fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків HR

29/ 08/ 2017
  Те що ми говоримо і як це робимо може багато про нас сказати. Сучасні напрацювання психолінгвістичної науки вже давно довели важливість коректного використання мовних засобів для роботи компанії. Тому на черговому засіданні Комітету Асоціації з управління персоналом підняли цікаву тему:«Мова організацій: як менеджери створюють організаційну реальність». Олексій Зімовін, практикуючий психолог, кандидат психологічних наук та психолінгвіст Видавничого будинку «Фактор», розповів про різні лінгвістичні категорії і їх відношення до проблем створення соціальної та організаційної реальності. Це дало учасникам новий погляд на роботу бізнесу і пояснило деякі причини складних проблем у компанії.

Те що ми говоримо і як це робимо може багато про нас сказати. Сучасні напрацювання психолінгвістичної науки вже давно довели важливість коректного використання мовних засобів для роботи компанії. Тому на черговому засіданні Комітету Асоціації з управління персоналом підняли цікаву тему:«Мова організацій: як менеджери створюють організаційну реальність».

Олексій Зімовін, практикуючий психолог, кандидат психологічних наук та психолінгвіст Видавничого будинку «Фактор», розповів про різні лінгвістичні категорії і їх відношення до проблем створення соціальної та організаційної реальності. Це дало учасникам новий погляд на роботу бізнесу і пояснило деякі причини складних проблем у компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: