fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

05/ 11/ 2020
  5 листопада заступник директора ЕВА, Світлана Михайловська взяла участь у Міжнародному форумі інфраструктури і транспорту Мінтранс у панелі «Порти та водні шляхи», під час якої представила погляд бізнесу на перспективи розвитку внутрішнього водного транспорту та прокоментувала ситуацію навколо прийняття профільного закону галузі. Так, було зауважено, що для запуску водного транспорту в Україні необхідно: створити відповідне законодавче підґрунтя (мова йде про відсутність базового законодавства щодо розвитку річкового транспорту та застаріле державне регулювання транспортних перевезень внутрішніми водними шляхами, що гальмують процес реформування галузі) запровадити стабільне фінансування (відсутність ефективної системи фінансування утримання та експлуатації шлюзів Дніпровського каскаду) забезпечити виконання усіх безпекових заходів (брак коштів, необхідних для утримання, обслуговування та модернізації водних шляхів не дозволяє утримувати їх в належному експлуатаційному стані та створює загрозу екологічної катастрофи). Щодо профільного законопроєкту Світлана Михайловська зауважила, що у результаті доопрацювання його тексту до другого читання, разом з частковим врахуванням пропозицій експертів Комітету з логістики Асоціації, рівень відповідності його положень міжнародному досвіду та європейській практиці суттєво підвищився.      

5 листопада заступник директора ЕВА, Світлана Михайловська взяла участь у Міжнародному форумі інфраструктури і транспорту Мінтранс у панелі «Порти та водні шляхи», під час якої представила погляд бізнесу на перспективи розвитку внутрішнього водного транспорту та прокоментувала ситуацію навколо прийняття профільного закону галузі. Так, було зауважено, що для запуску водного транспорту в Україні необхідно:

  • створити відповідне законодавче підґрунтя (мова йде про відсутність базового законодавства щодо розвитку річкового транспорту та застаріле державне регулювання транспортних перевезень внутрішніми водними шляхами, що гальмують процес реформування галузі)
  • запровадити стабільне фінансування (відсутність ефективної системи фінансування утримання та експлуатації шлюзів Дніпровського каскаду)
  • забезпечити виконання усіх безпекових заходів (брак коштів, необхідних для утримання, обслуговування та модернізації водних шляхів не дозволяє утримувати їх в належному експлуатаційному стані та створює загрозу екологічної катастрофи).

Щодо профільного законопроєкту Світлана Михайловська зауважила, що у результаті доопрацювання його тексту до другого читання, разом з частковим врахуванням пропозицій експертів Комітету з логістики Асоціації, рівень відповідності його положень міжнародному досвіду та європейській практиці суттєво підвищився.

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: