fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

“Час продажів” Асоціації в Одесі

06/ 09/ 2018
  Як збільшити особисті та корпоративні продажі? Питання у продукті що ви продаєте, чи важливіше як саме ви це робите? Які компоненти підвищують імовірність успішних продажів – техніка чи психологія? 6 вересня відповіді ці та інші питання надала постійний спікер проекту “Час продажів” Асоціації в Одесі Ольга Антонова - бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу. Насамперед, пані Ольга, розповіла чим саме та чи інша компанія приваблює покупця та як можна вплинути на його рішення. Також говорили про: 6 компонентів продажів (послідовність, інструкції, інструменти, базова мотивація співробітників, заходи контролю, процедура найму) та якими вони мають бути; підбір правильних працівників та допомога метапрограм у цьому; секрети особистої ефективності менеджерів та продавців - якими лайфхаками треба користуватись, щоб ваш робочий коефіцієнт корисної дії мав найбільші показники;   основний чек-лист продажів (план, показники, стан продавців/компанії, скріпт продажів, навчання працівників, Книга продажів); ключові етапи продажів та підвищення їх ефективності. Крім того учасники розглянули запропоновані спікером кейси з продажів і провели аналіз на помилки та виправлення, підвели підсумки всього найкориснішого з почутого для подальшого впровадження та використання у власних компаніях.

Як збільшити особисті та корпоративні продажі? Питання у продукті що ви продаєте, чи важливіше як саме ви це робите? Які компоненти підвищують імовірність успішних продажів – техніка чи психологія?

6 вересня відповіді ці та інші питання надала постійний спікер проекту “Час продажів” Асоціації в Одесі Ольга Антонова – бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу.

Насамперед, пані Ольга, розповіла чим саме та чи інша компанія приваблює покупця та як можна вплинути на його рішення. Також говорили про:

  • 6 компонентів продажів (послідовність, інструкції, інструменти, базова мотивація співробітників, заходи контролю, процедура найму) та якими вони мають бути;
  • підбір правильних працівників та допомога метапрограм у цьому;
  • секрети особистої ефективності менеджерів та продавців – якими лайфхаками треба користуватись, щоб ваш робочий коефіцієнт корисної дії мав найбільші показники;  
  • основний чек-лист продажів (план, показники, стан продавців/компанії, скріпт продажів, навчання працівників, Книга продажів);
  • ключові етапи продажів та підвищення їх ефективності.

Крім того учасники розглянули запропоновані спікером кейси з продажів і провели аналіз на помилки та виправлення, підвели підсумки всього найкориснішого з почутого для подальшого впровадження та використання у власних компаніях.

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: