» аудиторію Задані алгоритми реклами працюють обмежений час, варто постійно шукати нові підходи У середньому 7-11 «дотиків» до клієнта в мережі ведуть до покупки Аналітика відвідувань сайту, встановлення пікселя Facebook та ретаргетинг значно підвищують результативність просування «Золоте правило таргетованої реклами - це обов’язкове тестування. На одну цільову аудиторію необхідно підготувати 5-6 візуальних та 3-4 текстових варіанти, а потім аналізувати їхню ефективність», - порадила Альона. Дякуємо спікеру за цінні знання та практичні поради!

 

 

На зустрічі Marketing HUB  розбиралися в інструментах налаштування таргетованої реклами в Facebook та Instagram. Aльона Котляр, фахівець із просування бізнесу в соціальних мережах, керуючий партнер FSS, поділилася з учасниками принципами ефективного таргетингу:

  • «Стратегія – Контент – Реклама» – це формула успішної комунікації з аудиторією
  • Без бюджету маркетинг у соціальних мережах уже не працює
  • Привабливе візуальне оформлення, зрозумілість та повнота інформації на бізнес сторінці – must have
  • Налаштовувати рекламу краще на «теплу» аудиторію
  • Задані алгоритми реклами працюють обмежений час, варто постійно шукати нові підходи
  • У середньому 7-11 «дотиків» до клієнта в мережі ведуть до покупки
  • Аналітика відвідувань сайту, встановлення пікселя Facebook та ретаргетинг значно підвищують результативність просування

«Золоте правило таргетованої реклами – це обов’язкове тестування. На одну цільову аудиторію необхідно підготувати 5-6 візуальних та 3-4 текстових варіанти, а потім аналізувати їхню ефективність», – порадила Альона.

Дякуємо спікеру за цінні знання та практичні поради!

Спікери

1 / 1
Альона Котляр
Керуючий партнер Консалтингової компанії FSS, фахівець із системного просування бізнесу в Facebook
Альона Котляр

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: