fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес Ігри Асоціації в Одесі

22/ 08/ 2017
  Вміння делегувати завдання - ключовий фактор успіху керівника. При відсутності цього навику менеджер буде вимушений робити все сам, а при правильному делегуванні цей потенціал практично безмежний. Для того, щоб дізнатися як ефективно використовувати такий інструмент управління як делегування повноважень, офіс Асоціації в Одесі запропонував представникам своїх членських копаній зіграти в бізнес-гру “Delegation Poker”. Модератором виступила Надія Савченко, засновник агентства з підбору персоналу “Key People”. На початку зустрічі пані Надія розповіла про механізм гри, запропонований Юргеном Аппело, автором книги Management 3.0, який дозволяє зробити перехід з одного полюсу «всі питання вирішую сам» на інший, протилежний, «всі питання вирішують інші» простим, зрозумілим і безболісним способом, як для себе, так і для співробітників. Далі гравці вирішували управлінські кейси, взяті із реальної бізнес-практики кожного. В процесі гри учасники мали можливість почути думки колег, які самі мають менеджерський досвід та висловити різні точки зору на одну і ту ж ситуацію, поділитися власною практикою.

Вміння делегувати завдання – ключовий фактор успіху керівника. При відсутності цього навику менеджер буде вимушений робити все сам, а при правильному делегуванні цей потенціал практично безмежний.

Для того, щоб дізнатися як ефективно використовувати такий інструмент управління як делегування повноважень, офіс Асоціації в Одесі запропонував представникам своїх членських копаній зіграти в бізнес-гру “Delegation Poker”. Модератором виступила Надія Савченко, засновник агентства з підбору персоналу “Key People”.

На початку зустрічі пані Надія розповіла про механізм гри, запропонований Юргеном Аппело, автором книги Management 3.0, який дозволяє зробити перехід з одного полюсу «всі питання вирішую сам» на інший, протилежний, «всі питання вирішують інші» простим, зрозумілим і безболісним способом, як для себе, так і для співробітників. Далі гравці вирішували управлінські кейси, взяті із реальної бізнес-практики кожного. В процесі гри учасники мали можливість почути думки колег, які самі мають менеджерський досвід та висловити різні точки зору на одну і ту ж ситуацію, поділитися власною практикою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: