fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Час продажів Асоціації в Одесі

03/ 04/ 2019
    Першопочатково менеджер з продажу - фахівець, основним завданням якого є реалізація товарів і послуг. Якщо в минулому продукція продавалася безпосередньо з рук виробника в руки споживача, то в наші дні цей ланцюжок істотно розширився. Тепер недостатньо розмістити рекламу і чекати дзвінків. Тому кожному з вас потрібні співробітники, які будуть самі генерувати контакти з потенційними клієнтами. Незважаючи на специфіку товару або послуг, що продаються, суть роботи фахівця відділу продажів завжди така - реалізувати товар, утримати обсяг продажів на високому рівні і, по можливості, ще й збільшити його. На ювілейному ЕВА Odesa Sales Time в процесі інтреатиктивної дискусії з практичними кейсами учасники дізналися як віздрізнити  хорошого менеджера з продажів від поганого. Ми з’ясували  на що треба звертати увагу під час співбесіди, що шукати в CV, щоб не витрачати час на інтервю/живу зустріч, або, навпаки, запросити на співбесіду. Кожен дізнався, як необхідно ставити питання під час спілкування, щоб визначити швидкість реакції кандидата та його здатність до імпровізації. Ольга Антонова зосередила увагу на процесі навчання та адаптації співробітника, якщо кандидат з вашого, і, навпаки, не з вашого ринку. Присутні отримали інструкцію та завдання на самоопрацювання із взаємодії з продавцем: як ставити задачі, чим забезпечити, як контролювати + табу в роботі зі співробітником, постановка цілей за методом SMART та які фішки і лайфхаки існують в повсякденній роботі. Дякуємо спікеру за корисний контент та інтерактив, а учасникам за відкритість до нових знань та готовність ділитися власним досвідом. Пам’ятаймо, успішність результату будь-якого бізнесу залежить від тих, хто реалізує кінцевий продукт!
01/

 

Першопочатково менеджер з продажу – фахівець, основним завданням якого є реалізація товарів і послуг. Якщо в минулому продукція продавалася безпосередньо з рук виробника в руки споживача, то в наші дні цей ланцюжок істотно розширився. Тепер недостатньо розмістити рекламу і чекати дзвінків. Тому кожному з вас потрібні співробітники, які будуть самі генерувати контакти з потенційними клієнтами. Незважаючи на специфіку товару або послуг, що продаються, суть роботи фахівця відділу продажів завжди така – реалізувати товар, утримати обсяг продажів на високому рівні і, по можливості, ще й збільшити його.

На ювілейному ЕВА Odesa Sales Time в процесі інтреатиктивної дискусії з практичними кейсами учасники дізналися як віздрізнити  хорошого менеджера з продажів від поганого. Ми з’ясували  на що треба звертати увагу під час співбесіди, що шукати в CV, щоб не витрачати час на інтерв’ю/живу зустріч, або, навпаки, запросити на співбесіду. Кожен дізнався, як необхідно ставити питання під час спілкування, щоб визначити швидкість реакції кандидата та його здатність до імпровізації. Ольга Антонова зосередила увагу на процесі навчання та адаптації співробітника, якщо кандидат з вашого, і, навпаки, не з вашого ринку. Присутні отримали інструкцію та завдання на самоопрацювання із взаємодії з продавцем: як ставити задачі, чим забезпечити, як контролювати + табу в роботі зі співробітником, постановка цілей за методом SMART та які фішки і лайфхаки існують в повсякденній роботі.

Дякуємо спікеру за корисний контент та інтерактив, а учасникам за відкритість до нових знань та готовність ділитися власним досвідом. Пам’ятаймо, успішність результату будь-якого бізнесу залежить від тих, хто реалізує кінцевий продукт!

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: