fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

7 навичок ефективного GR спеціаліста

05/ 06/ 2018
    Успішно стартував наш новий проект 7 Skills of an Efficient GR Specialist, який охоплює основні навички, необхідні для хорошого GR фахівця, людини, яка об’єднуює різні профілі і повинна виконувати кілька ролей та завдань одночасно, щоб налагодити зв’язки між бізнес-інтересами та урядом. На першій сесії Хороші навички спілкування разом з Olesya Olenytska, директором зі зв’язків з органами державної влади та зв’язків з громадськістю компанії METRO Cash & Carry Ukraine, говорили про те, як побудувати ефективні відносини з ключовими зацікавленими сторонами шляхом регулярного спілкування, як запустити успішну медіа-кампанію для ефективного вирішення ваших GR проблем та отримання відчутних результатів та як практикувати ефективне спілкування в GR. Цікава дискусія за модерації Svetlana Mykhailovska, заступника директора з представництва інтересів компаній-членів European Business Association та влучні і часом провокаційні запитання зі сторони учасників створили особливу атмосферу цього вечора. Дякуємо Olesya Olenytska за цікаві приклади а кейси з власного досвіду! Окрема подяка ЦеХАБ за гостинність та партнерам заходу: METRO Cash & Carry Ukraine, Укрпошта, AEQUO Law Firm, Teva Pharmaceutical Industries Ltd. Україна, Coca-Cola-Ukraine Limited, 2Amovers, які допомогли строрити та реалізувати цей проект! З нетерпіння чекаємо на 2 зустріч вже 7-го червня у HUB 4.0, де говоритимемо про політичну сідомість з Денис Богуш (Denis Bohush), президентом PR Агенції Bohush Communications, українським політологом, експертом у сфері стратегічних комунікацій та антикризових кампаній, віце-президентом Української PR-ліги.
01/

 

Успішно стартував наш новий проект 7 Skills of an Efficient GR Specialist, який охоплює основні навички, необхідні для хорошого GR фахівця, людини, яка об’єднуює різні профілі і повинна виконувати кілька ролей та завдань одночасно, щоб налагодити зв’язки між бізнес-інтересами та урядом.

На першій сесії “Хороші навички спілкування” разом з Olesya Olenytska, директором зі зв’язків з органами державної влади та зв’язків з громадськістю компанії METRO Cash & Carry Ukraine, говорили про те, як побудувати ефективні відносини з ключовими зацікавленими сторонами шляхом регулярного спілкування, як запустити успішну медіа-кампанію для ефективного вирішення ваших GR проблем та отримання відчутних результатів та як практикувати ефективне спілкування в GR.

Цікава дискусія за модерації Svetlana Mykhailovska, заступника директора з представництва інтересів компаній-членів European Business Association та влучні і часом провокаційні запитання зі сторони учасників створили особливу атмосферу цього вечора. Дякуємо Olesya Olenytska за цікаві приклади а кейси з власного досвіду! Окрема подяка ЦеХАБ за гостинність та партнерам заходу: METRO Cash & Carry Ukraine, Укрпошта, AEQUO Law Firm, Teva Pharmaceutical Industries Ltd. Україна, Coca-Cola-Ukraine Limited, 2Amovers, які допомогли строрити та реалізувати цей проект!

З нетерпіння чекаємо на 2 зустріч вже 7-го червня у HUB 4.0, де говоритимемо про політичну сідомість з Денис Богуш (Denis Bohush), президентом PR Агенції Bohush Communications, українським політологом, експертом у сфері стратегічних комунікацій та антикризових кампаній, віце-президентом Української PR-ліги.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: