fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса HR

09/ 02/ 2017
  Як правильно оцінити свій HR SSS (Soft Skills Set) і створити стратегію його розвитку, в яких випадках набір HR інструментів не спрацьовує та що необхідно HR-менеджеру сьогодні? Так, 9 лютого 2017 року відбулася чергова зустріч Комітету з управління персоналом, яка була присвячена темі “Soft skills для HR менеджерів”. Спікером виступила Ірина Чуняк, HR коуч і консультант Talent Solution. В ході зустрічі учасники обговорили, що у HR менеджерів є декілька груп клієнтів - як внутрішніх так і зовнішніх - серед них власники, ТОП-менеджмент компанії, співробітники. До кожної з цих груп існують як свої канали комунікації, так і свої ціннісні пропозиції. Спікер закцентувала увагу, що не всі послуги однаково важливі для клієнта та при вивчені його особистості необхідно звертати увагу на його функціональні, соціальні, особистісні та додаткові завдання. Також присутні розглянули шаблон бізнес-моделі, виконавши практичне завдання з визначення ключових партнерів, видів діяльності, ресурсів, ціннісної пропозиції, взаємовідносин та каналів взаємодії з клієнтами, поділилися своїм професійним досвідом та розглянули практичні кейси.

Як правильно оцінити свій HR SSS (Soft Skills Set) і створити стратегію його розвитку, в яких випадках набір HR інструментів не спрацьовує та що необхідно HR-менеджеру сьогодні? Так, 9 лютого 2017 року відбулася чергова зустріч Комітету з управління персоналом, яка була присвячена темі “Soft skills для HR менеджерів”. Спікером виступила Ірина Чуняк, HR коуч і консультант Talent Solution.

В ході зустрічі учасники обговорили, що у HR менеджерів є декілька груп клієнтів – як внутрішніх так і зовнішніх – серед них власники, ТОП-менеджмент компанії, співробітники.
До кожної з цих груп існують як свої канали комунікації, так і свої ціннісні пропозиції. Спікер закцентувала увагу, що не всі послуги однаково важливі для клієнта та при вивчені його особистості необхідно звертати увагу на його функціональні, соціальні, особистісні та додаткові завдання.

Також присутні розглянули шаблон бізнес-моделі, виконавши практичне завдання з визначення ключових партнерів, видів діяльності, ресурсів, ціннісної пропозиції, взаємовідносин та каналів взаємодії з клієнтами, поділилися своїм професійним досвідом та розглянули практичні кейси.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: