fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA HR Hub у Харкові: KPI vs OKR

31/ 10/ 2019
  31 жовтня учасники зібрались на засіданні HR Hub, щоб розібратися у чому різниця між KPI та OKR. Єлизавета Шилова та Анна Руденко, бізнес-тренери консалтингової компанії Dr.  Shilova for Business, прояснили яка з цих двох потужних систем є більш ефективною. Учасники дізналися, що KPI (Key Performance Indicators) – це ключові показники ефективності, які більше підходять до рутинних завдань і оцінюють результати щодо грошей, розвитку, процесів і клієнтів. Метод OKR (Objective and Key Results) частіше застосовується у проектному підході  та  дозволяє синхронізувати цілі та ключові результати команд і окремих працівників. OKR – це глобальна амбітна ціль та необхідні кроки для її досягнення. «Систему КPI має сенс розробляти за наявності стратегічних цілей компанії, адже  KPI та OKR взаємно доповнюють одна іншу. Залучайте працівників до їхньої розробки. Нехай це буде довше і дорожче, проте показники будуть зрозумілими для кожного і не викликатимуть відторгнення і протесту»,  – радить Єлизавета Шилова. Дякуємо спікерам за корисний контент! Бажаємо учасникам досягнення усіх запланованих ОКR та KPI!

31 жовтня учасники зібрались на засіданні HR Hub, щоб розібратися у чому різниця між KPI та OKR. Єлизавета Шилова та Анна Руденко, бізнес-тренери консалтингової компанії Dr.  Shilova for Business, прояснили яка з цих двох потужних систем є більш ефективною.

Учасники дізналися, що KPI (Key Performance Indicators) – це ключові показники ефективності, які більше підходять до рутинних завдань і оцінюють результати щодо грошей, розвитку, процесів і клієнтів. Метод OKR (Objective and Key Results) частіше застосовується у проектному підході  та  дозволяє синхронізувати цілі та ключові результати команд і окремих працівників. OKR – це глобальна амбітна ціль та необхідні кроки для її досягнення.

«Систему КPI має сенс розробляти за наявності стратегічних цілей компанії, адже  KPI та OKR взаємно доповнюють одна іншу. Залучайте працівників до їхньої розробки. Нехай це буде довше і дорожче, проте показники будуть зрозумілими для кожного і не викликатимуть відторгнення і протесту»,  – радить Єлизавета Шилова.

Дякуємо спікерам за корисний контент! Бажаємо учасникам досягнення усіх запланованих ОКR та KPI!

Спікери

1 / 2
Єлизавета Шилова
Бізнес-консультант, засновниця Dr.Shilova for Business
Анна Руденко
Бізнес-консультант, засновниця Dr.Shilova for Business
Єлизавета Шилова
Анна Руденко

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: