fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Авто vs залізниця: яка зараз ситуація з перевезеннями зерна?

29/ 09/ 2021
  Ринок зерна в Україні стабільно розвивається, а значить буде рости та потреба в перевезенні зернових. Логістику зерна можна поділити на два етапи - прибирання з полів і доставка вантажів з елеваторів в порт. Якщо говорити про прибирання зерна з полів, то там 100% вантажів везеться автотранспортом. На етапі доставки в порт близько 50% вантажів - це залізничні перевезення, 35% - автомобільні і 15% річкові. На сьогодні ми бачимо з другої половини серпня дуже складну ситуацію із залізничними перевезеннями з боку УЗ. Затримки подачі вагонів на елеватори після заявки становлять 10-20 днів. У структурі компанії G. R. Agro власний автопарк зерновозів у кількості 60 одиниць. Для нас і наших клієнтів при трейдингу на спотовому ринку автотранспорт є дуже важливим під страхувальним інструментом. Ми в будь-який момент можемо поставити свій товар або товар клієнтів на колеса і транспортувати його в порт, не порушуючи графіків постачання за договорами з партнерами. У період затримки активних збиральних компаній в регіонах ми перерозподіляємо автотранспорт з перевезень поле-елеватор у бік елеватор-порт. Плюс також і в тому, що зараз запущена активна державна програма з будівництва доріг і це дозволяє утримувати частку автомобільних перевезень. Ще рік-два тому динаміка станом доріг була дуже негативна, що позначалося на експлуатаційних витратах автомобілів. Наразі очікується, що з 01.10.2021 всі гравці ринку автомобільних перевезень будуть дотримуватися завантаження нетто до 25 т. При цьому ставки фрахту автотранспорту на зараз залишаються стабільними. Ринок адаптувався і головним фактором стало зростання залізничних тарифів. УЗ змінює підхід до ціноутворення і розраховує тарифи та фінансова доцільність перевезення зерна залізничним транспортом стає не такою очевидною.

Ринок зерна в Україні стабільно розвивається, а значить буде рости та потреба в перевезенні зернових.

Логістику зерна можна поділити на два етапи – прибирання з полів і доставка вантажів з елеваторів в порт. Якщо говорити про прибирання зерна з полів, то там 100% вантажів везеться автотранспортом. На етапі доставки в порт близько 50% вантажів – це залізничні перевезення, 35% – автомобільні і 15% річкові.

На сьогодні ми бачимо з другої половини серпня дуже складну ситуацію із залізничними перевезеннями з боку УЗ.

Затримки подачі вагонів на елеватори після заявки становлять 10-20 днів.

У структурі компанії G. R. Agro власний автопарк зерновозів у кількості 60 одиниць. Для нас і наших клієнтів при трейдингу на спотовому ринку автотранспорт є дуже важливим під страхувальним інструментом. Ми в будь-який момент можемо поставити свій товар або товар клієнтів на колеса і транспортувати його в порт, не порушуючи графіків постачання за договорами з партнерами. У період затримки активних збиральних компаній в регіонах ми перерозподіляємо автотранспорт з перевезень поле-елеватор у бік елеватор-порт.

Плюс також і в тому, що зараз запущена активна державна програма з будівництва доріг і це дозволяє утримувати частку автомобільних перевезень. Ще рік-два тому динаміка станом доріг була дуже негативна, що позначалося на експлуатаційних витратах автомобілів.

Наразі очікується, що з 01.10.2021 всі гравці ринку автомобільних перевезень будуть дотримуватися завантаження нетто до 25 т. При цьому ставки фрахту автотранспорту на зараз залишаються стабільними. Ринок адаптувався і головним фактором стало зростання залізничних тарифів. УЗ змінює підхід до ціноутворення і розраховує тарифи та фінансова доцільність перевезення зерна залізничним транспортом стає не такою очевидною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: