fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Daikin полює на енергозберігаючі технології подібно альянсу між Samsung і Tesla

19/ 04/ 2024
  Японський кліматичний гігант активно використовує зростаючий попит на енергоефективні інвертори та теплові насоси. ЯПОНІЯ: З огляду на прогнози різкого зростання світового попиту на електроенергію від кондиціонерів повітря в найближчі десятиліття, лідер світового ринку Daikin Industries шукає нові методи енергозбереження з метою зміцнення переваги над такими конкурентними виробниками, як Samsung. Daikin Industries передбачає довготерміновий попит на енергоефективні теплові насоси. За оцінками Міжнародної Енергетичної Агенції IEA, для задоволення глобального попиту на охолодження приміщень у 2050 році знадобиться 3350 гігават генеруючих потужностей, що приблизно в чотири рази більше, ніж у 2016 році, оскільки впровадження поширюється на ринках, що розвиваються, таких як Індія та африканські країни. Це зростання занадто велике для його підтримки новими електростанціями або поступовими удосконаленнями звичайних кондиціонерів повітря. Виробники знаходять інші шляхи підвищення ефективності, від моніторингового програмного забезпечення Samsung до теплових насосів Daikin. Одним з ключових ринків для Daikin є Сполучені Штати, де японський виробник отримав відчутний поштовх після посилення раніше слабких стандартів енергоефективності для кондиціонерів повітря у січні 2023 року. Провідний глобальний гравець користується жвавим попитом на свої системи Fit, що інтегрують інверторну технологію, вдосконалену в Японії, в центральні кондиціонерні системи, що зазвичай використовуються в США. Daikin прагне реалізувати 500 000 одиниць кліматичної техніки у 2025 фінансовому році, що більш ніж у шість разів перевищує показник поточного фінансового року. Прогнозується, що загальні продажі компанії Daikin у Північній Америці цього фінансового року зростуть на 14% до позначки ¥1,52 трлн. або $10,1 млрд., що дозволяє досягти довгоочікуваної мети лідерства за продажем кондиціонерів повітря у США в 2025 фінансовому році. “Навіть якщо Donald Trump повернеться на посаду президента, загальна тенденція не зміниться”, наголошує керівник Daikin, маючи на увазі прагнення галузі до енергозбереження. У жовтні минулого року, президент Daikin Masanori Togawa прилетів до Польщі, де авторитетний японський виробник інвестує €300 млн. або $321 млн. у нову фабрику з виробництва енергоефективних теплових насосів, що регулюють температуру шляхом передачі тепла. Теплові насоси набули популярності в Європі, і хоча продажі останнім часом дещо просіли на тлі падіння цін на газ, робота на заводі йде за планом. “Ми не можемо програти іншим компаніям у швидкості”, зазначив Togawa. В Японії Daikin сприяв щорічному падінню споживання енергії мережі Aeon, навіть попри рекордну спеку минулого літа. Aeon є провідним роздрібним продавцем Японії, що має близько 16 000 локацій, включаючи торгові центри, і споживає приблизно 1% електроенергії в країні. Daikin оглянув кондиціонери повітря в торгівельних закладах Aeon для визначення старих блоків, що найбільше потребують негайної заміни, і встановив на їх місце новіші, більш енергоефективні системи. “Ми змогли заощадити енергію, не втрачаючи задоволеності клієнтів”, підкреслив представник Aeon. Енергоменеджмент стає ключовим фактором конкуренції в галузі. Samsung Electronics оголосила про партнерство з Tesla на виставці споживчих технологій CES у січні, згідно з яким застосунок Samsung для моніторингу використання енергії побутовою технікою буде пов’язано з електромобілями Tesla та системами побутових акумуляторів. Daikin уважно стежить за зв’язками між двома компаніями. У якийсь момент Tesla намагалася співпрацювати з Daikin, але проект було згорнуто. “Ми відмовилися від ідеї зберігати все всередині компанії та використовуватимемо партнерські відносини та придбання”, підсумував рішення компанії Noriyuki Inoue, голова Daikin. Джерело: https://asia.nikkei.com

Японський кліматичний гігант активно використовує зростаючий попит на енергоефективні інвертори та теплові насоси.

ЯПОНІЯ: З огляду на прогнози різкого зростання світового попиту на електроенергію від кондиціонерів повітря в найближчі десятиліття, лідер світового ринку Daikin Industries шукає нові методи енергозбереження з метою зміцнення переваги над такими конкурентними виробниками, як Samsung.

Daikin Industries передбачає довготерміновий попит на енергоефективні теплові насоси.

За оцінками Міжнародної Енергетичної Агенції IEA, для задоволення глобального попиту на охолодження приміщень у 2050 році знадобиться 3350 гігават генеруючих потужностей, що приблизно в чотири рази більше, ніж у 2016 році, оскільки впровадження поширюється на ринках, що розвиваються, таких як Індія та африканські країни.

Це зростання занадто велике для його підтримки новими електростанціями або поступовими удосконаленнями звичайних кондиціонерів повітря. Виробники знаходять інші шляхи підвищення ефективності, від моніторингового програмного забезпечення Samsung до теплових насосів Daikin.

Одним з ключових ринків для Daikin є Сполучені Штати, де японський виробник отримав відчутний поштовх після посилення раніше слабких стандартів енергоефективності для кондиціонерів повітря у січні 2023 року.

Провідний глобальний гравець користується жвавим попитом на свої системи Fit, що інтегрують інверторну технологію, вдосконалену в Японії, в центральні кондиціонерні системи, що зазвичай використовуються в США. Daikin прагне реалізувати 500 000 одиниць кліматичної техніки у 2025 фінансовому році, що більш ніж у шість разів перевищує показник поточного фінансового року.

Прогнозується, що загальні продажі компанії Daikin у Північній Америці цього фінансового року зростуть на 14% до позначки ¥1,52 трлн. або $10,1 млрд., що дозволяє досягти довгоочікуваної мети лідерства за продажем кондиціонерів повітря у США в 2025 фінансовому році.

“Навіть якщо Donald Trump повернеться на посаду президента, загальна тенденція не зміниться”, наголошує керівник Daikin, маючи на увазі прагнення галузі до енергозбереження.

У жовтні минулого року, президент Daikin Masanori Togawa прилетів до Польщі, де авторитетний японський виробник інвестує €300 млн. або $321 млн. у нову фабрику з виробництва енергоефективних теплових насосів, що регулюють температуру шляхом передачі тепла. Теплові насоси набули популярності в Європі, і хоча продажі останнім часом дещо просіли на тлі падіння цін на газ, робота на заводі йде за планом.

“Ми не можемо програти іншим компаніям у швидкості”, зазначив Togawa.

В Японії Daikin сприяв щорічному падінню споживання енергії мережі Aeon, навіть попри рекордну спеку минулого літа. Aeon є провідним роздрібним продавцем Японії, що має близько 16 000 локацій, включаючи торгові центри, і споживає приблизно 1% електроенергії в країні.

Daikin оглянув кондиціонери повітря в торгівельних закладах Aeon для визначення старих блоків, що найбільше потребують негайної заміни, і встановив на їх місце новіші, більш енергоефективні системи.

“Ми змогли заощадити енергію, не втрачаючи задоволеності клієнтів”, підкреслив представник Aeon.

Енергоменеджмент стає ключовим фактором конкуренції в галузі. Samsung Electronics оголосила про партнерство з Tesla на виставці споживчих технологій CES у січні, згідно з яким застосунок Samsung для моніторингу використання енергії побутовою технікою буде пов’язано з електромобілями Tesla та системами побутових акумуляторів.

Daikin уважно стежить за зв’язками між двома компаніями. У якийсь момент Tesla намагалася співпрацювати з Daikin, але проект було згорнуто.

“Ми відмовилися від ідеї зберігати все всередині компанії та використовуватимемо партнерські відносини та придбання”, підсумував рішення компанії Noriyuki Inoue, голова Daikin.

Джерело: https://asia.nikkei.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: