fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

31/ 01/ 2019
  Не допущено ускладнення ведення стивідорної діяльності в морських портах України Експерти Комітету з логістики Асоціації тривалий час виступали за недопущення ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із перевалкою небезпечних вантажів. Як результат, Державна регуляторна служба України не погодила проект постанови КМУ, який передбачав би запровадження ліцензування стивідорної діяльності у морських портах України. Свою позицію експерти Комітету аргументують тим, що, по суті, даний проект постанови КМУ створив би засади для дублювання інструментів державного регулювання та контролю за перевалкою небезпечних вантажів, що не є раціональним з огляду на наявність систем контролю за такою діяльністю.  Запровадження ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із наданням стивідорних послуг відносно небезпечних вантажів, створило би додаткове адміністративне навантаження на бізнес та ще більше ускладнило б і без того непрості умови функціонування вітчизняної портової галузі. У свою чергу, це призвело б до зниження конкурентоздатності українських портів,  та вкрай негативного ефекту на економічний потенціал України. Ми дякуємо ДРС за раціональний та справедливий підхід до розгляду питань, що турбують бізнес-спільноту!

Не допущено ускладнення ведення стивідорної діяльності в морських портах України

Експерти Комітету з логістики Асоціації тривалий час виступали за недопущення ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із перевалкою небезпечних вантажів. Як результат, Державна регуляторна служба України не погодила проект постанови КМУ, який передбачав би запровадження ліцензування стивідорної діяльності у морських портах України.

Свою позицію експерти Комітету аргументують тим, що, по суті, даний проект постанови КМУ створив би засади для дублювання інструментів державного регулювання та контролю за перевалкою небезпечних вантажів, що не є раціональним з огляду на наявність систем контролю за такою діяльністю. 

Запровадження ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із наданням стивідорних послуг відносно небезпечних вантажів, створило би додаткове адміністративне навантаження на бізнес та ще більше ускладнило б і без того непрості умови функціонування вітчизняної портової галузі. У свою чергу, це призвело б до зниження конкурентоздатності українських портів,  та вкрай негативного ефекту на економічний потенціал України.

Ми дякуємо ДРС за раціональний та справедливий підхід до розгляду питань, що турбують бізнес-спільноту!

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: