fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Kharkiv MeetUp з Альоною Котляр: Ефективний SMM під час пандемії – як вести комунікацію і залучати клієнтів

13/ 05/ 2021
    Ефективний SMM під час пандемії: як вести комунікацію і залучати клієнтів – тема зустрічі з Альоною Котляр, керуючим партнером Консалтингової компанії FSS та фахівцем із системного просування бізнесу в Internet. Перш за все Альона радила визначитися з актуальними цілями просування компанії у соцмережах. Це і підвищення впізнаваності, і залучення трафіку на сайт компанії, лідогенерація, конверсія, тощо. На прикладах розбиралися що саме працює у 2021 році: 5 основних стратегії просування – за допомогою особистого бренду, тематичної групи, створення брендованої сторінки, просування через таргетовану рекламу та через сторонні групи і спільноти, лідерів думок. Особливу увагу приділили створенню якісного контенту, в який бажано включати live відео/слайд-шоу, «живі» фото. Утримати увагу публіки онлайн набагато складніше, ніж посередництвом спілкування тет-а-тет. Треба зрозуміти що потрібно вашій аудиторії від вас у мережі, говорити про актуальне та добавити «фану». Щодо правил ефективного постінгу, то спікер відмітила: наявність мети у поста, час, грамотний текст, привабливе зображення та залучення і заклик. Як приклад актуального розважального контенту, згадали SMM-тренди 2021: ремікс-контент, мєми, ностальгічний маркетинг, тощо. Ми дякуємо Альоні Котляр за авторську, надзвичайно практичну презентацію та цікаві приклади, а партнеру локації ТЦ «Французький бульвар» – за гостинність. Партнер

 

Ефективний SMM під час пандемії: як вести комунікацію і залучати клієнтів – тема зустрічі з Альоною Котляр, керуючим партнером Консалтингової компанії FSS та фахівцем із системного просування бізнесу в Internet.

Перш за все Альона радила визначитися з актуальними цілями просування компанії у соцмережах. Це і підвищення впізнаваності, і залучення трафіку на сайт компанії, лідогенерація, конверсія, тощо. На прикладах розбиралися що саме працює у 2021 році: 5 основних стратегії просування – за допомогою особистого бренду, тематичної групи, створення брендованої сторінки, просування через таргетовану рекламу та через сторонні групи і спільноти, лідерів думок.

Особливу увагу приділили створенню якісного контенту, в який бажано включати live відео/слайд-шоу, «живі» фото. Утримати увагу публіки онлайн набагато складніше, ніж посередництвом спілкування тет-а-тет. Треба зрозуміти що потрібно вашій аудиторії від вас у мережі, говорити про актуальне та добавити «фану».

Щодо правил ефективного постінгу, то спікер відмітила: наявність мети у поста, час, грамотний текст, привабливе зображення та залучення і заклик.

Як приклад актуального розважального контенту, згадали SMM-тренди 2021: ремікс-контент, мєми, ностальгічний маркетинг, тощо.

Ми дякуємо Альоні Котляр за авторську, надзвичайно практичну презентацію та цікаві приклади, а партнеру локації ТЦ «Французький бульвар» – за гостинність.

Партнер

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: