fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Загальна зустріч з Юрієм Терентьєвим, Головою Антимонопольного комітету України

11/ 08/ 2017
  Бізнес-спільнота Асоціації зустрілася з Юрієм Терентьєвим, Головою Антимонопольного комітету України, щоб обговорити адміністративну реформу, яка може чекатина відомство вже найближчим часом.  Така реформа передбачає переформатування роботи чинних 25 територіальних підрозділів в 7 кластерів, що має сприяти підвищенню ефективності роботи АМКУ.   В результаті реформи планується забезпечити повну незалежність в роботі територіальних підрозділів; систематизувати комунікацію з бізнесом; оптимізувати кількість адміністративного персоналу  та покращити матеріально-технічне забезпечення; провести інтеграцію IT-систем та запровадити систему корпоративного документообороту, щоб мінімізувати можливість необґрунтованого тиску на бізнес. В АМКУ очікують, що внаслідок таких змін вдасться провести суттєве кадрове оновлення та підвищити мотивацію та компетенцію співробітників, забезпечити оптимізацію основних процесів, підвищити ефективність координації та контролю роботи територіальних відділень, що має в цілому позитивно вплинути на результативність роботи відомства. Присутні компанії мали можливість напряму обговорити запропоновані нововведення з керівництвом АМКУта висловити свою точку зору. Колеги з регіональних офісів Асоціації також мали можливість взяти участь у зустрічі онлайн та приєднатися до дискусії. Дякуємо усім, хто долучився до зустрічі та окремо пану Терентьєву за увагу до думки бізнесу!

Бізнес-спільнота Асоціації зустрілася з Юрієм Терентьєвим, Головою Антимонопольного комітету України, щоб обговорити адміністративну реформу, яка може чекатина відомство вже найближчим часом.  Така реформа передбачає переформатування роботи чинних 25 територіальних підрозділів в 7 кластерів, що має сприяти підвищенню ефективності роботи АМКУ.  

В результаті реформи планується забезпечити повну незалежність в роботі територіальних підрозділів; систематизувати комунікацію з бізнесом; оптимізувати кількість адміністративного персоналу  та покращити матеріально-технічне забезпечення; провести інтеграцію IT-систем та запровадити систему корпоративного документообороту, щоб мінімізувати можливість необґрунтованого тиску на бізнес.

В АМКУ очікують, що внаслідок таких змін вдасться провести суттєве кадрове оновлення та підвищити мотивацію та компетенцію співробітників, забезпечити оптимізацію основних процесів, підвищити ефективність координації та контролю роботи територіальних відділень, що має в цілому позитивно вплинути на результативність роботи відомства.

Присутні компанії мали можливість напряму обговорити запропоновані нововведення з керівництвом АМКУта висловити свою точку зору. Колеги з регіональних офісів Асоціації також мали можливість взяти участь у зустрічі онлайн та приєднатися до дискусії.

Дякуємо усім, хто долучився до зустрічі та окремо пану Терентьєву за увагу до думки бізнесу!

01/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: