fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Coca-Cola HBC зобов’язується досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року

19/ 10/ 2021
  Coca-Cola HBC  оголосила про намір досягти вуглецевої нейтральності в межах усього ланцюга збуту до 2040 року. В межах вже поставленої науково обґрунтованої мети до 2030 року компанія скоротить викиди вуглекислого газу для прямих і непрямих операцій в межах всього ланцюга збуту спершу на 25, а протягом наступних десяти років – на 50 відсотків. Для вирішення питання 90% викидів, які виникають внаслідок дій третіх осіб, Coca-Cola HBC забезпечить розширення партнерських відносин із постачальниками. Якщо певні викиди повністю скоротити неможливо, їхній вплив буде помякшено завдяки інвестиціям в інші заходи із захисту клімату. У коментарі до оголошення Зоран Богдановіч, виконавчий директор Coca-Cola HBC підкреслив: «Це зобовязання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невідємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті». Надійний план Для досягнення мети Coca-Cola HBC планує наступні дії: інвестує 250 млн. дол. США в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року; забезпечить подальшу декарбонізацію прямих операцій внаслідок 100% переходу до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії за рахунок постійних поліпшень та інновацій в галузі енергоефективності; прискорить перехід до пакування закритого циклу із нижчим вмістом вуглецю – використання вторинного PET, впровадження рішень для відмові від пакування та фасування у багаторазове пакування, відмова від пластику у вторинній упаковці; надаватиме клієнтам енергоефективні та екологічно чисті холодильники;  скорочуватиме викиди, які утворюються під час використання для виробництва сільськогосподарської продукції; запровадить програму «Green Fleet» («Екологічний автопарк»), яка передбачатиме перехід до безвуглецевих або низьковуглецевих транспортних засобів. Крім того, в планах довгострокової мотивації керівництва Coca-Cola HBC будуть враховуватися результати, отримані в ході діяльності по зниженню рівня викидів CO2. Історія досягнень Coca-Cola HBC – одна з перших компаній, яка почала ставити перед собою науково обґрунтовані цілі. За останнє десятиліття компанія вдвічі скоротила обсяг прямих викидів, оголосила і затвердила план скорочення викидів CO2 та утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року. У березні 2021 року компанію Coca-Cola HBC визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі виробництва напоївзгідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса – вже впяте за останні 7 років і це найвищий показник в історії. Компанія також входить до найкращих виробників за такими показниками екологічного, соціального та корпоративного управління як CDP, MSCI ESG та FTSE4Good.  Партнерський підхід «Ми надзвичайно раді співпрацювати з Coca-Cola HBC для досягнення спільної науково обґрунтованої мети щодо скорочення викидів парникових газів до 2030 року та досягнення нульового рівня викидів у довгостроковій перспективі. Працюючи в команді, ми прагнемо вдвічі скоротити вуглецевий слід, що виникає під час виробництва металевих банок для напоїв до 2030 року» – Кетлін Пітр, головний комерційний директор та директор зі стійкого розвитку глобального бізнесу Ball Сorporation «Компанія Crown пишається партнерством з Coca-Cola HBC у галузі постачання та зобовязаннями щодо сталого розвитку. Нові амбітні цілі Coca-Cola співпадають із нашими власними ініціативами, зокрема щодо науково обґрунтованих цілей, тому ми повністю підтримаємо її на цьому шляху» – Джон М. Рост, віце-президент з питань сталого розвитку та регуляторних питань компанії Crown Holdings, Inc. «Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети» – Маркус Пфаннер, віце-президент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak  Нове зобов’язання схвалене і коаліцією «We Mean Business», а Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу «Race to Zero» (скорочення до нуля).

Coca-Cola HBC  оголосила про намір досягти вуглецевої нейтральності в межах усього ланцюга збуту до 2040 року.

В межах вже поставленої науково обґрунтованої мети до 2030 року компанія скоротить викиди вуглекислого газу для прямих і непрямих операцій в межах всього ланцюга збуту спершу на 25, а протягом наступних десяти років – на 50 відсотків. Для вирішення питання 90% викидів, які виникають внаслідок дій третіх осіб, Coca-Cola HBC забезпечить розширення партнерських відносин із постачальниками. Якщо певні викиди повністю скоротити неможливо, їхній вплив буде пом’якшено завдяки інвестиціям в інші заходи із захисту клімату.

У коментарі до оголошення Зоран Богдановіч, виконавчий директор Coca-Cola HBC підкреслив: «Це зобов’язання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невід’ємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті».

Надійний план

Для досягнення мети Coca-Cola HBC планує наступні дії:

  • інвестує 250 млн. дол. США в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року;
  • забезпечить подальшу декарбонізацію прямих операцій внаслідок 100% переходу до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії за рахунок постійних поліпшень та інновацій в галузі енергоефективності;
  • прискорить перехід до пакування закритого циклу із нижчим вмістом вуглецю – використання вторинного PET, впровадження рішень для відмові від пакування та фасування у багаторазове пакування, відмова від пластику у вторинній упаковці;
  • надаватиме клієнтам енергоефективні та екологічно чисті холодильники; 
  • скорочуватиме викиди, які утворюються під час використання для виробництва сільськогосподарської продукції;
  • запровадить програму «Green Fleet» («Екологічний автопарк»), яка передбачатиме перехід до безвуглецевих або низьковуглецевих транспортних засобів.

Крім того, в планах довгострокової мотивації керівництва Coca-Cola HBC будуть враховуватися результати, отримані в ході діяльності по зниженню рівня викидів CO2.

Історія досягнень

Coca-Cola HBC – одна з перших компаній, яка почала ставити перед собою науково обґрунтовані цілі. За останнє десятиліття компанія вдвічі скоротила обсяг прямих викидів, оголосила і затвердила план скорочення викидів CO2 та утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року. У березні 2021 року компанію Coca-Cola HBC визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі виробництва напоївзгідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса – вже вп’яте за останні 7 років і це найвищий показник в історії. Компанія також входить до найкращих виробників за такими показниками екологічного, соціального та корпоративного управління як CDP, MSCI ESG та FTSE4Good. 

Партнерський підхід

«Ми надзвичайно раді співпрацювати з Coca-Cola HBC для досягнення спільної науково обґрунтованої мети щодо скорочення викидів парникових газів до 2030 року та досягнення нульового рівня викидів у довгостроковій перспективі. Працюючи в команді, ми прагнемо вдвічі скоротити вуглецевий слід, що виникає під час виробництва металевих банок для напоїв до 2030 року»Кетлін Пітр, головний комерційний директор та директор зі стійкого розвитку глобального бізнесу Ball Сorporation

«Компанія Crown пишається партнерством з Coca-Cola HBC у галузі постачання та зобов’язаннями щодо сталого розвитку. Нові амбітні цілі Coca-Cola співпадають із нашими власними ініціативами, зокрема щодо науково обґрунтованих цілей, тому ми повністю підтримаємо її на цьому шляху» Джон М. Рост, віце-президент з питань сталого розвитку та регуляторних питань компанії Crown Holdings, Inc.

«Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети»Маркус Пфаннер, віце-президент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak 

Нове зобов’язання схвалене і коаліцією «We Mean Business», а Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу «Race to Zero» (скорочення до нуля).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: